Od czego ten przekaźnik?


  • Użytkownik archiwalny

    Witajcie, czy mógłby mi ktoś powiedzieć, od czego jest ten przekaźnik?
    http://allegro.pl/tico-przekaznik-i3233392361.html

    Posiada on 4 konektory męskie, zamontowany był nad skrzynką bezpieczników.



  • Inna strona podaje, że jest to "PRZEKAŹNIK ZAWORU ODCINAJĄCEGO PALIWO": KLIK


  • Użytkownik archiwalny

    Inna strona podaje,
    że jest to "PRZEKAŹNIK ZAWORU ODCINAJĄCEGO PALIWO":
    KLIK

    Wow, ciekawa sprawa. Rozumiem, że ten przekaźnik steruje elektrodyszą biegu jałowego w gaźniku? Zaraz pójdę zobaczyć, czy w moim Tico też on występuje, bo ten tata wyciągnął z pewnego Tico na złomie.


  • Użytkownik archiwalny

    Byłem zobaczyć i w moim Tico też on występuje. Co się stanie, gdybym go odłączył?



  • yhy leci to do elektrozaworu odcinającego bieg jałowy.
    przy stanie zwarciowym na tym układzie można się zapłakać,ponieważ np winowajcą zwarcia może być linka prędkościomierza i wywala inny bezpiecznik niż na tej instalacji.
    Jak pamiętam właśnie kiedyś naprawiałem tico z przyczyną na wiazce z tym przekaźnikiem,burza w głowie bo wszystko sprawne a wywala bezpiecznik uniemożliwiający podtrzymanie zapłonu.


  • Użytkownik archiwalny

    Cześć Jestem początkujący i piśmie za pośrednictwem tłumacza. Moje Tico 1998. Ręczna skrzynia biegów i bez klimatyzacji. Przekaźniki 38850A60D10-000 podłączone dwa przewody WŁĄCZNIK- ZAWÓR PODCIŚNIENIOWY (18570A78B00-000).
    http://images.vfl.ru/ii/1391359650/7fbf5e54/4141116.jpg

    Proszę nam powiedzieć, w jaki sposób ten system działa i jaki cel ma. Jestem zainteresowany w szczegółowym opisie.
    Z poważaniem, Mikołaj.



  • to jest wyłącznik podciśnieniowy, w układzie recyrkulacji spalin oraz odprowadzania oparów paliwa. Ma to też coś wspólnego z równą pracą silnika.
    Ale jak to działa to może ktoś kto wie wytłumaczy.


  • Użytkownik archiwalny

    to jest wyłącznik
    podciśnieniowy, w układzie recyrkulacji spalin oraz odprowadzania oparów paliwa. Ma
    to też coś wspólnego z równą pracą silnika.
    Ale jak to działa
    to może ktoś kto wie wytłumaczy.

    To jest wyłącznik podciśnieniowy, ale sterujący przekaźnikiem odcinającym paliwo, przy hamowaniu silnikiem.


  • Użytkownik archiwalny

    Niestety, jest to błędne odpowiedzi. 18570A78B00-000 - mierzy ciśnienie w kolektorze dolotowym. Wewnątrz niego są elektrycznie zwarte styki. Gdy ciśnienie wzrasta kolektora dolotowego - styki otwarte. Kontakty te są podłączone do przekaźnika 38850A60D10-000. Co to jest przekaźnik algorytm? Jaki rodzaj pracy produkuje?


  • Użytkownik archiwalny

    Niestety, jest to
    błędne odpowiedzi.

    Skoro twardo chcesz tkwić w błędzie...

    18570A78B00-000 - mierzy ciśnienie w kolektorze dolotowym.
    Wewnątrz niego są elektrycznie zwarte styki. Gdy ciśnienie wzrasta kolektora
    dolotowego - styki otwarte.

    A niby co ma się dziać z podciśnieniem podczas hamowania silnikiem?
    Ten przełącznik podciśnieniowy nie jest jedynym zwierającym te styki -
    jest jeszcze drugi elektroniczny reagujący na ilość obrotów silnika.

