Zaworek pcv - w którą stronę powinien przepuszczać?
-
Czarnym w kolektor
-
Ten od Tico nie pasuje, bo jest 2 razy za duży
A jeśli go włożysz do góry nogami to nic to nie da, bo będzie on w pozycji zamkniętej - to samo jakbyś sobie ten otwór w kolektorze dolotowym zaślepił.
Ja zresztą mam zaślepiony i sobie chwalę
-
witam ja własnie wczoraj czysciłem przepustnice preparatem zeby poradzic sobie z szarpaniem - w innym temacie nie pomogło
i zapomniałem o tym zaworku i go urwałem jak wyciągałem obudowe filtra no cóz bywa
nie mam problemow z obrotami
kolega Adamo81 ma zaslepiony to ja chyba tez zaślepie tylko czym?? -
kolega Adamo81 ma
zaslepiony to ja chyba tez zaślepie tylko czym??Wsadziłem sporą śrubę (łeb bodajże 17-tka) pod śrubę dałem gumową podkładkę (może być oring) i przymocowałem to oryginalną blaszką na ten zaworek przykręcaną na te dwie śrubki małe.
Trzeba też dać rurkę od odmy prostą bez tego rozgałęzienia na zaworek.
-
Ja mam zaślepiony
zaworek, a rurka z odmy idzie do prowizorycznego oil catch tanka, więc na filtr nic
nie leci.
A tej wiosny zrobię
przedłużkę rurki odmy i puszczam pod auto, bo zapach ciepłego oleju z oil tanka na
postoju idzie prosto do nawiewu i tym samym do wnętrza autadzieki za instrukcje zaslepienia
pytanie odnosnie oil catch
czy zamiast wymieniac rurke to może odrazu od niej zejśc pod silnik ?? jesli dobrze sobie to wyobrażam
albo jak bedziesz miał chwile to wrzuc fote jak to wyglądaDzieki
-
Wcześniej miałem oil catch tanka z buteleczki plastikowej, a teraz puściłem odmę pod auto - wychodzi w okolicach prawego mocowania wahacza
-
E...tam, bardzo dziękuję za jednoznaczną odpowiedź. Dla mnie łatwiej będzie zamontować to jednak tym czarnym końcem pewnie z dodatkiem silikonu wysokotemperaturowego tylko dłuższe śrubki muszę znaleźć.
Edit: Zamocowane, ciemność wieczoru mnie wypędziła, jutro rano się okaże:-)
Edit2: Maleństwo zyskało inne życie:). Falowanie zniknęło. Odpiłowałem w połowie ten cienki czarny walec, rozpiłowałem otwór w metalowej obejmie i niebieski element się zmieścił. Nawet śrubki odpowiedniej długości znalazłem.
Dziękuję za pomoc. -
Wcześniej miałem
oil catch tanka z buteleczki plastikowej, a teraz puściłem odmę pod auto - wychodzi
w okolicach prawego mocowania wahaczaczyli z tego węzyka co mam czy jakoś inaczej to rozwiązać ?? i jak ??
-
czyli z tego węzyka
co mam czy jakoś inaczej to rozwiązać ?? i jak ??Jak chcesz puścić pod auto to musisz mieć z 80 cm wężyka pasującego średnicą do wyjścia odmy na pokrywie zaworów. A wejście odmy w obudowie filtra powietrza też musisz zaślepić i to dokładnie, żeby nie łapał lewego powietrza
-
dzięki za info bede robił ja bede ustawiał tps-a
-
zaworek zrobiony
tzn zaślepiony
kilka zdjec
śruba 17 i silikon
jeszcze tylko wężyk zamocowac to lapy silnika opaską
klejem z pistoletu zaslepilem odme w fitrzebędzie dobrze???
-
dla mnie wiocha. co wam wszystkim przeszkadza puszczenie odmy do filtra powietrza.
-
ja przy okazji jak złamałem zaworek pcv to to zrobilem zeby w filtrze nie bylo oleju
-
dla mnie wiocha. co
wam wszystkim przeszkadza puszczenie odmy do filtra powietrza.Filtr powietrza zasyfiony, u mnie dodatkowo w rurce odmy zimą zbiera się szlam o konsystencji i kolorze musztardy oraz dużo skroplonej pary wodnej. A tak niech sobie leci pod auto
-
Filtr powietrza
zasyfiony, u mnie dodatkowo w rurce odmy zimą zbiera się szlam o konsystencji i
kolorze musztardy oraz dużo skroplonej pary wodnej. A tak niech sobie leci pod autodokladnie to samo bylo
-
a wiecie chociaz po co podłączamy podciśnienie do silnika ? poczytajmy sobie coś z tematu "przewietrzanie skrzyni korbowej"
zawsze mozna zrobić OCT w układzie zamkniętym
-
Ja narazie pojeżdze zobacze czy coś sie bezie działo zawsze mozna zmienic bez problemu
-
U mnie nic złego się nie dzieje przez ponad 4 lata od modyfikacji
Pali dobrze, spalanie w normie