Witaj
Ściągnij Kable zaplonwe i obejzyj glowice prawdopodobnie niestety peknieta mialem dokladnie to samo
pozdrawiam
Najnowszy post utworzony przez harry
-
RE: Wyciek płynu chłodniczego [Swift GTi]
-
RE: [SS GTi MK2] pasek rozrządu schodzi z koła
Cześć
A dolne koło pasowe założone? Bo to ono trzyma pasek na miejscu. Ewentualnie napinacz za luźny i to w zasadzie wszystko co mi do głowy przychodzi
pozdrawiam -
RE: Problemy po poskładaniu silnika Swift GTI G13B
a ja bym sprawdził rozrząd a w szczególności dolne koło rozrządu
np. wyprzedź zapłon i zobacz czy nie będzie chodził w miarę normalnie, jeżeli tak to prawdopodobnie masz wyrobiony klin na walepozdrawiam
-
RE: Brak ogrzewania rok 99, 1.0, węgier
nie wiem jak węgier bo mam mk3 ale kiedyś zsuneła się rura, która idzie pod deską przed fotelem pasażera i efekt był właśnie taki
poadrawiam -
RE: Szpilki głowicy
sprawdziłem
śruby są od silnika M50Gwint zewnętrzny [mm]: M 10 x 1,5
Jakość/Klasa: 12.9
Kształt łba śruby / nakrętki: zewnętrzny Torx
Długość [mm]: 95
Ciężar [kg]: 0,81
Wymagana ilość: 1
Długość [mm]: 107ceny od 70 bez zniżek czyli mozna za 50 kupić
ja mam reinza i działają a głowicę zdejmowałem już nie razpozdrawiam
-
RE: Szpilki głowicy
Witaj
Nie pamiętam dokładnie modelu ale na pewno pasują od 2 litrowej 6 cylindrowej bmw.
Musisz tylko sprawdzić długość bo są różne. W katalogu IC masz podane długości.
Kolejna sprawa to przykręcanie tych śrub. Mają łeb torx E12, więc musisz zaopatrzyć się w klucz E12 na 3/8 i odpowiednią przedłużkę, ponieważ 1/2 nie wejdzie a 1/4 za słaba.pozdrawiam
-
RE: [moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
Witajcie
może i ja coś wtrącę
śruby od bmw pasują jak najbardziej sam takie mam w dodatku w komplecie jest ich 14
co do odkręcania i przykręcania to tylko potrzebny odpowiedni klucz i nic się nie omyka
ze względu na ciasne otwory w głowicy potrzebujesz E12 na 3/8 z przedłużką przynajmniej 10 cm (1/2 za duża i się nie mieści a 1/4 za słaba) do kupienia np. w interkarsie na szt.pozdrawiam
-
RE: [GTi Mk3] Scięty klin na wale - i co dalej?
Witaj
Czyli dokładnie to co opisałem
Moim zdaniem bez wyjęcia wału się nie obejdzie niech oceni jakiś fachowiec jak z tym napawaniem bo ja szukałem nowego wału
A swoją drogą to ciekaw jestem czy miałeś luźną śrubę dokręcającą koło zębate bo moja odkręciła się lekko.
Teraz dałem klej i dokręciłem na bodajże 115 (w manualu jest 105) to z pamięci więc nie mam pewności.
pozdrawiam
harry -
RE: [GTi] Zapłon 6st - GTi zdycha. Zapłon na maxa - śmiga ;)
Witaj
Prawdopodobne rozwiązanie to trochę ścięty klin na wale
Miałem to samo, rozrząd ustawiony ok a objawy identyczne, także polecam ściągnąć kółko z wału i dokładnie obejżeć póki nie jest za późno.
U mnie dodatkowo wyrobiło śię to wcięcie na klin i musiałem nowego wału szukać ale może będziesz miał więcej szczęściapozdrawiam
harry -
RE: SS GTi by harry
Witam
Z przyczyn osobistych muszę wątek zawiesić ale mam nadzieję wrócić do niego za tydzień dwapozdrawiam
harry