Crash test Swift
-
Zapewniam Cię, że to, że mam poduche w swifcie
Pierwszy raz słyszę,żeby GS miał poduszkę
-
Pierwszy raz słyszę,żeby GS
miał poduszkęMam poduche i elektrykę, no chyba, że nie jest to GS tylko klapa jest z innego GS'a założona?
-
Mam poduche i elektrykę, no
chyba, że nie jest to GS tylko klapa jest z innego GS'a założona?Z tego co śledzę allegro od 3 lat to poduszkę w mk3 miał tylko GLS ,GLX(chyba też) i to też nie zawsze,ale tylko te wersje widziałem A kontrolkę z poduchy masz? Bo może ktoś se wsadził inna kierę
-
"Prędkość zabija. Włącz
myślenie" no chyba wiekszej bzdety juz nie mogli wymyslicno faktycznie bo jak mawiaja znawcy ( terry pratchet np )
to nie predkosc zabija tylko nagle zatrzymanieto co jak przekrocze 200km/h
to automatycznie zgine?
paranojaja ci powiem tak
ta akcja jest skierowana do ludzi myslacychi mam nadzieje ze do Ciebie tez dotarla
-
Z tego co śledzę allegro od 3
lat to poduszkę w mk3 miał tylko GLS ,GLX(chyba też) i to też nie zawsze,ale tylko te wersje
widziałem A kontrolkę z poduchy masz? Bo może ktoś se wsadził inna kieręPewien nie jestem ale chyba tak, zobaczę jutro albo w poniedziałek zależy kiedy będę Suzuką jechał
-
http://moto.onet.pl/1604880,1,predkosc-zabija-wlacz-myslenie,artykul.html?node=2
Poznajecie koledzy? no to
noga z gazu..No i nic nadzwyczajnego się nie dowiedzieliśmy z tego testu. Wystarczy zobaczyć na niektóre pojazdy, które przeszły Crash Test Euro NCAP, gdzie przy prędkości 64 km/h uderzając w odkształcalną przeszkodę wyglądały podobnie jak ten swift, który uderzył przy prędkości 80 km/h i w ścianę betonową.
Akcja dobra, która ma na celu "włączenie myślenia" za kierownicą. Jednak nie możemy popadać w paranoję, bo większość aut produkowanych załóżmy do 2000 roku testy przechodzi raczej średnio, jedne lepiej, drugie gorzej. Golfy 2 i 3, Hondy, Punta, Corsy i inne tego typu pojazdy się składają Nawet te większe gabarytowo, ale stare konstrukcyjnie.
Wystarczy na youtube filmiki pooglądać.
-
No chyba, że stare auto to volvo 740 z roku 1984. Kolega wysiadł po czołówce z daewoo. Miał na liczniku min. 80 km/h i nawet nie zdążył nacisnąć hamulca. Volvo skróciło się o ok. 50 cm (od zderzaka do koła). Reszta lekko przesunięta i tyle.
-
nie pisz nawet o volvie, wpisz na youtuba "volvo vs modus" i zobaczysz co zostaje z tych autek po zderzeniu z nową konstrukcją
-
Haha, sory, ale dla mnie to jest śmieszne, w ogóle sam fakt porównania Volvo 950 (konstrukcji z lat 80) i nowiutkiego Renualta (czy jakiego kolwiek innego nowego samochodu). Fakt faktem, że Volvo zanim stało się fordem w kwestii bezpieczeństwa było o krok przed innymi, ale nie o prawie 30 lat
W ogóle ten "test" zalatuję trochę jakby renualt maczał w nim palce Niech by wzięli z 10 lat młodszą renówkę od niego, jakąś megane albo inną i zderzyli z 950`tką to by się okazało, że nawet ponad 10lat później nie byli w stanie zrobić lepszego samochodu... -
Dokładnie,niech wezmą jakąś starą budę z Espace i nowe Volvo powiedzmy nawet te C30 jak już tak w teście było małe z większym i ciekawe jakie będą efekty...