FOTKI NASZYCH AUT
-
mnie tez bardzo
denerwuje kierownica z poduchą. zasłania zegary i jakże bardzo interesujący mnie ...
pasek dolnych kontrolek! (oczywiscie zależy jak kto ma fotel ustawiony itp.)No właśnie zależy jak kto ma!
Ja nie mam problemów z widzeniem wszystkich kontrolek i zegarów. -
-
Niedomknięta maska, czy tak tragicznie spasowany przód?
-
Tragicznie spasowany przód .
A raczej lampy/pas za nisko zamontowane -
chyba jedna stalowke zwedziles plastkowi
-
Wszystkie cztery razem z oponami
Zrobiliśmy małą podmiankę za moje alusy z zimówkami, na których teraz śmiga -
Zrobiliśmy małą
podmiankę za moje alusy z zimówkami, na których teraz śmigaNo to zrobiłeś interes życia...
-
zimówki w stanie praktycznie takim w jakim i ja dostalem + stalówki + dobra dopłata za która kupiłbyś komplet alu , albo komplet ładnych zimówek więc interes zrobił jak najbardziej OK
Nawet ja do tego dopłaciłem ale mam dość stalówek ( ok 30sztuk ! ) więc chętnie wymieniłem to na alusy które chociaż cieszą oko
-
zimówki w stanie
praktycznie takim w jakim i ja dostalem + stalówki + dobra dopłata za która
kupiłbyś komplet aluA no to chyba że. Myślałem, że tylko wymiana alusy na stalówki.
-
Odwieczną tajemnicą dla mnie jest co jest zrobione, że to auto się tak błyszczy i ogólnie tak fajnie lakier wygląda. Może ktoś mi to wyjaśni?
-
Magia .
A lakier.. lakier jest jak DLA MNIE w takim sobie stanie, choć każdy mówi, że jest w zajebistym .
W każdym razie będzie malowany cały, na ten sam kolor, jakoś we wakacje, przy okazji się ogarnie blacharkę na tip topPs.: Aha, auto na tym zdjęciu jest MEGA BRUDNE
-
Magia .
A lakier.. lakier
jest jak DLA MNIE w takim sobie stanie, choć każdy mówi, że jest w zajebistym .
W każdym razie
będzie malowany cały, na ten sam kolor, jakoś we wakacje, przy okazji się ogarnie
blacharkę na tip topWłaśnie tak ptrzę na zdjęcia i nie wiem czemu chcesz go malować. Jak go pamiętam z ostatniego zlotu blacharka była ok, poza błotnikiem ze szpachli
Ps.: Aha, auto na
tym zdjęciu jest MEGA BRUDNEA świeci się dalej jak szalony
-
Niby się świeci, ale wychodzi ruda w niektórych miejscach, szczególnie przy różnych krawędziach, do tego błotniki oba do roboty, pod nakładkami pewnie progi też są w niezbyt przyjemnym stanie, maska ma mnóstwo malutkich dziurek i głębszych rys, całe jest porysowane co widać z bliska dopiero. Pewnie wystarczyłaby na te rysy polerka, ale jak ma być zrobiony na tip top to przy tej całej korozji, gdzie i tak byłoby dużo elementów malowanych - wolę zrobić całość . Będzie igła
-
Odwieczną tajemnicą
dla mnie jest co jest zrobione, że to auto się tak błyszczy i ogólnie tak fajnie
lakier wygląda. Może ktoś mi to wyjaśni?Cytat:
Software Adobe Photoshop Elements 10.0 Windows
lekko pociagniety kontrast
-
- wolę zrobić całość . Będzie igła
uuuuuuuuuuu
to bedzie duzo ciecia i spawania -
uuuuuuuuuuu
to bedzie duzo
ciecia i spawaniaNa to liczę i jestem przygotowany
Co do Elements'a to zdjęcie było w nim tylko wyostrzone .
Jak ktoś jest ciekawy auta na żywo to można bez problemu zrobić jakiś meet -
Cytat:
Software Adobe Photoshop Elements 10.0 Windows
lekko pociagniety
kontrastTak myślałem, że troche foto szupy tam może być ale auto jako auto chyba też musi się troche świecić
-
Podobno, robiąc sesję zdjęciową przed wystawieniem auta na sprzedaż, spece polewają auto wodą, szybciutko fotki i...auto błyszczy jak świeżo po polerce
-
Podobno, robiąc
sesję zdjęciową przed wystawieniem auta na sprzedaż, spece polewają auto wodą,
szybciutko fotki i...auto błyszczy jak świeżo po polerceRozumiem, że je przecierają jeszcze czy coś żeby było powiedzmy "wilgotne"?
-
A szczegółów już nie znam. Przykro mi