[SS GTi MK2] pasek rozrządu schodzi z koła


  • Użytkownik archiwalny

    Cześć
    Powoli składam swoją zabaweczkę. Właśnie uruchomiłem silnik po remoncie ale mam problem z paskiem rozrządu. Po złożeniu wszystkiego pasek był po środku kół rozrządu ale kiedy trochę silnik "się pokręcił" pasek zsunął się z kół i teraz wystaje na zewnątrz kół jakieś 3-4mm. Niestety kolega, który mi to składał jest niedostępny. Co może być przyczyną?
    Pozdrawiam
    Mariusz (mawic)


  • Użytkownik archiwalny

    Cześć
    A dolne koło pasowe założone? Bo to ono trzyma pasek na miejscu. Ewentualnie napinacz za luźny i to w zasadzie wszystko co mi do głowy przychodzi
    pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny

    sprawdz czy nie masz za waskiej rolki bo takie tez byly w mk1 no i trzeba zalozyc rowniez dolne kolo pasowe bo bez niego sa takie cyrki a wiele osob tego nie robi testujac rozrzad bez niego


  • Użytkownik archiwalny

    poluzuj pasek rozrzadu, jest za mocno skrecony.


  • Użytkownik archiwalny

    poluzuj pasek
    rozrzadu, jest za mocno skrecony.

    Dokładnie... Z Fetormanem zakładaliśmy wałki u mnie i przy zbyt dużym napięciu napinacza pasek się zsuwał...po poluzowaniu wszystko było okej


  • Użytkownik archiwalny

    Dzięki wszystkim za odpowiedź.
    Okazało się że powodem była o zgrozo luźna śruba dokręcająca kół rozrządu i luźny napinacz. Kurde, fakt że silnik był składany z pół roku i stał nieuruchomiony ale czy do tego czasu śruby mogły się tak poluzować że może je było odkręcić palcami?
    Pozdrawiam
    Mariusz (mawic)


  • Użytkownik archiwalny

    Miałem też problemy z rozrządem i byłem na serwisie wziąłem zestaw (blaszka+sprzęzynka +jakieś zabezpieczenie) i teraz jest problem bo nie wiem jak to ma byc poskładane u mnie sprężynki już nie było a ten drucik zabezpieczając to już wogóle kosmos gdzie to ma być ?? w manualu jest sprężynka pokazana a ten drucik nie


  • Użytkownik archiwalny

    Miałem też problemy
    z rozrządem i byłem na serwisie wziąłem zestaw (blaszka+sprzęzynka +jakieś
    zabezpieczenie) i teraz jest problem bo nie wiem jak to ma byc poskładane u mnie
    sprężynki już nie było a ten drucik zabezpieczając to już wogóle kosmos gdzie to ma
    być ?? w manualu jest sprężynka pokazana a ten drucik nie

    Nie pakuj tam tej sprężynki do rozrządu! Pierwsze co trzeba zrobić w Gti to właśnie ją usunąć bo ona lubi pękać i robić spustoszenie w rozrządzie! A nie jest do niczego potrzebna.


  • Użytkownik archiwalny

    Tak zrobiłem i teraz niby chodzi


Log in to reply