Zła zbieżność, luzy w zawieszeniu, czy...
-
tutaj juz nie wiem
co i jak
Czyli oplaca mi się
robić tą zbieżność?
i dasz namiary na
milanówek? ;Jeśli facet zrobił porządnie to powinien też zbieżność zrobić...
Najpierw podjedź na SKP i diagnosta Ci sprawdzi na "szarpaku" czy nie ma luzów
-
Jeśli facet zrobił
porządnie to powinien też zbieżność zrobić...
Najpierw podjedź na
SKP i diagnosta Ci sprawdzi na "szarpaku" czy nie ma luzówjuz bylem na szarpaku, znaczy sie szarpalem i nie czulem luzow : D
-
Podjedź do mnie czyli do Rocco Garage i Pan Rocco hahaha sprawdzi co i jak ....
bo jak to w życiu bywa większość mechaników leci sobie w kulki:] -
i dasz namiary na
milanówek? ;Tylko najpierw sobie zadzwoń i zapytaj czy dalej jest 50 zł, bo ostatnią zbieżność robiłem pod koniec września zeszłego roku... Możesz powiedzieć, że już byłeś kilka razy i czy cena się nie zmieniła(mamy taki sam kolor Suz, tylko ilość drzwi się nie zgadza, ale może się nie zorientują)...
No i z tego co wiem mają jeszcze oddział w Pruszkowie(jeszcze bliżej Wawy), więc możesz też zadzwonić, bo może tam też robią za 50 zł...
Auto Dukat -
Musisz sprawdzić końcówki drążków sterowniczych i stan wahaczy.
Sama zła zbieżność nie daje tak dużych efektów. Przy zlej zbieżności powinieneś czuć opór przy skręcaniu, przy hamowaniu szybciej blokuje koła, z kolei przy ostrym ruszaniu szybciej zrywa przyczepność i ściągać w którąś stronę, ale cały czas. To latanie samochodu po całej drodze, to na pewno jakieś luzy. Ja miałem to co Ty, gdy mi się rozsypały gumy w wahaczach. Przy puszczeniu z gazu i na nierównościach, samochód latał po całej drodze. -
No a do Milanówka
masz 60km w dwie strony...Ale Ty spamisz połowa postów w temacie to Twoje rozważania o du... Marynie
-
Podjedź do mnie
czyli do Rocco Garage i Pan Rocco hahaha sprawdzi co i jak ....
bo jak to w życiu
bywa większość mechaników leci sobie w kulki:]no zrobić z tym musze coś jak najszybciej
-
Musisz sprawdzić
końcówki drążków sterowniczych i stan wahaczy.
Sama zła zbieżność
nie daje tak dużych efektów. Przy zlej zbieżności powinieneś czuć opór przy
skręcaniu, przy hamowaniu szybciej blokuje koła, z kolei przy ostrym ruszaniu
szybciej zrywa przyczepność i ściągać w którąś stronę, ale cały czas. To latanie
samochodu po całej drodze, to na pewno jakieś luzy. Ja miałem to co Ty, gdy mi się
rozsypały gumy w wahaczach. Przy puszczeniu z gazu i na nierównościach, samochód
latał po całej drodze.nie czuje żadnego oporu przy skręcaniu, jutro mam czas do 17 zeby to ogarnąć jak sam nie dojde co to jest to na stacje diagnostyczną podjadę
-
Sama zła zbieżność nie daje tak dużych efektów
A właśnie, że daje, rozbieżność kół to pal sześć, ale jak są zbieżne mocno, to auto ucieka w bok na dziurach (koła się rozbiegają przy dobijaniu zawieszenia i ma się wrażenie, że w aucie się coś odkręciło i pływa). W swifcie z przodu koła mają być mniejwięcej ustawione na zero.
Co do ceny za zbieżność, mnie ostatnio komputerówka kosztowała 90zł za oś.
Reasumując- jechać na geometrię, szkoda po szarpakach latać i dokładać 20zł, bo każdy szanujący się mechanik sprawdza zawieszenie przed geometrią.
-
niech kolega sobie sprawdzi czy mu mocowanie wahacza(y) mi poszło
-
A właśnie, że daje,
rozbieżność kół to pal sześć, ale jak są zbieżne mocno, to auto ucieka w bok na
dziurach (koła się rozbiegają przy dobijaniu zawieszenia i ma się wrażenie, że w
aucie się coś odkręciło i pływa). W swifcie z przodu koła mają być mniejwięcej
ustawione na zero.
Co do ceny za
zbieżność, mnie ostatnio komputerówka kosztowała 90zł za oś.
Reasumując- jechać
na geometrię, szkoda po szarpakach latać i dokładać 20zł, bo każdy szanujący się
mechanik sprawdza zawieszenie przed geometrią.mam nadzieje ze jest jak mówisz, bo za jedną wizytą załatwie całą sprawę, jutro dam znać, jakie efekty ; )
-
Udałem się w celu ustawienia geometrii pojazdu na ul. Instalatorów 5
Gdzie zostałem przyjemnie i bezstresowo obsłużony.
Cennik tam jest prosty:
Podłączenie pod komputer - 50zł
Ustawienie przodu - 50zł
Ustawienie tyłu - 50złCzyli za sam przód dałem 100zł.
Efekt - Wszystko co wypisałem w pierwszym poście ustąpiło, natomiast kierownica chodzi dużo ciężej (jest to efekt toczenia się całej opony po jezdni)
Polecam wszystkim warsztat, zajmują się również renowacją felg.
-
O japierdziu, ale były koła zbieżne... czyli tak jak mówiłem Cieszę się, że problem rozwiązany
pozdro.