[GTi] Blockguard do silnika G13B
-
Witam,
Czy dysponuje ktoś może rysunkiem Blockguarda do 1.3 16V?
to jest blockguard http://www.clockwisemotion.co.uk/images/honda-k20-blockguard.jpg
A może ma ktoś na zbyciu albo wie gdzie kupić. Mając rysunek nie ma problemu żeby ktokolwiek to wyciął.
Pozdrawiam -
-
pochwal sie , po co Ci to
-
Cena troche powala na suzukird. Myślę, że zacznę sam i zobaczę jaki bedzie efekt. Zrobie pomiary zaniose do znajomka przerobi jak trzeba w autocad i zobaczymy ile wyjdzie za wycięcie.
ticol: Jak to po co mi to dla wzmocnienia silnika
Pozdrawiam -
n\a czy turbo ?
-
Cena troche powala
na suzukird. Myślę, że zacznę sam i zobaczę jaki bedzie efekt. Zrobie pomiary
zaniose do znajomka przerobi jak trzeba w autocad i zobaczymy ile wyjdzie za
wycięcie.
ticol: Jak to po co
mi to dla wzmocnienia silnika
PozdrawiamDrogo? Moim zdaniem tanio jak barszcz.
Bo chyba wiesz, ze trzeba brac pod uwage rozszerzalnosc cieplna roznego rodzaju aluminium - jak zrobisz z aciasno, to rozwalisz blok. Jak za luzno to nie bedzie dzialac jak powinno. Mnie by sie nie chcialo skladac silnikow tylko po to zeby sprawdzic czy dobrze sobie wycialem -
Tak jak Colin mowi, to jest jak za pol darmo
-
A może w moim przypadku do max 250KM (moc podana z dużym zapasem więc proszę tego nie komentować:) ) może nie warto zakładać tego i też będzie jeździć. Chyba, że bez tego będą problemy z uszczelką i nie ma sensu robić. Chciałem dobrze
Pozdrawiam -
A może w moim
przypadku do max 250KM (moc podana z dużym zapasem więc proszę tego nie komentować:)
) może nie warto zakładać tego i też będzie jeździć. Chyba, że bez tego będą
problemy z uszczelką i nie ma sensu robić. Chciałem dobrze
PozdrawiamJezeli nie bedziesz mial spalania stukowego oraz uszczelka bedzie naprawde porzadna, to powinno wytrzymac tyle przy okazjonalnym sciganiu. Poza tym mowa o mocy, a ja raczej bym sie zapytal jakie bedzie doladowanie maksymalne, bo ono ma duzy wplyw na problem z uszczelka. Chyba, ze chcesz zarzynac auto na torze to wtedy nawet block guard z taka moca nie pomoze
-
Wszystkie potrzebne czujniki są włącznie z AFR podleje się więcej i może stuku nie będzie.
Co do uszczelki to będzie zwykła oryginalna Po odprężeniu tłokami Vitary powinno chyba wystarczyć. Szukałem ale nie mogłem znaleźć info ile po samych tłokach jest kompresji, pewnie się przekonam jak złożę.
Ile będę dmuchać nie wiem, narazie będzie trzeba dotrzeć
sprężarkę również mam bez tabliczki i nie wiem jaki dokłądnie to model napewno TD04 podobno 13T ale nie zgadza mi się nic 13T jest inna. Wydaje mi się, że 16T. Pewnie 1bar się da dmuchnąć i będzie trzymać. Więcej nie planuję przy barze 190-210KM powinno być. Wszystkie info które piszę są wyczytane wysłuchane nie znam się jestem laikiem w temacie uturbiania Pozatym auto robię i będę musiał sprzedać mam inną zabawkę 2 miesięcznego szkraba a sukę jak zacząłem to dokończę nie ma grama rdzy potrzeba żeby jeszcze się jakoś odpychała.
A co do auta to typowe na codzień nie na ćwiartkę.
-
To jest raczej 13 albo 14 z volvo 2.0t.
Co do tlokow, to powinny dawac kolo 9:1.
Na 200KM napewno nie trzeba block guarda jak nie bedzie stuku ani dziwnej temperatury - byle na poskojnie i dokladnie wszystko poskladac, bo skladanie "jak wiekszosc" robi dziala w seryjnym silniku, ale po doladowaniu duzo latwiej wysrac