FOTKI NASZYCH AUT
-
max. w sensie
wygląduaaaa, złapałeś się w swoją pułapkę
-
aaaa, złapałeś się
w swoją pułapkęjaką
-
faje felgi ale widzę ze się długo nie nacieszyłeś ze sprzedajesz swifta
swift 1.3 GS -
faje felgi ale
widzę ze się długo nie nacieszyłeś ze sprzedajesz swifta
swift
1.3 GSFelgi założyłem tylko na chwilę, przeznaczone są do nowego nabytku- Handy Civic . Ze Swiftem czas się rozstać
-
Felgi założyłem
tylko na chwilę, przeznaczone są do nowego nabytku- Handy Civic . Ze Swiftem
czas się rozstaća tam nie jest inny rozstaw śrub
-
a tam nie jest inny
rozstaw śrubFelgi są zrobione na dwa rozstawy z tego co widzę
-
Felgi są zrobione
na dwa rozstawy z tego co widzęa no chyba że
-
a tam nie jest inny
rozstaw śrubFelgi są na 2 rozstawy ale akurat w tej wersji Civica jest 114,3 tak jak w Swifcie.
-
Felgi są na 2
rozstawy ale akurat w tej wersji Civica jest 114,3 tak jak w Swifcie.Ale w opisie aukcji napisałeś, że sprzedajesz auto z felgami tymi co na zdjęciu...
A teraz piszesz, że idą do Civica
-
Ale w opisie aukcji
napisałeś, że sprzedajesz auto z felgami tymi co na zdjęciu...
A teraz piszesz, że
idą do CivicaA na tej aukcji nie ma założonych przypadkiem innych felg, hę? ;p
-
-
Ten po lewej oczywiście mój
Ramki klubowe są w drodze
-
o fajna maszina coraz bardziej ekipa śląsk się powiększa super pozdro!
-
tak się chciałem
pochwalićFajne foto
-
A to moja kierownica z GTI/GS po terapii obszywania skórą
Polecam -
Trzeba było obszyć czerwoną nitką
-
A tu fotka na dowód, że jeszcze mam to auto.
Zawieszenie przednie poszło trochę w dół... -
Trzeba było obszyć
czerwoną nitkąW zestawie była czarna dratwa...
-
Jak ładnie spasowany przód,też bym chciał mieć taki,bo po ostatnich moich zabawach ze zmianą lamp to uhuhuuu
A gdzie są ramki klubowe?
Tylko nie mów,że upiłowałeś sprężyny
-
Przy montażu przednich chlapaczy upolowanych na szrocie w W-wie okazało się, że przednia lewa sprężyna samoczynnie skróciła się o jeden zwój (okazało się co tak walnęło w zawiasie jakieś 3 tygodnie temu :szalone:)...
Wniosek był jeden - drugą trzeba też tak samo "dopasować" co by było równoMłodyboruch miał rację - auto niżej siedzi, lepiej wchodzi w zakręty i nic niebezpiecznego się nie dzieje.
Zresztą mój egzemplarz przed tym zabiegiem stał z przodu strasznie wysoko i dopiero teraz wygląda na serię.Ogólnie miało to być rozwiązanie tymczasowe, ale z biegiem czasu dochodzę do wniosku, że zostawię to jak jest
Plany na przyszłość: wymiana wahacza prawego, wymiana górnego prawego mocowania amortyzatora, wymiana oleju, wymiana uszczelki pod miską (już kupiona), regulacja zaworów, wymiana filtra paliwa (być może będzie rzeźba z filtrem nieoryginalnym - leży coś oplowskiego w garażu i się kurzy), wymiana końcowego tłumika na polonezowski przelot - oryginał zdycha...