Kia Pride - co myślicie ?
-
Kia pride, w mojej
---ciach---Jesli chodzi o sam fakt uzywania samochodu w nadlesnictwie - wcale nie dziwne, ze auto poszlo na zlom. W takich warunkach kazde auto sie rozleci. Kiedys z bratem ogladalismy lade nive z nadlesnictwa i byla w stanie katastrofalnym, zawieszenie bylo urwane, wbrew opinii sprzedajacego, ktory to proponowal powrot niva na kolach do domu (150km)
-
chcesz zaopatrzyć się w twór korenskiej myśli technicznej to radził bym popatrzyć na
hyundai'a accenta. Fajne auto z niezłymi silnikami.mogę polecić acenta.. jeżdżę już ponad półtora roku tylko wersją sprzed 2000 roku więc pierwsze wersje.. auto godne polecenia.. jednej rzeczy mi tylko w mojej wersji brakuje .. klimy niemiłosiernie się auto na słońcu nagrzewa ...
-
mogę polecić acenta..
a jak jest w aucie z korozją?? Gdzie wystepuje?? i czy szybko się rozprzestrzenia??
Mozesz coś powiedzieć o tym wiecej. -
Miałem styczność z wersją z bagażnikiem czyli "Pride Kombi".
Pamiętam, że bardzo mi się podobał- tak wrażenia z jazdy jak i przede wszystkim z racji ładowności
Ale egzemplarz był jeszcze ciepły, z salonu, więc o korozji i innych doświadczeniach eksploatacyjnych nic nie wiem
Pamiętam tylko reklamy przy ulicach: "Jeden warczy, drugi trąbi a Pride Kombi!" (czy jakoś podobnie) -
a jak jest w aucie
z korozją?? Gdzie wystepuje?? i czy szybko się rozprzestrzenia??
Mozesz coś
powiedzieć o tym wiecej.ja mam accenta rok produkcji 2000 maj - jestem 2 właścicielką i jedynym śladem korozji jest wielkości odcisku palca 1 pęcherz na tylnym błotniku przy nadkolu... z doświadczenia wiem, że to są najbardziej wrażliwe miejsca w tym modelu. Wystarczy jednak ( do czego się przymierzam) zakonserwować profile wewnętrzne i raczej ma się spokój z rdzą jeśli jest to zrobione fachowo
-
ja
mam accenta rok produkcji 2000 maj - jestem 2 właścicielką i jedynym śladem korozji
jest wielkości odcisku palca 1 pęcherz na tylnym błotniku przy nadkolu... z
doświadczenia wiem, że to są najbardziej wrażliwe miejsca w tym modelu.mój to rocznikowo koniec roku 97
potwierdzam w tym roku (po użytkowaniu auta prze zemnie przez 1,5 roku) zrobił mi się mały purchelek pod lakierem.. nie martwię się zbytnio o korozję sprawdzałem po zimie to podwozie wygląda nieźle jak na parkowanie pod chmurką... co do rozprzestrzeniania się nie zauważyłem takich problemów... jednakże jak każde auto jak właściciel dba to dłużej będzie się lepiej trzymać -
Czyli ten Pride to totalna lipa pod względem budy, a szkoda bo silnik 1.3 w takiej kaście pewnie nieźle odpycha ten pojazd.
-
Czyli ten Pride to
totalna lipa pod względem budy, a szkoda bo silnik 1.3 w takiej kaście pewnie nieźle
odpycha ten pojazd.chyba nie do konca, bo nie jest to jakis atleta jesli chodzi o 1,3
-
A zastanawiałeś sie nad pierwszymi modelami kia rio (1.3i) też występuje z motorem 82KM tylko że kombi, albo seden ze stanów w hatbauchu niestety żadko spotykane. A no i najważniejsze blacha ocynk.
-
Kia pride, w mojej
wsi miał ją leśniczy z mojego okręgu. Samochód ten po 8 latach ekspoatacji trafił na
złom.samochody w lasach dostaja w kosc , czeste uderzenia korzeni w podloge wywoluja przedwczesna korozje ...