    Kontakty te są podłączone do przekaźnika
    38850A60D10-000. Co to jest przekaźnik algorytm? Jaki rodzaj pracy produkuje?

    Google milczy na temat 38850A60D10-000?


  • Użytkownik archiwalny

    W gaźnik już taki system, przeczytaj instrukcję:
    http://images.vfl.ru/ii/1391451889/9e9c2224/4150897.jpg
    Po co nam kolejny ? Google nic nie wie.


  • Użytkownik archiwalny

    W gaźnik już taki
    system, przeczytaj instrukcję:
    http://images.vfl.ru/ii/1391451889/9e9c2224/4150897.jpg

    W tej książce jest sporo bredni.
    To akurat jest układ podający mieszankę pod przepustnicę II przelotu gaźnika
    podczas hamowania silnikiem. Jego sens nie jest zbyt jasny.

    Po co nam kolejny
    ? Google nic nie wie.

    OK, przekonałeś mnie abym nie kontynuował tego tematu.


  • Użytkownik archiwalny

    To smutne, ale musimy przyznać, że nikt nie wie, jak to przekaźnik 38850A60D10-000 reguluje ciśnienie w kolektorze dolotowym.



  • To smutne, ale
    musimy przyznać, że nikt nie wie, jak to przekaźnik 38850A60D10-000 reguluje
    ciśnienie w kolektorze dolotowym.

    według google jest to: PRZEKAZNIK ZAWORU ODCINAJACEGO PALIWA


  • Użytkownik archiwalny

    według google jest to: PRZEKAZNIK ZAWORU ODCINAJACEGO PALIWA
    Jesteś w stanie zweryfikować tych informacji?
    Pokaż mi schemat elektryczny samochodu jako przekaźnik 38850A60D10-000 jest podłączony do ZAWORU ODCINAJACEGO PALIWA .



  • według google jest
    to: PRZEKAZNIK ZAWORU ODCINAJACEGO PALIWA
    Jesteś w stanie
    zweryfikować tych informacji?
    Pokaż mi schemat
    elektryczny samochodu jako przekaźnik 38850A60D10-000 jest podłączony do ZAWORU
    ODCINAJACEGO PALIWA .

    http://daewootico.republika.pl/bezpieczniki.html

    Przekaźnik zaworu odcinającego paliwo (wersja z automatyczną skrzynią biegów) obok skrzynki bezpieczników 38850A60D10-000

    Może to pomoże rozwiać wątpliwości.


  • Użytkownik archiwalny

    http://daewootico.republika.pl/bezpieczniki.html
    Przekaźnik zaworu
    odcinającego paliwo (wersja z automatyczną skrzynią biegów) obok skrzynki
    bezpieczników 38850A60D10-000
    Może to pomoże
    rozwiać wątpliwości.
    To Nie prawda . Trzeba całkowicie przeczytać wątek.. Moje Tico 1998. Ręczna skrzynia biegów i bez klimatyzacji . Na moim samochodzie mają te części . Ponownie . Pokaż mi schemat elektryczny samochodu, jak przekaźnik 38850A60D10-000 steruje zawór odcięcia paliwa.



  • To Nie prawda .
    Trzeba całkowicie przeczytać wątek.. Moje Tico 1998. Ręczna skrzynia biegów i bez
    klimatyzacji . Na moim samochodzie mają te części . Ponownie . Pokaż mi schemat
    elektryczny samochodu, jak przekaźnik 38850A60D10-000 steruje zawór odcięcia
    paliwa.

    tutaj są schematy.
    zawsze mogli się w fabryce pomylić przy montażu i zamontować jeden przekaźnik za dużo.


  • Użytkownik archiwalny

    To nie prawda. Jeśli wyłączyć przekaźnik, silnik nie pracuje płynnie. Tak więc te części są prawidłowo zainstalowane.



  • To nie prawda.
    Jeśli wyłączyć przekaźnik, silnik nie pracuje płynnie. Tak więc te części są
    prawidłowo zainstalowane.

    koreańska myśl techniczna, widocznie tak musi być.


Log in to reply