Tuleja wahacza tylnego.
-
Nie da się, trzeba raczej ciąć śruby bo znając życie nie da się ich wybić z tulei. Sam wymieniałem wszystkie w dwóch wahaczach i spokojnie nabiłem je sporym młotkiem i kawałkiem rudy od centralnego Najciężej wchodziły wlaśnie te przednie bo mniejsze. Wolałem kupić tuleje firmy Akor i samemu zrobić niż kupować jakiś badziewny zamiennik całego wahacza.Już lata to ze 3 lata i gumy są dobre, a śruby utwardzane spokojnie można kupić taniej w sklepie żelaznym gdzie płaci się za kilogram a nie za sztukę.
-
Najciężej wchodziły wlaśnie te przednie bo mniejsze
To one nie są jednakowe?
Kupiłem dwie takie jak na obrazku i teraz nie wiem czy dobrze kupiłem.PS;Jednak źle kupiłem. W takim razie wymienię wszystkie tuleje w wahaczu.
Nie mogę jednak znaleźć tulei o numerze 402 na Allegro.
Gdzie ją kupić?
REF. NO 402
OEM. NO 96 318 360
Tuleja wahacz tylny 46 mm
Metal and rubber bushing, rear rocker 46 mm -
Stachu jak ja u siebie wymieniałam i skalkulowałam wszystkie koszty oraz to, że same wahacze były już nieźle skorodowane, to lepiej się mi opłaciło cały wahacz wymienić i tak zrobiłam.
Koszt ok rok temu jednego wahacza to 75zł a za wymianę dałam 60zł - miałam spokój, nie myślałam już o tym więcej -
Koszt ok rok temu
jednego wahacza to 75zł a za wymianę dałam 60zł - miałam spokój, nie myślałam już o
tym więcej [/color]Tak, tylko ja już zamówiłem i zapłaciłem za dwie tuleje gumowe.
Szukam trzeciej.
Masz jednak rację, Rito. Koszt nowego wahacza tylnego, to równowartość trzech tulei na Allegro z wysyłką. Mogłem wcześniej te ceny skalkulować.... -
a ja tam bym kupił tuleje bo lobie dłubać;]
-
PS;Jednak źle
kupiłem. W takim razie wymienię wszystkie tuleje w wahaczu.
Nie mogę jednak
znaleźć tulei o numerze 402 na Allegro.
Gdzie ją kupić?
REF. NO 402
OEM. NO 96 318 360
Tuleja wahacz tylny
46 mm
Metal and rubber
bushing, rear rocker 46 mmStachu, w InterCars są te 46mm w cenie 12,42zł/szt. dla Klubowiczów
-
Stachu, w InterCars
są te 46mm w cenie 12,42zł/szt. dla KlubowiczówZnalazłem w sklepie internetowym InterCars.
DZIĘKI! -
Pojawia się pytanie
- czy koszt wszystkich tulei + prasy (chyba że masz dostęp za darmo) nie przekroczy
ceny całego nowego wahacza.
Z pewnoscia nie Biorac pod uwage koszt nowych wahaczy (ok 100-120zl/szt) i tak z wymiana tulejek powinno byc taniej.
- czy koszt wszystkich tulei + prasy (chyba że masz dostęp za darmo) nie przekroczy
-
Stachu, w InterCars
są te 46mm w cenie 12,42zł/szt. dla KlubowiczówWlasnie u nich kupowalem tuleje A, ze wahacze mialem nowe - kupione niewiele wczesniej, to byl sens wymiany samych tulejek
-
Z pewnoscia nie
Biorac pod uwage koszt nowych wahaczy (ok 100-120zl/szt) i tak z wymiana tulejek
powinno byc taniej.Nowy whacz(tył) w IC (cena Klubowa) to 75 zł(produkt koreański).
-
Mam luz tylko na tulei zaznaczonej na rysunku.
Wymieniać za jednym zamachem wszystkie tuleje, czy tylko tą gdzie jest luz???
Dostałem już cały komplet tulei z Allegro.
-
Mam luz tylko na
tulei zaznaczonej na rysunku.
Wymieniać za jednym
zamachem wszystkie tuleje, czy tylko tą gdzie jest luz???Jeśli Twoje nowe tuleje są dobrej jakości to pewnie, że wszystkie
-
Jeśli Twoje nowe tuleje są dobrej jakości to pewnie, że wszystkie
Nie wiem czy są dobrej jakości, są w każdym razie nowe.
-
Skoro nie wiesz jakiej są jakości te nowe to ciężko powiedzieć, czy te stare nie wytrzymają dłużej niz te nowe. Szczególnie ważna jest ta pierwsza mała bo na niej jest główna siła. Skoro tuleje są z allegro to pewnie są te najtańsze rzemieślnicze, więc szału nie ma.A ile wytrzymają to już loteria.Radziłbym wtedy zakup całego wahacza przynajmniej mniej roboty a jakość ta sama i cena podobna.
-
Nie wiem czy są
dobrej jakości, są w każdym razie nowe.Może być tak, jak z pompami wody, fabryczne dłużej trzymają od nowych "no name"
Ja bym wymienił wszystkie skoro masz komplet nowych.
-
Nie da się, trzeba raczej ciąć śruby bo znając życie nie da się ich wybić z tulei.
No i kłopot.
Śrub się nie da wybić z tulei, a nie mogę ciąć szlifierką kontową bo nie mam w garażu prądu.
Mam palnik na propan butan i trochę wytapiałem te tuleje, ale to długo trwa.
Brzeszczot się ślizga.
Spróbuję je ostrożnie wypalić palnikiem i wtedy może będzie lepszy dostęp do śrub.
Boję się za dużo grzać, aby coś nie spalić. -
No i kłopot.
Śrub się nie da
wybić z tulei, a nie mogę ciąć szlifierką kontową bo nie mam w garażu prądu.A co to jest?
-
A co to jest?
Może dostał od banku na czas prowadzenia konta?
-
Wolałem kupić tuleje firmy Akor
Też mam Akor.
Bez gumówki nawet nie przystępujcie do wymiany tulei wahacza tylnego.
Trzeba ciąć.
Po zdemontowaniu wahacza wypaliłem gumę z tulei palnikiem.
Same blachy dały się bez problemu wybić z wahacza.
Potem jakoś nabiłem nowe tuleje bez specjalistycznych narzędzi.
Najdłużej czasu straciłem przy demontażu wahacza z pojazdu.
Mogłem się Was posłuchać, przeprowadzić prąd ( 4o metrów) i od razu ciąć gumówką.
Wymieniałem tuleje tylko w jednym, prawym wahaczu.
W lewym diagnosta nie stwierdził luzów. -
Skoro mowa o wahaczach to jakiej firmy je kupić bo muszę wymienić.