Pytanie. Szukam Swifta GTI
-
Pokazywałem to tez ostatnio plastkowi. Tamto co znazłes tez jest w okolicach nóg
-
Ja mam za grosze do wzięcia lanosa 2000 z wsadzonym c20seh, chyba śfist w odstawkę pójdzie
-
Lanos nie dla nos 8v swoją drogą są bardzo trwałe. 4 lata katowany w GSi i nic.
-
W sumie za takiego civica można zrobić prawie 300 konną astrę
-
Chyba sobie
żartujesz z ocynkiem colty CA0 gniją podobnie jak swiftPrawda, zreszta CJ0 rowniez lubi byc przez ruda chrupane Zaleta CAO taka, ze mozna trafic awd, czego nie bylo ani w C50 EDM ani w CJ0. No i wlazi silnik z evo.
VTi jak VTi, zawsze bedzie mialo wartosc, szczegolnie tak zadbane tylko ze angielka jest okrutnie brzydka moim zdaniem No i sam B18C4 jest jednak cieniem C6, a i z tego co wiem to szpery C4-ki nei mialy, za to pieknie wypadaja z vtaakkkaaa przez za dluga skrzynie, ale skrzynia z b16 powinna zaradzic. Tak czy siak mocno niepozorny killer, ale w serii jedzie tak se.
Ja bym wolal w Twoim wieku sprawic sobie lepsza zabawke niz dziadkowy sedan. Jak ma byc JDM to masz Celice, Eclipsa, CRX`a, Prelude, 200SX itp. Sedana kupisz na emeryturze
-
Polecam najpierw
zorientować się w temacie Hond, zwłaszcza VTi, a potem pierdzielić farmazonyNo ja rozumiem jakby tam siedział 200KM+ silnik, ale zwykłe 1.8 to dla mnie przesada...
-
Twoim wieku sprawic sobie lepsza zabawke niz dziadkowy sedan. Jak ma byc JDM to masz
Celice, Eclipsa, CRX`a, Prelude, 200SX itp. Sedana kupisz na emeryturzeTo samo miałem na myśli odnośnie civica. Co z tego że dobry silnik jak wyglądasz w aucie jak byś pożyczył od babci
A silnik od EVO może wejść wszędzie Daihatsu Charade napędy już spasowane. silnik też leży. Zawias Tein ogólnie grubo. Tylko zrobić klatkę i złożyć resztę do kupy.
-
Ja bym wolal w
Twoim wieku sprawic sobie lepsza zabawke niz dziadkowy sedan. Jak ma byc JDM to masz
Celice, Eclipsa, CRX`a, Prelude, 200SX itp. Sedana kupisz na emeryturze3000GT, Supra, jakieś starsze EVO.
-
Podejrzewam że 3000GT zwłaszcza te vr4 to w takim za dychę trzeba wymienić pół samochodu, za to w starej suprze też pewnie panewki dogorywają
Starsze EVO to często jest droższe od tego nowszegoO 3000GT sam myślałem, ale podejrzewam że koszty utrzymania trochę większe niż w swifcie i nie chodzi mi o paliwo czy OC
-
To samo miałem na
myśli odnośnie civica. Co z tego że dobry silnik jak wyglądasz w aucie jak byś
pożyczył od babci
A silnik od EVO
może wejść wszędzie Daihatsu Charade napędy już spasowane. silnik też leży.
Zawias Tein ogólnie grubo. Tylko zrobić klatkę i złożyć resztę do kupy.jOOel-Ty to składasz???? kiedy to ruszy?:D
-
za to w
starej suprze też pewnie panewki dogorywająAle za to łatwiutko wycisnąć 500-600KM.
-
Niestety nie moje. W drodze do pracy widziałem że chłopaki coś rzeźbią w stodole. Wiec zajarany zajechałem swiftem ale nie zrobił na nich wrażenia Na podwórku ładna S3 330 PS, Passat 2,7bi turbo no i w środku drugie charade 1.6 turbo 4x4 220 PS. Chłopaki wpakowali kupę kasy w remont stodoły i projekt narazie stoi. Ale właściciel mówił że mam zaglądać.
-
Niestety nie moje.
W drodze do pracy widziałem że chłopaki coś rzeźbią w stodole.gdzie ta stodoła ?
-
Uff... Tego właśnie się obawiałem zakładając ten temat w maju... że znalezienie normalnego, nie kombinowanego swifta Gti będzie nie lada wyczynem. Naszło mnie dzisiaj na przeglądanie starych zdjęć i kaset. Postanowiłem że nie odpuszczę w szukaniu. Za dużo czasu i dobrych wspomnień z tym autem. Rodzeństwo było wiezione tym autem do chrztu, w podstawówce kumple zawsze mówili: tylko powiedz tacie żeby suzuki przyjechał, w 2001(!) roku z Sochaczewa do jednego z Warszawskich szpitali (nie mogę sobie przypomnieć który to był) wioząc rodzącą matkę dojechał w 25 minut. Chyba nie pisałem tego oficjalnie więc napiszę:
Szukam swifta GTi MK3, bez żadnych swapów w możliwie jak najlepszym stanie. Nie chciałbym przekroczyć sumy 7500zł. Z drugiej strony zaczynam zastanawiać się co by nie kupić czegoś do większych poprawek. Mam dostęp do kluczy, podnośnika itp. Garaż przypomina bardziej warsztat (marzenie ojca)
Pozdrawiam. -
ten z Wrocławia jest OK , trzeba wymienić progi ale nie jest to konieczne
-
Szukam swifta GTi MK3, bez żadnych swapów w możliwie jak
najlepszym stanie. Nie chciałbym przekroczyć sumy 7500zł. Z drugiej
strony zaczynam zastanawiać się co by nie kupić czegoś do większych poprawek. Mam
dostęp do kluczy, podnośnika itp. Garaż przypomina bardziej warsztat (marzenie ojca)
Pozdrawiam.bierz tą Mk II z Przemyśla, trochę wsadzisz, ale będziesz mieć ładne GTI
-
Cytat:
bierz tą Mk II z Przemyśla, trochę wsadzisz, ale będziesz mieć ładne GTI smile
Proszę
Cytat:
Szukam swifta GTi MK3, bez żadnych swapów w możliwie jak
najlepszym stanie.
Środek MK2 mi się po prostu nie podoba.
-
Środek MK2 mi się
po prostu nie podoba.wiem, że chcesz Mk III, ale czy to Mk II, czy Mk III i tak będzie mnóstwo roboty.
Środek - zawsze można sobie przełożyć, dużo zachodu nie ma, 2 dni roboty i gotowe jak ma się części + manual i odpowiedni zestaw narzędzi. -
Kojarzycie sprzęt? Posiada klubowe ramki i naklejki.
http://tablica.pl/oferta/suzuki-swift-gti-1-3-16v-103km-CID5-ID4ht3J.html#5d75e97bfc
Jak mi go ktoś do weekendu sprzątnie to się załamię... Nie no mówię serio -
Podczas buszowania w garażu znalazłem jeszcze pozostałości po GTiku. Leżały sobie jakieś 17 lat. Jakieś wiązki, Lampy tył USA, Kierunkowskazy USA, wiele pojedynczych części, gdzieś leżą lampy przód USA i chyba zderzaki też się znajdą. Trochę części dostał też nowy właściciel. I jak już wcześniej pisałem mam też instrukcję i stare tablice z New Jersey.