Jakie szczęki hamulca do 1.0
-
Witam.
Przyszedł czas na szczęku hamulca do bębnów na tył. Polecicie jakąś firmę która robi solidne szczeki? Przy okazji jakie polecacie klocki na przód? -
W weekend założyłem okładziny na tył Kashiyama C08013 - zobaczymy co warte dopiero zrobiłem 150 km , jeśli nigdy nie zaglądałeś do tylnych hamulców to od razu proponuje zainwestować w nowe cylinderki ( po 25 za sztukę ) bo tak jak już ktoś wcześniej pisał duża szansa że będą cieknące
Przód założyłem tarcze FEBI ( były akurat po 65 zł za sztukę ) i klocki Mintex
Po wymianie zdziwiłem się że Swifcik może hamować -
W weekend założyłem
okładziny na tył Kashiyama C08013 - zobaczymy co warte dopiero zrobiłem 150 km ,
jeśli nigdy nie zaglądałeś do tylnych hamulców to od razu proponuje zainwestować w
nowe cylinderki ( po 25 za sztukę ) bo tak jak już ktoś wcześniej pisał duża szansa
że będą cieknące
Przód założyłem
tarcze FEBI ( były akurat po 65 zł za sztukę ) i klocki Mintex
Po wymianie
zdziwiłem się że Swifcik może hamowaćCo do cylinderków to się zgodzę - nie ma sensu wszystkiego 2 razy rozbierać - i tak cylinderki do wymiany - u mnie nie ciekły tylko stały na amen. Ja okładziny na tył kupowałem firmy ABE.
Ja mam w swoim klocki na przód Kashiyama i to są klocki dla taksówkarzy - spokojnie jeżdżących - twarde, nie zużywają się (prędzej tarcze się skończą niż te klocki ) , nie pylą... Największym ich mankamentem jest ich twardość właśnie - jedziesz, wciskasz hamulec spokojnie to auto zwalnia i jak wtedy chcesz depnać po hamulcu mocniej, to nic się nie dzieje - auto mocniej nie hamuje tylko tak jak wcześniej, choćbyś stanął na pedale hamulca
Podobno TRW klocki są miękkie i dobrze auto hamuje Ja się nie przekonam raczej, bo mam już kupiony okazyjnie nowy komplet klocków JC Auto - nie wiadomo w sumie co to za firma dla nich te klocki zrobiła
-
trw u mnie pylą jak złe, ale nawet zaczęło hamować.
-
U siebie jeżdżę na klockach FERODO, tarczach TRW- przy oponie o szerokości 185, koła na suchym asfalcie blokuje.
Natomiast na tył polecam szczęki DELPHI, już komuś je polecałem - wyjdzie na to, że mam jakieś korzyści za reklamowanie tej firmyCylinderki, tak jak chłopaki piszą najprawdopodobniej będą zapieczone bądź cieknące i chyba kupno nowych będzie najwygodniejszym rozwiązaniem, jeżeli chcesz żeby tył Ci hamował.
-
Ja mam z przodu zestaw RAICAM (klocki) i ATE (tarcze) oraz z tyłu szczęki KAGER i muszę przyznać, że hamuje to całkiem klawo.
-
Jak będziesz sam grzebał i wymieniał tłoczki to kup sobie klucz do przewodów hamulcowych
o coś takiego 10 mm:
http://dawmar-narzedzia.pl/shop/images/M...hamulcowych.jpgNic nie ukręciłem śruby poszły gładko ( parę dni przed wymianą psikałem wszystkie połączenia płynem penetrującym ) , a odpowietrzniki najlepiej ruszyć nasadką