Wężyki a niestabilna praca silnika
-
4 - podciśnienie, ale co przez ten wężyk przechodzi? Jak widaź na zdjęciu na załamaniach jego są pęknięcia najprawdopodobniej ze starości, wygląda jakby coś się wydostawało na zewnątrz na tych zgięciach i czy jak zdejmie się go i założy nowy wężyk to czy oprócz tej operacji trzeba będzie jeszcze coś wykonać skoro tam jest podciśnienie, i czy to nie ma wpływu na to że jak sie czasem dodaje gazu to silnik ma tendencje do tego jakby chciał zgasnąć. Podczas jazdy to czasami szarpie samochód jak się dodaje gazu. Czasami jak się z jedynki rusza i dodaje się gazu to obroty silnika spadają i potrafi silnik zgasnąć. Czy ten wężyk może być powodem tego co opisałem wyżej?
-
Podciśnienie, czyli wewnątrz jest mniejsze ciśnienie niż na zewnątrz. Przez szczeliny jest zasysane z zewnątrz "lewe" powietrze. Może to mieć wpływ na nierówną pracę silnika. Sprawdź także pozostałe wężyki czy nie są sparciałe i popękane.
-
Witam,
Również witam
ponieważ jestem początkującym i nie bardzo się znam na silnikach samochodowych ...
Jesteś też początkującym na tym forum.
Dlatego też proszę o nadanie odpowiedniego tytułu w temacie wątku, bo Daewoo Tico kompletnie nie wskazuje na poruszany przez Ciebie problemszukam odpowiedzi na to czym są elementy oznaczone numerami 1, 2 i 3,
Już jeden kolega to dokładnie opisał
oraz co przepływa przez wężyk oznaczony Nr 4 u którego widac peknięcia na zgięciach.
Tam płynie benzyna.
Oczywiście nie jest to przewód paliwowy, lecz benzyna odzyskana z par paliwa -
Czy ten wężyk może być powodem tego co opisałem wyżej?
Odpowiedź jest krótka - NIE
-
Tam płynie benzyna.
Dzięki za korektę. Oczywiście masz rację, mój błąd, spojrzałem nie na ten wężyk o który było pytanie.
-
Dzięki za korektę.
Oczywiście masz rację, mój błąd, spojrzałem nie na ten wężyk o który było pytanie.No problem, na forum staramy się dzielić wiedzą i czasami można się przez przypadek pomylić
-