Problem z fabrycznym zamkiem centralnym
-
Aby sterować pilotem trzeba założyć w drzwiach kierowcy dodatkowy pojedynczy siłownik podpięty do centralki obsługującej pilota, który będzie pociągał ten przełącznik. Co będzie za sobą pociągało zamknięcie wszystkich drzwi.
W fabrycznym zamku nie było możliwości sterowania pilotem. Tylko i wyłącznie z kluczyka dało się otwierać, dlatego nie był potrzeby siłownik w drzwiach kierowcy.
-
W fabrycznym zamku
nie było możliwości sterowania pilotem. Tylko i wyłącznie z kluczyka dało się
otwierać, dlatego nie był potrzeby siłownik w drzwiach kierowcy.Jako że jak działał alarm, to otwierał z pilota wszystkie drzwi, mogę się domyślać, że taki siłowik został także dodany do drzwi kierowcy...
W sobotę rozbiorę tapicerkę i tam zerknę. Na pewno zacznę od namierzenia tego przełącznika i jego wyczyszczenia. Tak jak napisał to @dargi. Jak to nic nie da, to pokombinuję z kablami na zgięciach. Jak to też nic nie da... to się zastanowię co dalej i będę drążył temat dalejDzięki
-
Jak to też nic nie da... to się zastanowię co dalej i będę
I wtedy kup sobie na Allegro kompletny CZ sterowany z pilota (alarm zbędny) za 70zł + wysyłka, który samodzielnie sobie zamontujesz w aucie.
-
Jak pech to pech. Niestety, ale czyszczenie siłownika w drzwiach nic nie dało. Wygląda na to, że uszkodzony jest przekaźnik, znajdujący się pod schowkiem. Czy ktoś ma może jakiś namiar na to cudo? Da rade to gdzieś kupić?
-
Jak pech to pech.
Niestety, ale czyszczenie siłownika w drzwiach nic nie dało. Wygląda na to, że
uszkodzony jest przekaźnik, znajdujący się pod schowkiem. Czy ktoś ma może jakiś
namiar na to cudo? Da rade to gdzieś kupić?Nie obraź się, ale to pytanie trzeba zadać: Sprawdzałeś bezpiecznik od centralnego?
Po drugie znajdź centralkę alarmu, bo być może będzie się dało podłączyć siłowniki bez dodatkowej centralki w razie czego.
-
Sprawdzałeś bezpiecznik od centralnego?
Przekręcając klucz w zamku przekaźnik "pstryka". Jakby próbował otworzyć/zamknąć resztę drzwi, jednak nic się nie dzieje. Bezpiecznika nie sprawdziłem, uznając że jest dobry. Sprawdzę przy najbliższej okazji.
Po drugie znajdź
centralkę alarmu, bo być może będzie się dało podłączyć siłowniki bez dodatkowej
centralki w razie czego.Znając życie, może być wszędzie... przyznam, że nie mam pojęcia czego w ogóle szukać...
-
Wygląda na to, że
uszkodzony jest przekaźnik, znajdujący się pod schowkiem. Czy ktoś ma może jakiś
namiar na to cudo? Da rade to gdzieś kupić?Sprawdź numer części na http://www.wolff.zabrze.stk.net.pl/TicoCzesci/index.htm i zadzwoń do sklepu Fox Rzeszów. Mają mnóstwo nietypowych części do Tico.
-
Przekręcając klucz
w zamku przekaźnik "pstryka". Jakby próbował otworzyć/zamknąć resztę drzwi, jednak
nic się nie dzieje.Naprawdę jest mało prawdopodobne żeby padł ten sterownik z przekaźnikiem, zwłaszcza, że "pstryka". To jest bardzo trwała część. Zwykle problem jest w samych podłączeniach (przewodach) lub w tym przełączniku w drzwiach- słaby kontakt powoduje wtedy szybkie pstrykanie przekaźnika. Poza samym przełącznikiem najbardziej podejrzana jest masa do niego podłączona.
Ale jeśli chcesz próbować wymieniać to nie ma problemu- numer fabryczny to 38810A78B01-000. A zamówić możesz np. TUTAJ
Bo np. FOX-Rzeszów liczy sobie za to ok. 50zł... -
Przepatrz lepiej te przewody w drzwiach przy zawiasach
-
Przepatrz lepiej te
przewody w drzwiach przy zawiasachJutro trochę znów tam zerknę. Będę miał trochę więcej czasu. Sprawdzać tylko drzwi kierowcy czy wszystkie?;) Może się wydawać głupie moje pytanie, ale nie mam pojęcia, czy każde drzwi są podłączone do przekaźnika osobnym kablem, czy też może szeregowo... i jeśli obwód jest w jednym miejscu przerwany, to reszta zamków nie jest zamykana.
-
Jutro trochę znów
tam zerknę. Będę miał trochę więcej czasu. Sprawdzać tylko drzwi kierowcy czy
wszystkie?;) Może się wydawać głupie moje pytanie, ale nie mam pojęcia, czy każde
drzwi są podłączone do przekaźnika osobnym kablem, czy też może szeregowo... i jeśli
obwód jest w jednym miejscu przerwany, to reszta zamków nie jest zamykana.Jak żadne drzwi się nie zamykają po zamknięciu drzwi kierowcy to sprawdź najpierw przewody właśnie w drzwiach kierowcy - tylko solidnie, zdejmij boczek, wysuń delikatnie przewody z peszla (guma lub plastik, w którym idą przewody od drzwi do wnętrza auta)
-
polecam www.apcar.com.pl mam dokładnie ten sam problem a dopiero odkopałem ten temat...