Za kieszenie z 19 i
robienie przodu zabieram się już z rok, zawsze inne wydatki... A dwa kanały w
wzmacniaczu się marnują.
Jak ktoś chce to mam kieszenie z R19 do opchnięcia, bo wywaliłem audio z mojego GTi
Za kieszenie z 19 i
robienie przodu zabieram się już z rok, zawsze inne wydatki... A dwa kanały w
wzmacniaczu się marnują.
Jak ktoś chce to mam kieszenie z R19 do opchnięcia, bo wywaliłem audio z mojego GTi
Ale rdza to nie
jest metal kolorowy! Tego nie kupią na takim skupie!
Hahah tylko lewy błotnik został
A skup to koło mnie (nie polecam takiej opcji :D)
Sam kierownik
plastek zna odpowiedź na twoje zapytanie, wiedział co sprzedaje ,
No właśnie rozmawiałem z nim o tym, ale nie wie co to może być, może panewki, może coś innego, a może jakaś pierdoła (choć bardzo wątpię..).
Szczerze mówiąc przez urwany wydech nie wyglądało to tak źle jak jest teraz, bo myślałem (i pewnie on też), że to jakiś element tego układu się rusza, wydając ten metaliczny dźwięk.. Teraz się okazało, że nie..
Nie chcę teraz rozbierać silnika, znowu pobyt u mechanika i kolejne (pewnie wysokie) koszty po kosztach sprzed paru dni i samej wymianie silnika, w którą włożyłem dosyć sporo jak na to auto..
Ktoś potrafi ocenić po filmiku i objawach co to mogłoby być?
Witam,
mam dziwny problem z silnikiem.. niedawno zrobiłem wszystko co się dało z mechaniki, uspokoiłem wydech, wymieniłem kolektor, uszczelki, termostat, rozrząd, itd, wszystko pięknie i ładnie.
Okazało się, że pewne brzęczenie (które było już po wymianie silnika), które myślałem, że pochodzi od latającej obudowy sondy lambda.. jednak po unieruchomieniu tego elementu pewną pastą brzęczenie nadal występuje. I co gorsza - na słuch z okolic silnika.. Tak jakby coś w środku, od góry słychać pod pokrywą zaworów, ale z drugiej strony może to być coś na dole, bo podnosząc auto i nasłuchując od dołu słyszę stukanie jakby w okolicach miski/skrzyni biegów/środka silnika? Do tego po rozgrzaniu (na zimnym jest idealnie) dochodzą niskie obroty w idle.. jest około 500, praca silnika również jest niezbyt równa, jakby na jeden gar nie dopalał? TPS pewnie będzie do wymiany, ale nie wiem czy to przez samego TPS'a taka praca silnika.. To już zostawiam do oceny ekspertom, nagrałem filmik, na początku trochę przeszkadza dmuchawa (wentylator), potem słychać dokładnie ten charakterystyczny brzdęk.. Na dole nic nie lata, przynajmniej z okolic układu wydechowego..
Byłbym wdzięczny za porady, obawiam się, że silnik niedawno wymieniony u plastka będzie do kompletnego remontu.. panewki? coś innego?
http://www.youtube.com/watch?v=o_CmuqNK6_8
(najlepiej włączyć HD)
Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi..
Wczoraj czarny GTi Mk2 z bodajże USDM z tyłu (ale nie jestem pewien), totalna seria z wyglądu - na parkingu policyjnym w Tarnowie . Anyone?
Mogę szarpnąć
zdjęcie jak zrobione to jest w 4-2-1 "genie", jak ktoś potrzebuje.
Ja bym bardzo prosił, bo możliwe, że mi zrobią na wzór Genie jak będzie dobrze pokazane na zdjęciu
Witam,
będę niedługo robił cały układ z kwasówki od zera, stąd pytanie o kolektorek, bo też będę miał custom z nierdzewki
Jakie różnice i który lepszy? 4-2-1, czy 4-1? Gdzie i jakie różnice w mocy w poszczególnych partiach obrotów? Jakie zyski, straty?
Silnik 1.3 GTi, seryjny - prawdopodobnie
A może jakiś sprawdzony na wzór ktoś ma?
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi
To on, to on!!!
-Zdradza naszą elitarną grupę
No nie wiem, bo to nie ja wrzucałem to foto
Ale dobrze wiedzieć, że Swift jest na głównej
A to niby czemu?
Nawet jak nikt nie jeździ? Rozumiem, że takie auto (czyli np wszelakie jeżdżące w
KJSach) muszą być przerejestrowane na pojazd 2 osobwy?
GTi to i tak auto 'od niedzieli', do jazdy na codzień mam inne
A powód wywalenia wszystkiego co zbędne to walka z masą w celu poprawienia osiągów.
Poza tym jakoś tak mi się przyjemniej jeździ, lubię spartańskie wnętrza
Teoretycznie muszą być przerejestrowane na 2 miejsca