Nie chce odpalić!
-
sovik3b Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 16:36 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 lis 2016, 01:01
na pewno 22?
ja mam 16 i trzeba długi klucz -
rav52v Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 16:37 ostatnio edytowany przez rav52v 11 lis 2016, 01:01
A podaje paliwo jak
kręcisz? Sprawdź też czy jest iskra.nawet nie wiem jak to sprawdzić, z drugiego biegu nie chce załapać, swiec nie wykrece bo nie mam do tego cierpliwości po ciemku, z parasolem przy ujemnej temperaturze, bez klucza do świec : /
Odczekam 24h to jest szansa ze wyschnie?
-
xq92x Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 16:41 ostatnio edytowany przez xq92x 11 lis 2016, 01:01
na pewno 22?
ja mam 16 i trzeba długi kluczBłąd!
Do odkręcenia oryginalnej świecy przy 1.3 (NGK BPR6ES ) na pewno 21, a dokładnie 20,8 mm -
sovik3b Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 16:42 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 lis 2016, 01:01
tak wyschnie , ale jak już próbowałeś na ciąganego odpalać i nic , to raczej nic błahego !
-
sovik3b Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 16:42 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 lis 2016, 01:01
-
zubrowaty Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 16:49 ostatnio edytowany przez zubrowaty 11 lis 2016, 01:01
nawet nie wiem jak
to sprawdzić, z drugiego biegu nie chce załapać, swiec nie wykrece bo nie mam do
tego cierpliwości po ciemku, z parasolem przy ujemnej temperaturze, bez klucza do
świec : /
Odczekam 24h to
jest szansa ze wyschnie?Odpinasz kabel ze świecy, jedna osoba kręci a Ty ten kabel przykładasz do silnika.
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 17:03 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 lis 2016, 01:01
kompresor jak masz mozesz przedmuchac nie uzywaj do tego opalarki bo jak ci j**nie to bedzie slabo
-
xq92x Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 17:04 ostatnio edytowany przez xq92x 11 lis 2016, 01:01
-
BPX33napisał 30 sty 2013, 17:08 ostatnio edytowany przez BPX33 11 lis 2016, 01:01
Czyżby za szybki wjazd w za dużą kałużę?
-
sovik3b Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 17:18 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 lis 2016, 01:01
Cytat:
Odpinasz kabel ze świecy, jedna osoba kręci a Ty ten kabel przykładasz do silnika.
przecież tym sposobem zaleje świece już na maxa!
-
zubrowaty Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 17:22 ostatnio edytowany przez zubrowaty 11 lis 2016, 01:01
Cytat:
Odpinasz
kabel ze świecy, jedna osoba kręci a Ty ten kabel przykładasz do silnika.
przecież tym
sposobem zaleje świece już na maxa!Ale ma jakiś prosty sposób sprawdzenia
poza tym i tak napewno są zalane -
rav52v Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 17:22 ostatnio edytowany przez rav52v 11 lis 2016, 01:01
Czyżby za szybki
wjazd w za dużą kałużę?Nie było wiecej miejsc na parkingu: /
Jutro w dzień będę myślał, po ciemku to tylko coś zepsuje...
Już jestem w dupie, bo skoro nie rusze to jak to dam do mechanika? -
przemo90lodz Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 17:23 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 lis 2016, 01:01
Jak Ci "chechłał" albo jak próbowałeś na hol go odpalić to zaskoczył chociaż na chwile? Jeśli nie to jak na moje nie ma iskry
-
przemo90lodz Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 17:24 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 lis 2016, 01:01
Nie było wiecej
miejsc na parkingu: /
Jutro w dzień będę
myślał, po ciemku to tylko coś zepsuje...
Już jestem w dupie,
bo skoro nie rusze to jak to dam do mechanika?Od stania w kałuży to raczej nie ma opcji, żeby się to zrobiło albo od wajazdu w kałuże, bo jak zgaduje bez tego nadkola jeździsz nie od dziś? Jedyną sensowną opcją to holowanie jest.
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 17:32 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 lis 2016, 01:01
ja bym pierw wysuszyl pod sprezonym powietrzem a pozniej bym sprawdzil iskre na swieci przez probowke
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 18:02 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:01
- nalać odrobinę paliwa bezpośrednio w kolektor. sprobować odpalić, jak próbuje tzn ze problem z układem paliwowym.
- odpiąć kabel zapłonowy i założyć na niego starą świecę (obojetnie jaką) i przyłożyć do silnika. Zakręcić silnikiem. jeżeli jest iskra tzn ze problem jest głębiej, gdzieindziej. (jak nie ma iskry to uwalona kopułka lub przewód a może nawet cewka... wiele może być problemów. nawet immo mógł paść )
- Poprawić lub sprawdzić główny przewód zapłonowy od cewki do kopułki. (mi np wtyczka się upaliła od wilgoci)
- Filtr powietrza nie ma tu nic do gadania wg mnie.
- zależnie od świecy możesz mieć ją na klucz 16, 18 lub 21 (w 1.6 wyłącznie 16 bo inny nie wchodzi)
- Oczywiście można opalić końce świecy po wykręceniu ich, oraz zalecane jest też przewietrzenie komory spalania. Czyli odłączenie wtryskiwacza (u ciebie szara mała wtyczka przy przepustnicy), a następnie zakręcenie silnikiem kilka razy, aby wypchnąć powietrze z paliwem z silnika przez otwory świec. następnie odczekać z 5 minut aby opary paliwa rozrzedziły się w powietrzu i poskładać wszystko. Można też zakręcić z zamontowanymi świecami, ale ciężej dla silnika więc bardziej aku rozładowywany jest.
-
rav52v Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 18:13 ostatnio edytowany przez rav52v 11 lis 2016, 01:01
Ale ma jakiś prosty
sposób sprawdzenia
poza tym i tak
napewno są zalaneI co, jak zalane, to do wymiany od razu? ; (
-
rav52v Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 18:18 ostatnio edytowany przez rav52v 11 lis 2016, 01:01
Jak Ci "chechłał"
albo jak próbowałeś na hol go odpalić to zaskoczył chociaż na chwile? Jeśli nie to
jak na moje nie ma iskryteż mi sie wydaje, ze nie ma iskry, krecilem go jakis czas, max po 5-8 sekund, zeby nic nie zatrzeć, uszkodzić itp
Kilka razy z początku uslyszalem już dżwiek jakby chcial odpalić nawet obroty wskoczyly, ale to było poł sekundy, od razu gasl, pomimo ze gaz do dechy był.Może namowie mechanika zeby przyjechal do mnie ; >
edit: a to moj kiepski dzień, bo wstalem i to samo z komputerem - kręcil, ale nie chcial odpalić, kupilem zasilacz i to samo czyli 100zl na darmo ; d
-
zubrowaty Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 18:19 ostatnio edytowany przez zubrowaty 11 lis 2016, 01:01
I co, jak zalane,
to do wymiany od razu? ; (Zalane świece paliwem, tzn są tak mokre że nie mogą tej benzyny odpalić
kiepski dzień, bo wstalem i to samo z komputerem - kręcil, ale nie chcial odpalić,
kupilem zasilacz i to samo czyli 100zl na darmo ; djeśli cała reszta ok, nic się nie odpieło, to w ciemno obstawiam grafikę
najpierw diagnoza, potem wydawanie pieniędzy
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 30 sty 2013, 18:20 ostatnio edytowany przez none7 11 lis 2016, 01:01
nigdy pełny gaz w podłogę, co najwyżej delikatnie uchylić tylko przepustnicę.
17/79