problem z odkręceniem koła pasowego


  • Użytkownik archiwalny

    Witam.
    Kurczę mam problem z odkręceniem kółka pasowego. Chciałem sprawdzić sobie rozrząd i za cholerę nie mogę go odkręcić a dodatkowy problem jaki się przytrafił to to , że podczas odkręcania strzelił mi pasek klinowy.
    Ktoś ma jakiś pomysł???

    Cholernie głupio to jest zrobione bo jakby nie mogli zrobić podwójnej pokrywy jak w innych autach.
    Pzdr

    Jeszcze zapomniałem o hamulcu, tzn dodatkowej osobie która zahamuje.



  • Witam.
    Kurczę mam problem
    z odkręceniem kółka pasowego. Chciałem sprawdzić sobie rozrząd i za cholerę nie mogę
    go odkręcić a dodatkowy problem jaki się przytrafił to to , że podczas odkręcania
    strzelił mi pasek klinowy.
    Ktoś ma jakiś
    pomysł???
    Cholernie głupio to
    jest zrobione bo jakby nie mogli zrobić podwójnej pokrywy jak w innych autach.
    Pzdr

    Spróbuj może od dołu z jakąś rurką podejść, o ile masz dostęp do kanału


  • Użytkownik archiwalny

    Klucz oczkowy(dobrej jakości) zapierasz o podłoże i przekręć delikatnie rozrusznikiem tylko tak żeby nie odpalił.


  • Użytkownik archiwalny

    No kanału niema ale dobry pomysł z tym zaparciem klucza. Spróbujemy tylko nie wiem czy taki długość klucza będzie wystarczająca.


  • Użytkownik archiwalny

    No kanału niema ale
    dobry pomysł z tym zaparciem klucza. Spróbujemy tylko nie wiem czy taki długość
    klucza będzie wystarczająca.

    To możesz podłożyć sobie jakąś cegłę i dopiero na niej zaprzeć klucz.



  • No kanału niema ale dobry pomysł z tym zaparciem klucza. Spróbujemy tylko nie wiem czy taki długość klucza będzie wystarczająca.

    Ja kiedyś poszedłem na łatwiznę i po prostu na nakrętkę koła pasowego założyłem dobry klucz oczkowy, który z drugiej strony zablokowałem gdzieś w okolicach wzmocnienia dolnego. Następnie zdjąłem kable WN, wykręciłem świece i za pomocą rozrusznika nakrętka odkręciła się sama. Trzeba to robić ostrożnie, bo klucz może odsprężynować, jednak przy zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa metoda ta jest szybka i skuteczna.


  • Użytkownik archiwalny

    Potrzebne są dwie osoby.
    Jedna odkręca koło,druga śrubokrętem(ale takim konkretnym co by go zaraz nie ułamać) blokuje w okolicach łączenia skrzyni z silnikiem koło zamachowe(specjalny otwór).


  • Użytkownik archiwalny

    Widzę że jest wiele sposobów.
    Z Wami to się żyje hihi.
    Dzięki serdeczne, dziś to rozpękam.


  • Użytkownik archiwalny

    Sposób z rozrusznikiem się sprawdza- również to praktykowałem i mogę potwierdzić. A wpadłem na to przypadkowo, gdy po usilnych próbach zrezygnowałem z ręcznego odkręcania i odpaliłem silnik zapominając zdjąć klucz ze śruby na kole pasowym. Klucz obrócił się i zablokował na elemencie nadwozia z przodu... śruba odkęcona


  • Użytkownik archiwalny

    No proszę, to super. Wcześniej jednak sprawdzę siłowo z hamulcem i podpórką.


  • Użytkownik archiwalny

    Uderzyć młotkiem w klucz i puszcza.


  • Użytkownik archiwalny

    Odkręcone!!! Ufff!!!Jednak sprawdziła się metoda rozrusznika za 5 razem, ręcznie za cholerę nie poszła.


Log in to reply