pomiar ciśnienia sprężania na wyjętym silniku
-
NIe nic podobnego. Ten silnik potrzebuję dobudowy poduszkowca.
-
No właśnie Leo
dlatego pytam, też coś mi nie pasowało z brakami kolektorów itp, co do rozrusznika
to to najmniejszy problem. Tylko, że z drugiej strony jaka to różnica? Przecież w
czasie sprężania zawory są pozamykane a i nawet gdyby było inaczej to zawsze może
coś ulecieć poprzez gaźnik hmmm. Pytam bo chciałbym się upewnić. Muszę kupić silnik
od swifta i wiesz jak to jest jak silniki są poza budą, niema możliwości odpalenia
to chociaż pozostaje sprężanie.Skoro tak, to mierz.
Ja myślałem, że zależy Ci na dokładnym pomiarze i porównaniu ciśnień między garami. Sądzę, że w przypadku silnika poza autem będą inne warunki - zupełnie "wolny" dolot i wylot, zero oporów... a w aucie jednak zawsze jakieś ograniczenia są (kolektory, wydech...). Ja wiem, że skupiłeś się na samych zaworach, ale przecież one w trakcie mierzenia ciśnienia też się otwierają i zamykają, mając dostęp (różny, jak pisałem) do powietrza). To tak w skrócie.Ps. Dzięki za
założenie Wątku hehe.Przecież to 3 sekundy kosztuje...
-
Hm No to generalnie nie idzie sprawdzić co się kupuje, można ewentualnie sprawdzić czy nie jest zatarty tak?
Mam jeszcze jedno pytanko. Silnik swifta i Tico są podobne więc czy będą pasowały od Tica takie elementy jak rozrusznik i łapy??
-
Mam jeszcze jedno
pytanko. Silnik swifta i Tico są podobne więc czy będą pasowały od Tica takie
elementy jak rozrusznik i łapy??O, to Panie Dzieju, temat na nowy wątek, który to polecam założyć Swap w tico to temat dość ciężki, z racji ciasnoty pod maską. Niewielu chyba się podjęło, co nie znaczy, że jest to niewykonalne
-
nie wiem czy dobrze myślę, ale skoro kompresję sprawdza się bez zapłonu, to czy nie wystarczy sam rozrusznik? czy paliwko musi być podane do cylindra nie wiem. spróbować można, przecież do pomiaru dużo kręcić nie trzeba kilka sekund na cylinder.
-
MIecho witaj. Nie wiem co to znaczy swap.
Sminsky wszystko ok, ale tu się rozbija o to czy bez np kolektorów gaźnika pomiar będą ok. -
smisny jeżeli już.
chyba chodzi tylko o to żeby sprawdzić jakie sprężanie jest w cylindrze, czyli czy jest zachowana szczelność, pierścieni i co tam jeszcze może być.
nie wiesz co to swap? wygogluj, najprościej mówiąc przekładka silnika raczej na większy. -
Nie wszystko człowiek kolego musi wiedzieć i podejrzewam że również wiele znaczeń nie znasz.
MIecho wcześniej już wyjaśniłem że nie robię przekładki ze swifta do Tica tylko , że buduję poduszkowca.
-
Nie wszystko
człowiek kolego musi wiedzieć i podejrzewam że również wiele znaczeń nie znasz.
MIecho wcześniej
już wyjaśniłem że nie robię przekładki ze swifta do Tica tylko , że buduję
poduszkowca.Z tym poduszkowcem, myślałem, że żartujesz
-
NIe nie wszystko jest prawda,jak na razie kompletuje wszystko co jest potrzebne.
-
Kiedyś poruszyłem temat z pewnym znajomym co można wsadzić do tego maleństwa i się nie narobić i już pominę temat że trzeba w takie auto pchać mocniejszy układ hamulcowy to z naszych pomiarów,osprzętu silnika wychodziło nam jednoznacznie że tylko i wyłącznie silnik od skutera śnieżnego;]
(taka ciekawostka)
pozdro -
Kiedyś poruszyłem
temat z pewnym znajomym co można wsadzić do tego maleństwa i się nie narobić i już
pominę temat że trzeba w takie auto pchać mocniejszy układ hamulcowy to z naszych
pomiarów,osprzętu silnika wychodziło nam jednoznacznie że tylko i wyłącznie silnik
od skutera śnieżnego;]
(taka ciekawostka)
pozdroSkuterów śnieżnych akurat dostatek, więc od jakiego?
-
Tomasz ale o czym Ty mówisz???