[GTi] Blockguard do silnika G13B


  • Użytkownik archiwalny

    Witam,

    Czy dysponuje ktoś może rysunkiem Blockguarda do 1.3 16V?
    to jest blockguard http://www.clockwisemotion.co.uk/images/honda-k20-blockguard.jpg
    A może ma ktoś na zbyciu albo wie gdzie kupić. Mając rysunek nie ma problemu żeby ktokolwiek to wyciął.
    Pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny


  • Użytkownik archiwalny

    pochwal sie , po co Ci to


  • Użytkownik archiwalny

    Cena troche powala na suzukird. Myślę, że zacznę sam i zobaczę jaki bedzie efekt. Zrobie pomiary zaniose do znajomka przerobi jak trzeba w autocad i zobaczymy ile wyjdzie za wycięcie.

    ticol: Jak to po co mi to dla wzmocnienia silnika
    Pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny

    n\a czy turbo ?


  • Użytkownik archiwalny

    Cena troche powala
    na suzukird. Myślę, że zacznę sam i zobaczę jaki bedzie efekt. Zrobie pomiary
    zaniose do znajomka przerobi jak trzeba w autocad i zobaczymy ile wyjdzie za
    wycięcie.
    ticol: Jak to po co
    mi to dla wzmocnienia silnika
    Pozdrawiam

    Drogo? Moim zdaniem tanio jak barszcz.
    Bo chyba wiesz, ze trzeba brac pod uwage rozszerzalnosc cieplna roznego rodzaju aluminium - jak zrobisz z aciasno, to rozwalisz blok. Jak za luzno to nie bedzie dzialac jak powinno. Mnie by sie nie chcialo skladac silnikow tylko po to zeby sprawdzic czy dobrze sobie wycialem


  • Użytkownik archiwalny

    Tak jak Colin mowi, to jest jak za pol darmo


  • Użytkownik archiwalny

    A może w moim przypadku do max 250KM (moc podana z dużym zapasem więc proszę tego nie komentować:) ) może nie warto zakładać tego i też będzie jeździć. Chyba, że bez tego będą problemy z uszczelką i nie ma sensu robić. Chciałem dobrze
    Pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny

    A może w moim
    przypadku do max 250KM (moc podana z dużym zapasem więc proszę tego nie komentować:)
    ) może nie warto zakładać tego i też będzie jeździć. Chyba, że bez tego będą
    problemy z uszczelką i nie ma sensu robić. Chciałem dobrze
    Pozdrawiam

    Jezeli nie bedziesz mial spalania stukowego oraz uszczelka bedzie naprawde porzadna, to powinno wytrzymac tyle przy okazjonalnym sciganiu. Poza tym mowa o mocy, a ja raczej bym sie zapytal jakie bedzie doladowanie maksymalne, bo ono ma duzy wplyw na problem z uszczelka. Chyba, ze chcesz zarzynac auto na torze to wtedy nawet block guard z taka moca nie pomoze


  • Użytkownik archiwalny

    Wszystkie potrzebne czujniki są włącznie z AFR podleje się więcej i może stuku nie będzie.
    Co do uszczelki to będzie zwykła oryginalna Po odprężeniu tłokami Vitary powinno chyba wystarczyć. Szukałem ale nie mogłem znaleźć info ile po samych tłokach jest kompresji, pewnie się przekonam jak złożę.
    Ile będę dmuchać nie wiem, narazie będzie trzeba dotrzeć
    sprężarkę również mam bez tabliczki i nie wiem jaki dokłądnie to model napewno TD04 podobno 13T ale nie zgadza mi się nic 13T jest inna. Wydaje mi się, że 16T. Pewnie 1bar się da dmuchnąć i będzie trzymać. Więcej nie planuję przy barze 190-210KM powinno być. Wszystkie info które piszę są wyczytane wysłuchane nie znam się jestem laikiem w temacie uturbiania Pozatym auto robię i będę musiał sprzedać mam inną zabawkę 2 miesięcznego szkraba a sukę jak zacząłem to dokończę nie ma grama rdzy potrzeba żeby jeszcze się jakoś odpychała.
    A co do auta to typowe na codzień nie na ćwiartkę.


  • Użytkownik archiwalny

    To jest raczej 13 albo 14 z volvo 2.0t.
    Co do tlokow, to powinny dawac kolo 9:1.
    Na 200KM napewno nie trzeba block guarda jak nie bedzie stuku ani dziwnej temperatury - byle na poskojnie i dokladnie wszystko poskladac, bo skladanie "jak wiekszosc" robi dziala w seryjnym silniku, ale po doladowaniu duzo latwiej wysrac


Log in to reply