Zimno - biegi wchodzą ciężej.
-
Koniecznie musi być
syntetyczny olej do skrzyni o lepkości 75W90.
Może poprzedni
właściciel zalał jakiegoś taniego Hipola o większej gęstości i lewarek chodzi
ciężej.Yyyyy... to jeszcze tylko brakuje info o częstotliwości wymiany oleju w skrzyni.
ps:Jak jest poniżej 0stC nawet te -5 to u mnie również ciężej wchodzą biegi.Polukam przy wolnym czasie ile taki olej kosztuje.
Pozdrawiam.
-
Cóż, stówka na olej pójdzie. W weekend wymienię i dam znać jaki efekt.
-
Cóż, stówka na olej
pójdzie. W weekend wymienię i dam znać jaki efekt.Ok.Czekamy
-
Yyyyy... to jeszcze
tylko brakuje info o częstotliwości wymiany oleju w skrzyni.Wg instrukcji obsługi dokładnie co 20 tys. km lub 12 miesięcy.
-
Co tak często? Ktoś z Was w ogóle wymienia systematycznie olej w skrzyni?
W mercedesie od 8 lat nie wymieniałem ani w skrzyni ani w silniku -
Co tak często? Ktoś
z Was w ogóle wymienia systematycznie olej w skrzyni?Nie wiem czemu tak często, ale tak napisali.
Ja sądzę, że co 2 lata, max. 3 to wypada wymienić biednemu Świstakowi olej w skrzynce.Osobiście wymieniam co ok. 2 lata.
-
Wg instrukcji
obsługi dokładnie co 20 tys. km lub 12 miesięcy.To chyba w Twojej bo u mnie napisali że co 45 tys A nie był wymieniany od 100 tysiecy ponad i jeździ
-
OK, to jaki olej kupić i ile?
Do skrzyni tylko i wyłącznie Castrol TAF-X 75W-90 (w każdym razie do GTi ale działanie naszych skrzyń jest identyczne) - tani nie jest ale warto!!
Z tego co pamiętam optrzebne jest 2.4L czyli 5 pojemników po 0.5L (tak go sprzedają)Sprawdź dokładnie an stronie Castrola
-
Do skrzyni tylko i
wyłącznie Castrol TAF-X 75W-90 (w każdym razie do GTi ale działanie naszych skrzyń
jest identyczne) - tani nie jest ale warto!!
Z tego co pamiętam
optrzebne jest 2.4L czyli 5 pojemników po 0.5L (tak go sprzedają)
Sprawdź dokładnie
an stronie Castrola150 zł pójdzie
-
To chyba w Twojej
bo u mnie napisali że co 45 tys A nie był wymieniany od 100 tysiecy ponad i
jeździA widzi co tu napisali:
A instrukcję mam takową:
-
Kurde, myślałem że to cudo na górze zaznaczonego miejsca to śruba imbusowa, ale jak przetarłem smar to zobaczyłem, że jest okrągłe...
Bliżej koła też wlewu nie widać. -
na prawo jak półoś jest w skrzyni. wlew jest od boku i spust paliwa poniżej. oba na korki z kwadratem
-
tak jak none mówi... Korek wlewu jest z boku skrzyni i jest na KWADRAT nie imbus rozmiar 3\8Cala czyli średnia grzechotka podchodzi
Do odkręcenia tego korka potrzeba Ci z 4 długich przedłużek i po zdjęciu koła da radę to odkręcić z boku ,
-
Obecnie Taf-x jest sprzedawany jako Syntrans w litrowych opakowaniach ale jego cena pozostała bez zmian (~30zł) wiec mam wątpliwości co do jakości.
-
Obecnie Taf-x jest
sprzedawany jako Syntrans w litrowych opakowaniach ale jego cena pozostała bez zmian
(~30zł) wiec mam wątpliwości co do jakości.Właśnie jak ja kupowałem niecały rok temu to wszędzie gdzie pytałem mówili mi, że ten w litrowych opakowaniach to podróba i tylko w 0,5 litrowych jest oryginalny.
-
Właśnie jak ja
kupowałem niecały rok temu to wszędzie gdzie pytałem mówili mi, że ten w litrowych
opakowaniach to podróba i tylko w 0,5 litrowych jest oryginalny.Pracuje w firmie, która magazynuje i dystrybuuje prod. castrola, dostawy mamy prosto z fabryki i jest wśród nich litrowe opakowanie..
-
potwierdzam, tylko taf-x!! miałem taki w litrówce i skrzynia działała rewelacyjnie