Dokuczliwe usterki w miom autku.
-
Witaj ja miałem takie objawy jak padł mi zawór PCV masakra po wymianie nie to auto, jak sprawdzic czy zawór sprawny było juz opisywane.
-
Jak zwykle dzięki za chęć pomocy.
Luz zaworów był robiony hm jakieś rok do półtora.Zamierzam jednak to sprawdzić.
Elektroniku, zawór był sprawdzany i jest ok.
Na dzień dzisiejszy mam zamiar wymienić wydech gdyż w wielu miejscach jest nieszczelny, szczerze nawet nie wiem jak wygląda kat ale myślę że kiepsko tylko nie wiem w którym kierunku kiepsko, bo albo jest wypalony albo zatkany o ile może takowy być. Poza tym tłumik dziurawy itp. Zamienię również gaźnik dla sprawdzenia, gdyż do obecnego nie jestem pewny a do drugiego tak choć oba rozbierałem, czyściłem sam. W obecnym gaźniku może być coś nie tak.
Stwierdzam to po tym, ze reakcja na wciśnięcie pedału gazu jest dziwna. Poprze pedał nie mogę sobie ustawić różnych(hm stałych) obrotów. Wystarczy że delikatnie wcisnę to pojawia się te opisane wyżej zawachanie(dziura) i potem od razu wchodzi na wyższe obroty. Nie mogę na przykład utrzymać 1300, 1500 itd itd. -
Stwierdzam to po
tym, ze reakcja na wciśnięcie pedału gazu jest dziwna. Poprze pedał nie mogę sobie
ustawić różnych(hm stałych) obrotów. Wystarczy że delikatnie wcisnę to pojawia się
te opisane wyżej zawachanie(dziura) i potem od razu wchodzi na wyższe obroty. Nie
mogę na przykład utrzymać 1300, 1500 itd itd.Może coś nie tak z pompką przyspieszającą w gaźniku? Zanim się za niego weźmiesz, sprawdź inne rzeczy, m .in luzy zaworowe.
-
co do naelektryzowania to masę karoserii sprawdź.
-
Pompka przyspieszająca podaje paliwo, co innego może z nia być nie tak?
Zawory sprawdzę. Z tą masą też popatrzę. -
Na elektryzowanie się:
http://allegro.pl/pasek-antystatyczny-na-kopanie-samochodu-i2456258861.html -
Według mnie zacząć od kabli i świec, wygląda to na niedomaganie zapłonu/elektryki.
Osobiście miałem dziś podobny problem, najpierw przy dodawaniu gazu tak jak u ciebie jakby na chwile przerywał, a później słychać prace na 2 cylindry, po 2 km jak już go zgasiłem to nie chciał odpalić, wyjmowałem po kolei kable WN, (próbowałem na 2 cylindry odpalić) i po wyjęciu kabla z środkowej świecy odpalił ,na 2 garach wróciłem do domu.
Dziwne ale okazało się że padła świeca (NGK miała z 1,5 miecha). Przed wczoraj na tym samym cylindrze padł przewód WN przy wyciąganiu się urwał ale to takie tam... -
Na elektryzowanie
się:
http://allegro.pl/pasek-antystatyczny-na-kopanie-samochodu-i2456258861.htmlTo jeszcze istnieje?
Dawno nie widziałem auta z takim paskiem
-
Teraz świece i przewody to loteria, szczególnie przewody
-
To jeszcze
istnieje?
Dawno nie widziałem
auta z takim paskiemU mnie kiedyś kilka razy był założony, zawsze po jakimś czasie odpadał
-
U mnie jest i jeździ ponad 10 lat. Już się wytarł sporo... ale czasem coś tam odprowadzi.
-
U mnie jest i
jeździ ponad 10 lat. Już się wytarł sporo... ale czasem coś tam odprowadzi.Ja zawsze musiałem odkręcić poprzednie mocowanie tego paska - zawsze zostawało, podczas gdy pasek dawno już odpadł - i przykręcić nowy pasek
-
A jaki konkretny numer do tico bo szczerze nie pamiętam.