[GTi] Uszczelki do G13B - polecany zestaw
-
Nie pamiętam dokładnie, ale to normalna cena była - koło 100 zł chyba. Zadzwoń do nich to się dowiesz
Uszczelniacz wału od strony rozrządu (ten w pompie oleju) jest taki sam jak uszczelniacze wałków). Ten z drugiej strony jest duży. Ale oba można kupić od Corteco.
-
Nie pamiętam
dokładnie, ale to normalna cena była - koło 100 zł chyba. Zadzwoń do nich to się
dowieszwiadomo
Uszczelniacz wału
od strony rozrządu (ten w pompie oleju) jest taki sam jak uszczelniacze wałków). Ten
z drugiej strony jest duży. Ale oba można kupić od Corteco.to jeśli jest taki sam jak wałków to mam ... bo kupiłem wałków podwójne, właśnie Corteco, a później Elring-a jeśli dobrze pamiętam
-
ok to dalszy ciąg telenoweli
Panewki główne + korbowodowe :
ACL aluglide + ACL duraglide - 175 zł komplet
ACL Race + ACL Race - 350 zł kompletDzwoniłem do Pana Kusia - niestety powiedział mi że do "szlifowanego" wału bez azotowania Race mogą być za twarde ... pytanie jest czy jest sens np. połączyć ten komplet czyli główne aluglide a na korby dać race ...
Pierścionki - chyba zaufam TE jak będą
Jedno pytanie - te półksiężyce to fachowo nazywają się pierścienie oporowe czy jak ? są tego 2 sztuki ... też to potrzebuję ... -
Jedno pytanie - te
półksiężyce to fachowo nazywają się pierścienie oporowe czy jak ? są tego 2 sztuki
... też to potrzebuję ...Tak NPR weź one tam z 27zł kosztują
-
ktoś coś doradzi - Erde, Toyolds ?
Ogółem dostałem taką ofertę na set :
Pierścienie NPR - 180 zł
Panewki oporowe ACL - 30 zł
Panewki główne ACL Aluglide - 95 zł
Panewki korbowodowe ACL Race - 139 złCo wy na to ? Myślę że ok ? Czy brać na korby duraglide i pierścienie inne ?
-
Myślę, że to jest ok. A które panewki z tych wymienionych wybierzesz, to raczej obojętne. Natomiast co do wału, to ja bym szukał nominału. Ewentualnie dał szlifowany do azotowania. Bo po szlifie to plastelina jest.
-
Myślę, że to jest
ok. A które panewki z tych wymienionych wybierzesz, to raczej obojętne.zamówione już dzięki.
Natomiast co
do wału, to ja bym szukał nominału. Ewentualnie dał szlifowany do azotowania. Bo po
szlifie to plastelina jest.no niestety szukam nominału już xxx czasu i lipa ... ten miał być ideał, niestety nie był ... dlatego szlif ... co do azotowania to znów kolejne wydatki, bo potem ktoś to musi prze polerować i itp. ...
Ponoć w PL tylko jeden dobry jest zakład odnośnie azotowania, chyba że Ty kogoś znasz co robi to dobrze ? -
popytaj na politechnikach
-
popytaj na
politechnikachtzn. ?
-
na polibudzie łódzkiej jak studiowałem była możliość za jakąś tam kasę azotować elementy na wydziale mechanicznym
-
na polibudzie
łódzkiej jak studiowałem była możliość za jakąś tam kasę azotować elementy na
wydziale mechanicznymciekawą rzecz napisałeś, muszę powiedzieć
tylko pytanie czy zrobią to tak jak należy ... wał ponoć potem "puchnie" i trzeba na to brać poprawkę ... do tego dochodzi jeszcze 75 zł w błoto jeśli chodzi o panewki ... akurat to już mniejsze zło.
Z tego co wiem to jeśli dobrze zapamiętałem to w Andrychowie za azotowanie biorą 300 zł.
Ehhhh jak nie urok to sraczka ... -
albo na wstrzymanie idz i jeszcze poluj na wał
-
albo na wstrzymanie
idz i jeszcze poluj na wałile mam kasy wydać na te wały ... ten już miał być ideał ... i kasa poszła ...
To już wolę ostatecznie to azotowanie, tylko musi to mieć ręce i nogi, ewentualnie zostawić wał w stanie "plastelina" tylko pytanie ile wytrzyma i itp. ... -
napewno nie mozesz do GTi wstawić wału po szlifie bo bedziesz tego żałował, jeśli auto ma zostać z Tobą na dłuższy czas to tak jak pisze Toydols musi być utwardzony albo nominał.
http://www.bigduo.pl/index.php?rs=80&nf=8787&firma=NITREX%20HTC%20SP.%20Z%20O.O.
http://www.bodycote.com/pl-PL/contact-directory/europe/poland/czestochowa.aspx
-
napewno nie mozesz
do GTi wstawić wału po szlifie bo bedziesz tego żałował, jeśli auto ma zostać z Tobą
na dłuższy czas to tak jak pisze Toydols musi być utwardzony albo nominał.Ubek - nominał, szukałem 2 miesiące i nic ... kupiłem nominał od Plastka, niestety miał rdzę na jednym kanale olejowym i nierówność, dlatego stąd ten szlif ... też bym chciał go uniknąć, ale nie będę kupować kolejnego wału i jeszcze kolejnego i następnych panewek ... bo na same takie głupie zabawy co i tak nikt mi nie da gwarancji pójdzie mi 1000 zł ...
Pojeżdżę i popytam ogólnie w tym tygodniu co i jak i gdzie ... wał i tak jeszcze nie poszedł do szlifu bo czeka na panewki.
Co do auta - ma dożywocie, ale plan jest składać drugi silnik na pikabello jak $$ pozwoli. -
Czy ten wał ktoś Ci mierzył? Czy sam stwierdziłeś, że trzeba go szlifować? Bo to, że ma jakiś nalot rdzawy to nic nie znaczy.
-
wał mierzył zakład od którego go zakupiłem - 4motion z Warszawy i dostałem info że trzymał wszystkie parametry OK , lezał na magazynie 3lata
-
Czy ten wał ktoś Ci
mierzył? Czy sam stwierdziłeś, że trzeba go szlifować? Bo to, że ma jakiś nalot
rdzawy to nic nie znaczy.tak jak Plastek napisał, jak ja go oglądałem, to wszystko było z nim ok, oprócz minimalnego zadzioru na kanale olejowym ...
-
Jeśli jest wystający zadzior, to wcale nie trzeba go szlifować. Wystarczy spolerować zadzior. Daj do porządnego fachowca i będzie po problemie i bez szlifowania.
-
Jeśli jest
wystający zadzior, to wcale nie trzeba go szlifować. Wystarczy spolerować zadzior.
Daj do porządnego fachowca i będzie po problemie i bez szlifowania.tak też chyba zrobię, najwyżej panewki zamówię drugi raz, może nawet te z serii race jak da radę