Bardzo często przychodzi mi jeździć po totalnych wertepach, gdzie swift z racji wysokiego prześwitu radzi sobie bardzo dobrze, ale i tak podłoga czasem szoruje o ziemię. Chciałbym go trochę podnieść. Pytanie do bardziej obeznanych w temacie - jak to zrobić? Sprężyny z baleno albo pasujące z innego auta?
miodo
@miodo
Najnowszy post utworzony przez miodo
-
[All] Podnoszenie zawieszenia w swifcie
-
RE: [1.0, mk4] LED do jazdy dziennej - podłączanie
Niezbyt komponują się z połamanym zderzakiem, ale świecą dobrze
-
RE: [1.0, mk4] LED do jazdy dziennej - podłączanie
Tak jest, zewnętrzny automat i problemem było sterowanie masą, gdyż kabel do pozycyjnych dostawał + cały czas, dlatego nie świeciły. Wstawiłem więc przekaźnik pod światła, który zwiera przewody biały i czarny w momencie włączenia świateł mijania i po problemie. Teraz wszystko działa jak trzeba.
Dziękuję wszystkim za pomoc -
[1.0, mk4] LED do jazdy dziennej - podłączanie
Kupiłem sobie światła do jazdy dziennej z automatem i mam problem z ich podłączeniem.
Ze sterownika wychodzą kable:- do lamp led
- do akumulatora
- do świateł mijania (czarny i biały)
Dwie pierwsze pozycje wiadomo gdzie podpiąć. Gdy podłącze czarny i biały pod światła mijania to ledy w ogóle się nie zapalą. Jak ich nie podłącze to nie zgasną po włączeniu świateł.
Jak żyć? -
RE: [mk4 1.0] Alternator z mk5
Jakbym tego nie podłączył to nie działało tak jak powinno. Włożyłem alternator z 1.3, przekładając w nim rolkę z 1.0 i teraz jest ok
-
RE: [mk4 1.0] Alternator z mk5
UPDATE: Cóż, elektryka w mk5 jest nieco inna. Owszem, po przerobieniu końcówek i odwrotnym połączeniu kabli alternator działa i ładuje, tylko że jak silnik już odpali to nie zgaśnie nawet po wyjęciu kluczyka
Walczę dalej...
-
[mk4 1.0] Alternator z mk5
Witam,
Do alternatora w mk3 i mk4 szły 3 kable: jeden przykręcany i dwa we wtyczce.
W mk5 wchodzą dwa kable przykręcane.
Zastąpiłem wtyczkę z dwoma kablami jedną końcówką przykręcaną, ale to nie działa, cały czas świeci check i kontrolka od oleju.
Może ktoś wie jak to podłączyć? -
[1.0 mk4] Wymiana rolki w alternatorze
Po tym jak spaliłem alternator w swoim 1.0 wstawiłem mu altka z 1.3. Problem w tym, że rolka w 1.3 jest węższa, ale nie mogę jej wykręcić. Wie ktoś jak to zrobić żeby jej nie uszkodzić?
-
RE: [Mk IV] Montaż tylnego zderzaka
Dwie śruby mniej/więcej na środku zderzaka, dostęp od dołu i będą mocno zapieczone
Dwie w tym samym miejscu tylko dostęp z bagażnika, trzeba zdjąć ten plastik z tyłu.
Już dokładnie nie pamiętam, ale były jeszcze chyba śrubki pod lampami, a reszta to te, które widać. -
RE: [mk4, 1.0] Coś stuka w tylnym kole
Ostatecznie odpuściłem w święta Kumpel wyspawał mi prowizoryczny aczkolwiek skuteczny ściągacz i zdjąłem bęben - jedna okładzina wypadła z tego przekręcanego bolca i to chyba ona tak stukała. Ale nie mam 100% pewności bo i bęben założyłem inny.