[GTi] Uszczelki do G13B - polecany zestaw
-
16 uszczelniaczy zaworowych. pewnie mają już swoje lata i mogą puszczać olej. skoro silnik wyciągnięty to na spokojnie wziąć sobie je wymienić.
-
16 uszczelniaczy
zaworowych. pewnie mają już swoje lata i mogą puszczać olej. skoro silnik
wyciągnięty to na spokojnie wziąć sobie je wymienić.30 zł nie pieniądze, tylko jak będą ... bo prawie wszystko wywiało z magazynów, jutro pewnie czeka mnie cały dzień na telefonie, jak w Kapitanie nie będą mieć, choć pewnie wpierw będzie wycieczka do IC u mnie w mieście.
-
30 zł nie
pieniądze, tylko jak będą ... bo prawie wszystko wywiało z magazynów, jutro pewnie
czeka mnie cały dzień na telefonie, jak w Kapitanie nie będą mieć, choć pewnie
wpierw będzie wycieczka do IC u mnie w mieście.W IC to sobie sprawdź w internecie, jak znajdziesz to zaznacz odbiór osobisty w wybranym oddziale
A co do Ajusy to też odradzam - uszczelka pokrywy zaworów to syf
-
W IC to sobie
sprawdź w internecie, jak znajdziesz to zaznacz odbiór osobisty w wybranym oddzialeIC na stronie ma co innego, dla warsztatów co innego, w siedzibie co innego ... dlatego lepiej pójść
Dzisiejsze wyniki:
Kapitanpod pokrywę Elring 50 zł
komplet dół 65 złreszta w szukaniu jutro mam dzwonić
Motorex
pod pokrywę Reinz 75 zł
na wał 10 zł
ssący wydechowy 30/45 zł
uszczelniacze zaworowe 30 zł
wszystko Reinz
komplet góra AJUSA 280 zł
Pompa wody Blue coś tam 180 zł
reszta rozrządu 200 złHipol
wysłane zapytanie ofertowe bo przez tel. za dużo czekania
Cermotor
góra AJUSY 394 zł ( bez rabatu )
100 Reinz głowicy
pompa wody 194 Airtex
komplet uszczelek dół GBA 55 złPytanie do was - brać komplet z Motorex-u tej AJUSY i wymienić 2 uszczelki na Reinz-a ?
Pompa wody i reszta rozrządu z czego brać ? Na allegro pompa Aisin-a jest za 96 zł ...
Dół - Takoma czy GBA ?
Doradźcie - z góry dzięki -
Doradźcie - z góry
dziękiDół bierz komplet z Takomy. Górę osobno z dobrą uszczelką pod głowicę. Kompletu na górę nie warto a już na pewno nie z Ajusy bo to syf. Pompę jak chcesz koniecznie nową to Aisin chociaż może stara jest ok - można pomierzyć wg manuala.
-
Ajuse na dół można dać, uszczelki na dole nie są jakoś specjalnie wymyślne (przez co pewnie też nie są drogie w ASO), bo fakt na górę to syf, KP pod głowicę raczej nie znajdziesz, ale Elring jest git , pod pokrywę cokolwiek bo i tak wypada wspomóc silikonem, od kolektorów mógłbyś pokusić się o serwis co prawda prawie 2x drożej, ale nadal niewiele jak na serwis, a uszczelki solidne metalowe (przynajmniej ta dolotowa bo w zamiennikach często jest papierowa). Możesz też się rozejrzeć za uszczelkami Payen'a.
Pompę oleju pomierz
I tak to wszystko jest robione w jednej fabryce w Chinach
-
Dziękuję Radkowi za doradztwo Dużo mi rozjaśnił w temacie
KP pod głowicę raczej nie znajdziesz, ale
Elring jest git , pod pokrywę cokolwiek bo i tak wypada wspomóc silikonem,nie ma niestety, jeszcze poszukam Jak nie to Reinz chyba też będzie ok
od
kolektorów mógłbyś pokusić się o serwis co prawda prawie 2x drożej, ale nadal
niewiele jak na serwis, a uszczelki solidne metalowe (przynajmniej ta dolotowa bo w
zamiennikach często jest papierowa). Możesz też się rozejrzeć za uszczelkami
Payen'a.tia tylko u mnie to ten serwis jest taki, że ... szkoda pisać ... wolę już te zamienniki Reinz-a ...
Pompę oleju pomierz
ok
I tak to wszystko
jest robione w jednej fabryce w Chinachwiadomo nie od dziś
-
uszczelki na dole nie są jakoś specjalnie wymyślne (przez co pewnie też nie są
drogie w ASO)To chyba dawno w ASO nie byłeś, ja odwiedzam regularnie i zawsze jestem rozczarowany
Zawias drzwi przednich - 200zł (za JEDEN, czyli 800zł za komplet na przód)
Drucik, który trzyma korbkę od szyb - 6zł
Łożysko w skrzyni - GTi (200zł JEDNO)
Klamka wewnętrzna drzwi z tyłu 5d - 200złTyle pamiętam, to cena najmniejszej z uszczelek zapewne zaczyna się od 200zł
-
Zawias drzwi
przednich - 200zł (za JEDEN, czyli 800zł za komplet na przód)Kurde, to przecież bardzo tanio!!! Ja za regenerację i demontaż/montaż dałem grubo ponad 100 zł.
Patrząc na ceny zaślepek halogenów (180 zł/szt.!) to zawiasy wychodzą przy nich po prostu śmiesznie tanio!
-
Kupiłem ( chyba wszystko dobre ) wszystko
Ogółem będzie to zestaw Elring, Viktor Reinz i Takoma Dzięki za rady -
Wracam do tematu - jakie panewki polecacie do tego silnika ?
Do tego uszczelniacz wału korbowego i pierścień oporowy wału korbowego.
W IC mieli tylko firmy bodaj Kolbenschmidt - co to jest ? miał ktoś z tym styczność ?
Panewki ACL Race - warto inwestować ? Po ile u nas są ?
P.s: przypomniało mi się - jeszcze pierścionki jakie polecacie ? -
Pierścienie RIK (na pewno nie Goetze - są bardzo słabe teraz).
Panewki ACL - tak, jeśli auto ma być do sportu. Jeśli nie, może być coś innego.
Uszczelniacze dobrałem na podstawie katalogów i kupiłem Corteco. -
Pierścienie RIK (na
pewno nie Goetze - są bardzo słabe teraz).gdzie takowe można dostać ?
Panewki ACL - tak,
jeśli auto ma być do sportu. Jeśli nie, może być coś innego.tak samo jak wyżej i jaka cena, bo ja mam namiar za ok.350 zł z wysyłką ale nie wiem czy to dobra cena.
Co do tego sportu - jak składać silnik, to chyba raz a porządnie ?Uszczelniacze
dobrałem na podstawie katalogów i kupiłem Corteco.gdzie takowe dostałeś ?
Dzięki za odp. -
Corteco na wałki i wał od strony rorządu wszystkie są takie same , wymiar mozna znaleść na forum , kosztuja 10pln sztuka , do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym
Duży uszczelniacz wału też dostałem w dobrym sklepie , bez wiekszego problemu
-
Jeśli za komplet (główne i korby) ACLa 350 zł, to powinno być ok.
Pierścienie RIK kupowałem tutaj: www.motorex-krakow.pl
Uszczelniacze opisał plastekk.
Ja osobiście kupowałem w sklepie z łożyskami i uszczelniaczami. -
Jeśli za komplet
(główne i korby) ACLa 350 zł, to powinno być ok.
Pierścienie RIK
kupowałem tutaj: www.motorex-krakow.pl
Uszczelniacze
opisał plastekk.
Ja osobiście
kupowałem w sklepie z łożyskami i uszczelniaczami.Co prawda jeszcze swojego motoru nie rozbierałem ale gdy byłem na etapie składania to wszędzie polecali też pierścienie TP Teikoku Pistons - japońskie, m.in pierwszy montaż w Hondach. Wyglądały bardzo solidnie a motor jak na razie też ładnie mi zapyla. Gdyby nie było RIK-a to możesz śmiało brać.
Panewki jak szukałem to nie było ACL-ek w moim wymiarze na korby i wziąłem NPR Europe - w sumie też chwalone.
Ważniejsze od tego jakie panewki i pierścienie weźmiesz jest to czy Ci motor poskładają w czystości, bardzo dokładnie sprawdzą pasowania i tolerancje wg manuala oraz wyważą dobrze całość. Bez tego to i na najlepszych częściach długo motor nie pojeździ
-
Corteco na wałki i
wał od strony rorządu wszystkie są takie same , wymiar mozna znaleść na forum ,
kosztuja 10pln sztuka , do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnymwałków mam, tu chodzi o uszczelnienie wału
Jeśli za komplet
(główne i korby) ACLa 350 zł, to powinno być ok.PW
Pierścienie RIK
kupowałem tutaj: www.motorex-krakow.plto znów uśmiech do tego sklepu - pamiętasz cenę ?
Co prawda jeszcze
swojego motoru nie rozbierałem ale gdy byłem na etapie składania to wszędzie
polecali też pierścienie TP Teikoku Pistons - japońskie, m.in pierwszy montaż w
Hondach.kojarzysz cenę ?
Panewki jak
szukałem to nie było ACL-ek w moim wymiarze na korby i wziąłem NPR Europe - w sumie
też chwalone.w Kapitanie - tak samo kojarzysz cenę ?
Ważniejsze od tego
jakie panewki i pierścienie weźmiesz jest to czy Ci motor poskładają w czystości,
bardzo dokładnie sprawdzą pasowania i tolerancje wg manuala oraz wyważą dobrze
całość. Bez tego to i na najlepszych częściach długo motor nie pojeździwiem, wiem Wiesz, jak coś to oni znów będą kompletować części
-
Nie pamiętam dokładnie, ale to normalna cena była - koło 100 zł chyba. Zadzwoń do nich to się dowiesz
Uszczelniacz wału od strony rozrządu (ten w pompie oleju) jest taki sam jak uszczelniacze wałków). Ten z drugiej strony jest duży. Ale oba można kupić od Corteco.
-
Nie pamiętam
dokładnie, ale to normalna cena była - koło 100 zł chyba. Zadzwoń do nich to się
dowieszwiadomo
Uszczelniacz wału
od strony rozrządu (ten w pompie oleju) jest taki sam jak uszczelniacze wałków). Ten
z drugiej strony jest duży. Ale oba można kupić od Corteco.to jeśli jest taki sam jak wałków to mam ... bo kupiłem wałków podwójne, właśnie Corteco, a później Elring-a jeśli dobrze pamiętam
-
ok to dalszy ciąg telenoweli
Panewki główne + korbowodowe :
ACL aluglide + ACL duraglide - 175 zł komplet
ACL Race + ACL Race - 350 zł kompletDzwoniłem do Pana Kusia - niestety powiedział mi że do "szlifowanego" wału bez azotowania Race mogą być za twarde ... pytanie jest czy jest sens np. połączyć ten komplet czyli główne aluglide a na korby dać race ...
Pierścionki - chyba zaufam TE jak będą
Jedno pytanie - te półksiężyce to fachowo nazywają się pierścienie oporowe czy jak ? są tego 2 sztuki ... też to potrzebuję ...