Wymiana tylnych amortyzatorów w tico (zmiana na amortyzatory z Clio I)
-
nie nie sprężyny
wymienione na wiosnę na jamexy niby sportowe z nadzieją że coś utwardzą ale...
szkoda gadać-nie kupujcie tego shituDzieki za info Mowisz, ze amortyzatory od clio pasuja do tikulca?
-
ja miesiąc temu wymieniłem cały tył:P nie obeszło się od ciecia szlifierka śrub które trzymają od dołu amorek:P ale w końcu pościły:P dałem za całość 160zl:P ale powiem ci ze różnica nie ziemska auto się trzyma lepiej drogi i wygodniej się jeździ:P przed wymiana mailem prześwit z tylu 8cm a teraz mam 14cm:P wiec efekt widać:Pa moje zawieszenie tył zrobiło 180tys a mam rocznik 94:P wiec byli właściciele dbali o to auto:P
-
Dzieki za info
Mowisz, ze amortyzatory od clio pasuja do tikulca?hmm... podobno są minimalnie krótsze od clio. zaraz jadę do sklepu gdzie mają kayabe od clio I i od Tico i porównam ale raczej jestem zdecydowany na te od clio. założę w poniedziałek i podzielę się spostrzeżeniami.
-
przed wymiana mailem prześwit z tylu 8cm a teraz mam 14cm:P wiec efekt widać:P
Taaa, 8 cm... chyba na gołych bębnach, bez opon i felg.
Fabrycznie podawany prześwit to 17 cm. Mając 8 zawieszałbyś auto na żyletce.a moje
zawieszenie tył zrobiło 180tys a mam rocznik 94:P wiec byli właściciele dbali o to
auto:PWiesz, Papus... mam inne wrażenie, czytając o Twoich wcześniejszych problemach. Porównując Twoje autko z kilkoma innymi w klubie (roczniki podobne), to nienajlepiej Twoi poprzednicy dbali.
-
Niestety mając w ręce kupione amortyzatory od clio nie byłem w stanie poczekać do poniedziałku i pobiegłem czym prędzej do garażu No i na 100% mogę powiedzieć że amortyzatory tylne pasują z renault clio I. Należy tylko zaopatrzyć się w dłuższą śrubę która mocuje amortyzator u góry do podłużnicy. Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to hmmm daleko do domu nie miałem bo tylko 3km ale klei każdą dziurę do podłogi przeraźliwie i właśnie o to mi chodziło jest twardo Czy do normalnej jazdy się nadaje no to już chyba kwestia gusty każdego człowieka. Jak na razie jestem bardzo zadowolony będzie okazja przetestować 26 września w warunkach w jakich ma się sprawować(czyli KJS) i oby tylko nie było tak jak na tych starych czyli
-
widzę kolega na radomskich blachach
-
Taaa, 8 cm... chyba
na gołych bębnach, bez opon i felg.
Fabrycznie podawany
prześwit to 17 cm. Mając 8 zawieszałbyś auto na żyletce.Moze kazdy z was inaczej mierzy przeswit, bo sa dosc spore rozbieznosci
-
Osobiście nie mierzyłem, oparłem się na danych fabrycznych.
Co do przypadku kolegi: jestem w stanie wyobrazić sobie różnicę 6 cm przed wymianą sprężyn i po wymianie. Ale te 8 cm prześwitu? Toż Tico to nie bolid F1.
Ale masz rację, Miecho; niech Papus poda, gdzie mierzył - między asfaltem a... ? -
Ale masz rację,
Miecho; niech Papus poda, gdzie mierzył - między asfaltem a... ?No wlasnie o to mi chodzi... Bo moze jemu chodzilo o przeswit miedzy opona a nadkolem?
-
No wlasnie o to mi
chodzi... Bo moze jemu chodzilo o przeswit miedzy opona a nadkolem?
Ahaaa... Może...
Ja na to nie wpadłbym... W końcu terminem "prześwit" określa się odległość najniżej położonych części podwozia (oprócz elementów najbliżej kół, np. wahaczy) do nawierzchni. :szalone: