Wyciek płynu chłodniczego
-
Witam, otóż mam problem, który polega na dziurawym obwodzie płynu chłodniczego. Zamieszczam 2 zdjecia jedno, z nich z bliska wskazuje na jakiś otwór którym się to wydostaje. Akurat teraz leje się woda... Pytanie do was czy jesteście w stanie wskazać dokładne miejsce wycieku i co trzeba by rozebrać, żeby sie do niego dobrać ? Chłodnica raczej sucha, od góry nie widać też żeby z jakichś wężyków ulatywało...
-
a przedstawił się w odpowiednim temacie ?
-
Jesli dobrze kojarzę to cieknie ci płyn przez otwór do blokady koła zamachowego.
Potrzebne będzie ściągniecie skrzyni,sprzegła i sprawdzenie czy nie cieknie spod płyty bloku. -
Co to jest płyta bloku ? i co może być uszkodzone, podlegać wymianie, jeśli Twój scenariusz się spełni? Myślałem, że może to być jakiś wężyk i wymienie go pod blokiem. Żeby ściagać skrzynie muszę auto zwieźć 60 km, żeby mieć odpowiednie narzędzia i przede wszystkim kanał.
-
Myślałem, że może to być jakiś wężyk i wymienie go pod blokiem.
A sprawdzałeś je wszystkie? Cieknie ci na rozgrzanym czy też zimnym silniku.
U mnie był scenariusz że ciekło wężykiem tylko na ciepłym silniku. Zlokalizowałem usterkę bardzo szybko. To było w moim poprzednim Tico.
-
Co to jest płyta
bloku ? i co może być uszkodzone, podlegać wymianie, jeśli Twój scenariusz się
spełni? Myślałem, że może to być jakiś wężyk i wymienie go pod blokiem. Żeby ściagać
skrzynie muszę auto zwieźć 60 km, żeby mieć odpowiednie narzędzia i przede wszystkim
kanał.
Spod tej płytki ci zapewne cieknie.Trzeba ja wymienić lub uszczelnić.
Sprawdź na pracującym silniku czy nie chlapie przez otwór. -
Cieknie na zimnym silniku, w ogole nie odpalany już ze 2 miasiące. Raz jak było bardzo zimno w nocy to go odpaliłem i od tamtego czasu uleciało wszystko i tak stał pod domem, teraz myśle go zrobić i kalkuluje czy się opłaca. Szkoda mi trochę rozbierać go pól dnia do tej płytki, żeby mi sie potem okazało że to nie ona
-
Panie nie ma rady.. musisz otworzyć maskę i sam zobaczyć,
taki wyciek musi być uwidoczniony w postaci np jakiegoś nalotu,
może być to też połączenie przewód gumowy z metalową rurką nad skrzynią biegów
ale tego nie da się wskazać na 100% bez oględzin