Stukanie w przednim zawieszeniu...
-
To może wachacz. Podnieś go na podnośniku i sprawdź czy wachacz nie ma luzu na elemencie gumowym.
-
Jak już mówiłem miałem auto na kanale na podnośniku z resztą też patrzyłem i nie mam pojęcia co to może byc. Przed chwilą przeczytałem w necie że te odbojniki znajdują się przy amortyzatorach i są połączone z osłoną amortyzatora, są to tzw. zderzaki gumowe. Być może to jest to tylko dlaczego stuka to tylko przy skeconych kołach?
-
Witam. Mam problem.
Zmień tytuł wątku i przeczytaj regulamin, bo tego na pewno nie zrobiłeś...
Edit: Od razu lepiej
-
a mi coś stuka z przodu na dziurach i nie mam pojęcia co to jest, nigdzie nie ma luzów, amortyzatory prawie nowe, w sumie to juz się przyzwyczaiłem że coś stuka
-
Jak już mówiłem
miałem auto na kanale na podnośniku z resztą też patrzyłem i nie mam pojęcia co to
może byc.Wyrobiony sworzeń w wahaczu, na podnośniku tego nie wyczujesz.
Podjedź na stację diagnostyczną i niech Ci sprawdzą na szarpakach. -
Dzisiaj byłem na szarpakach i gościu stwierdził ze wszystko jest w jak najlepszym porządku. Potem otwirzył drzwi od auta i uderzył ręką w kierownice najpierw po bokach później z góry na dół i było słychac w kabinie to stukotanie gdy uderzał własnie z góry na dół. Powiedział ze to wina jakiejś tulejki i tu moje pytanie czy jest przy tym dużo grzebania i czy jest to kosztowne i konieczne do zrobienie czy mozna tak jezdzic bez ryzyka uszkodzenia czegoś więcej??
-
Sprawdź sobie jarzmo hamulcowe czy przypadkiem tam nie ma luzu. Mi się trzaskało na dziurach właśnie to. Albo masz zużyte sworznie jarzma hamulcowego albo gniazdo wybite.
-
Poczytaj.
-
Niech ci wachacz sprawdzi czy sie nie wybił to często siada na naszych dziurawych drogach.
-
Poczytaj.
LinkaTo jest bardzo dobra linka, na 99% Twój przypadek.
-
Już nie ma co sprawdzać bo Tico na złom poszło. Ale Wspomnienia i sentyment pozostanie
-
Problem rozwiązany. Winna była tulejka na kolumnie kierowniczej. Za tulejke dałem 15zł a wymieniłem ją sam w czasie ok 45 minut.
Dzięki wszystkim za info. -
Problem rozwiązany.
Winna była tulejka na kolumnie kierowniczej. Za tulejke dałem 15zł a wymieniłem ją
sam w czasie ok 45 minut.
Dzięki wszystkim za
info.A moze zrobisz manual?
-
A moze zrobisz
manual?Wątpię, lecz może się miło zdziwimy, jeśli to nie będzie użytkownik "na jeden problem"
-
Wątpię, lecz może
się miło zdziwimy, jeśli to nie będzie użytkownik "na jeden problem"Ciiiiichoo Juz mialem nadzieje
Ale cierpliwosci, poczekajmy jeszcze troche
-
Spokojnie w tym tygodniu jak znajde czas to zrobie manual.:P Postaram sie rozebrac to jeszcze raz robiąc zdjęcia.
-
Spokojnie w tym
tygodniu jak znajde czas to zrobie manual.:P Postaram sie rozebrac to jeszcze raz
robiąc zdjęcia.Trzymamy za słowo...
-
clavish możesz już puścić moje słowo:P bo poradnik już gotowy. Można go pobrać tu:
http://www.sendspace.pl/file/c64b13475251dad444406a2
Zrobiłem go w pdfie bo tak wydaje mi się być poręczniejszy. Jeżeli czegoś brakuje lub coś jest niezrozumiałe pytajcie postaram się wyjaśnieć.
P.S: język w niektórych momentach nie jest fachowy ale wybaczcie mam dopiero 19 lat i sie ucze więc powodzenia w wymianie....
Napiszcie jeszcze co o nim sądzicie? -
Dobra robota i na pewno się przyda.
-
Bardzo dobry manual
Proponuje go wrzucić na stronę klubową