-
witam tak w temacie ma moze ktos jakies artykuly lub jakies doswiadczenie w montazu itb w swifcie ? moze bedzie cos czego nie bedzie trzeba az tak bardzo przerabiac
-
ITB z gsxr 750, mialem takie i teoretycznie pokrywaja sie z dolotem
-
a jak z moca odczuwales jakas roznice?? i jak z linka czy musiales ja przedluzac czy cos??
-
Nie bylem na hamowni, testowalem w drogowym trybie i bez strojenia. Ale ladnie przyspieszal trzeba przyznac.
mocowanie linki do itb przerobilem tak zeby pasowala seryjna od swifta. Z tpsem bylo wiecej problemow.
-
a mozesz napisac co i jak z tym tps'em?? oraz gdybym chcial zrobic osobny filtr powietrze na kazda przepustnice to co wtedy z czujnikiem powietrza? aha i jaki koszt takiego czegos ci wyszedl??
-
bo tps swiftowy kreci sie w prawo a ten z gsxra w lewo, ot cala zagwozdka chyba ze od razu detem to moze zostac tps oryginalny.
jesli filtry to trzeba ecumasterem i tryb alpha-n, koszt hmm itb chyba cos 400zl i no potem spawanie dorabianie drutowanie to we wlasnym zakresie
-
detem tzn?? a gdybym ten czujnik podczepil przed jedna z przepustnic??
-
detem tzn?? a
gdybym ten czujnik podczepil przed jedna z przepustnic??to nic nie da, albo zmiana kodowania albo puszka zbiorcza i na wlocie map lub lepiej seryjny rozwiercony maf ze swifta
-
Swoja drogą jak ze spalaniem było?
-
kurde troche roboty jest , a z tymi pojedynczymi stozkami to fajnie wyglada
-
TPS to jak ładnie pan majster opisał pewnie przewody tylko zmienić trzeba, o ile tps jest zwykłym potencjometrem
Colin mi kiedyś tłumaczył co i jak, ale tematu zaniechałem z apha-n z przyczyn ekonomicznych, o ile można tak powiedziećNa forum ktoś ma wsadzone i też pytałem, coś z podciśnieniami jeszcze jest, pewnie się wypowie.
-
kurde troche roboty
jest , a z tymi pojedynczymi stozkami to fajnie wygladaTy chcesz dla wyglądu, czy dla osiągów
Nie mów, że chcesz maskę z pleksi wsadzić, żeby dolot podziwiać
Sam silnik z GTI nie wystarczy do cabrio?
-
na razie jeszcze go nie włożył a Plany są dość zaawansowane . Nie mówiąc o tym że nie ma krótkiej skrzyni od gti i od tego powinnien zaczać poszukiwania
-
dla wygladu w sensie, ze ladniej wygladaja pojedyncze filtry niz cala puszka na 4 przepustnicach, no fakt silnika jeszcze nie wsadzilem a wole najpierw ogarnac temat i wiedziec o co chodzi niz pozniej na glupiego robic
adamo oczywiscie ze wystarczy :)ale narazie sie dowiaduje co i jak moze trafi sie okazja i wyrwe te itb na allegro za jakies grosze
-
http://www.youtube.com/watch?v=FIdrFPoXs...re=results_main petardunia do tego ten dzwiek
-
dla wygladu w
sensie, ze ladniej wygladaja pojedyncze filtry niz cala puszka na 4 przepustnicach,
no fakt silnika jeszcze nie wsadzilem a wole najpierw ogarnac temat i wiedziec o co
chodzi niz pozniej na glupiego robic
adamo oczywiscie ze
wystarczy :)ale narazie sie dowiaduje co i jak moze trafi sie okazja i wyrwe te itb
na allegro za jakies groszezabudowane tez ladnie wygladaja
-
Ta petardunia to raczej przez wałki tak pierdzi niż przez ITB, a chrumkanie to i ja mam, aczkolwiek nie tak intensywne, ze zwykłego airboxa
-
http://www.youtube.com/watch?v=FIdrFPoXs...re=results_main
petardunia do tego ten dzwiekpowietrze, które zasysa ten ITB jest niefiltrowane, czy siedzą w nich jakieś gąbki?
-
no powinno coś tam siedzieć ale do lansowania się na postoju można zdjąć
-
nie chce robic nowego tematu wiec sie dołącze do istniejacego.
Przy itb w gti zostaja wtryski od gti czy te motocyklowe ?