Podgrzewane lusterka
-
Gratuluję... determinacji
Ja skorzystałem z gotowego produktu AJS-u - nie żałuję, bo te lusterka raczej nie pękają pod wpływem wody, mniej się brudzą podczas jazdy oraz regulowane są od środka
Taka przeróbka fabrycznych lusterek to przede wszystkim maksymalna redukcja kosztów, co bardzo się chwali
Grzania używam najczęściej zimą i jesienią, nawet podczas jazdy, gdy lusterko jest mokre (niekoniecznie zamarznięte lub zaparowane) Przydatny bajer, do tego wpływający na bezpieczeństwo
-
Gratuluję...
determinacji
Ja skorzystałem z
gotowego produktu AJS-u - nie żałuję, bo te lusterka raczej nie pękają pod wpływem
wody, mniej się brudzą podczas jazdy oraz regulowane są od środkaMyślałem o takim rozwiązaniu,ale oryginalne lusterka kurzyły by mi się na półce z klamotami
Grzania używam
najczęściej zimą i jesienią, nawet podczas jazdy, gdy lusterko jest mokre
(niekoniecznie zamarznięte lub zaparowane) Przydatny bajer, do tego wpływający na
bezpieczeństwoWłaśnie mi chodzi o tą ograniczoną widzialność w lusterkach spowodowaną kroplami wody
-
Myślałem o takim
rozwiązaniu,ale oryginalne lusterka kurzyły by mi się na półce z klamotamiAaa to miałeś komfort w postaci rezerwy na półce Bo to dość ryzykowna operacja Pomijam niską cenę lusterek w razie niepowodzenia
Właśnie mi chodzi o
tą ograniczoną widzialność w lusterkach spowodowaną kroplami wodyW AJS-owej wersji lustro schowane jest w głębi obudowy i nawet podczas jazdy nie jest narażone na działanie wody, pomimo opadów.
-
Aaa to miałeś
komfort w postaci rezerwy na półce Bo to dość ryzykowna operacja Pomijam niską
cenę lusterek w razie niepowodzeniaWróć...
Jakbym kupił AJS to oryginalne by mi się musiały kurzyć na półce
Poza tym to masz rację...mam zapas lusterekW AJS-owej wersji
lustro schowane jest w głębi obudowy i nawet podczas jazdy nie jest narażone na
działanie wody, pomimo opadów. -
Poprawiłem
Mój błąd bo myślałem o jednym,a malowałem co innegoTo popraw jeszcze oznaczenie "541" na "561".
Dodałem schemaciki w poście wyżej. -
541 zostaje
-
541 zostaje
Dlaczego? Tak jest oznaczony?
I na pewno ma wyprowadzenie 87a? -
541 zostaje
Poprawione - teraz OK.
Tak sądziłem, że jeśli upierasz się przy 541, to muszą to być dwa wyprowadzenia 87, a nie raz 87 i raz 87a. -
a nie prościej było kupić gotowe podgrzewane lusterka? Były dodatkowo składane na "sztywno", a nie na "harmonijkę" i z regulacją od wewnątrz. Była kiedyś firma, w Radomiu zresztą, która produkowała takie. Ja do swojego kupiłem takie kiedyś i bardzo sobie chwaliłem
-
a nie prościej było
kupić gotowe podgrzewane lusterka? Były dodatkowo składane na "sztywno", a nie na
"harmonijkę" i z regulacją od wewnątrz. Była kiedyś firma, w Radomiu zresztą, która
produkowała takie. Ja do swojego kupiłem takie kiedyś i bardzo sobie chwaliłemPewnie prościej, ale na pewno nie taniej Pisałem o tych lusterkach wcześniej
-
Oryginalne są dobre i trzeba było je wykorzystać.Kolejne graty,fanty wylądują na półce i będą się kurzyć?
-
Pewnie prościej,
ale na pewno nie taniej Pisałem o tych lusterkach wcześniejPrzyznaję bez bicia, że nie chciało mi się czytać całości ;p