Tuleja wahacza tylnego.
-
Z pewnoscia nie
Biorac pod uwage koszt nowych wahaczy (ok 100-120zl/szt) i tak z wymiana tulejek
powinno byc taniej.Nowy whacz(tył) w IC (cena Klubowa) to 75 zł(produkt koreański).
-
Mam luz tylko na tulei zaznaczonej na rysunku.
Wymieniać za jednym zamachem wszystkie tuleje, czy tylko tą gdzie jest luz???
Dostałem już cały komplet tulei z Allegro.
-
Mam luz tylko na
tulei zaznaczonej na rysunku.
Wymieniać za jednym
zamachem wszystkie tuleje, czy tylko tą gdzie jest luz???Jeśli Twoje nowe tuleje są dobrej jakości to pewnie, że wszystkie
-
Jeśli Twoje nowe tuleje są dobrej jakości to pewnie, że wszystkie
Nie wiem czy są dobrej jakości, są w każdym razie nowe.
-
Skoro nie wiesz jakiej są jakości te nowe to ciężko powiedzieć, czy te stare nie wytrzymają dłużej niz te nowe. Szczególnie ważna jest ta pierwsza mała bo na niej jest główna siła. Skoro tuleje są z allegro to pewnie są te najtańsze rzemieślnicze, więc szału nie ma.A ile wytrzymają to już loteria.Radziłbym wtedy zakup całego wahacza przynajmniej mniej roboty a jakość ta sama i cena podobna.
-
Nie wiem czy są
dobrej jakości, są w każdym razie nowe.Może być tak, jak z pompami wody, fabryczne dłużej trzymają od nowych "no name"
Ja bym wymienił wszystkie skoro masz komplet nowych.
-
Nie da się, trzeba raczej ciąć śruby bo znając życie nie da się ich wybić z tulei.
No i kłopot.
Śrub się nie da wybić z tulei, a nie mogę ciąć szlifierką kontową bo nie mam w garażu prądu.
Mam palnik na propan butan i trochę wytapiałem te tuleje, ale to długo trwa.
Brzeszczot się ślizga.
Spróbuję je ostrożnie wypalić palnikiem i wtedy może będzie lepszy dostęp do śrub.
Boję się za dużo grzać, aby coś nie spalić. -
No i kłopot.
Śrub się nie da
wybić z tulei, a nie mogę ciąć szlifierką kontową bo nie mam w garażu prądu.A co to jest?
-
A co to jest?
Może dostał od banku na czas prowadzenia konta?
-
Wolałem kupić tuleje firmy Akor
Też mam Akor.
Bez gumówki nawet nie przystępujcie do wymiany tulei wahacza tylnego.
Trzeba ciąć.
Po zdemontowaniu wahacza wypaliłem gumę z tulei palnikiem.
Same blachy dały się bez problemu wybić z wahacza.
Potem jakoś nabiłem nowe tuleje bez specjalistycznych narzędzi.
Najdłużej czasu straciłem przy demontażu wahacza z pojazdu.
Mogłem się Was posłuchać, przeprowadzić prąd ( 4o metrów) i od razu ciąć gumówką.
Wymieniałem tuleje tylko w jednym, prawym wahaczu.
W lewym diagnosta nie stwierdził luzów. -
Skoro mowa o wahaczach to jakiej firmy je kupić bo muszę wymienić.
-
Skoro mowa o
wahaczach to jakiej firmy je kupić bo muszę wymienić.A powiedz jakiej firmy masz do wyboru.
-
Witam , na allegro nie ma zbyt wielkiego wyboru, mam nadzieję że coś mi doradzicie przy wyborze wahacza, nie wiem jakiej firmy będzie dobry.
-
Witam , jak twoje wahacze się sprawują po wymianie, pamiętasz z jakiej firmy kupiłaś?
-
Ja mam pytanie odnośnie tych śrub. Z tego co czytałem są tam 2 dłuższe 52 mm i jedna krótsza 46 mm. Chciałem się zaopatrzyć w te śruby bo być może czeka mnie w najbliższym czasie wymiana wahacza. Ale kurde w hurtowniach mają popieprzone chyba nr katalogowe. Wg katalogu śruby dłuższe mają nr 09100A12047-000
a ta krótsza ma nr 0910002035-000 prawda? Ja już teraz niewiem która jest do belki, a która do nadwozia. W ap carze i w potaku jest zupełnie odwrotnie niż w katalogu i być tu człowieku mądry;] -
Idziesz i kupujesz w sklepie żelaznym zwykłe śruby utwardzane o podobnych długościach. Zapłacisz cenę za kilogram a nie za sztukę. Sam kupowałem i coś wyszło ok 7zł za komplet na dwie strony. Jedynie troszkę były dłuższe ale to nic nie przeszkadza.