Przerobienie piast czyli ...zadziała czy złota myśl wariata...
-
Świat jest większy niż sądzisz I jak Krzysztof napisał wielkość tarczy nie dyktuje minimalnej R obręczy ale zacisk
I tak, "uczymy się wciąż..."
-
Bo przy zastosowaniu podkładek pod śruby[...]
Zmroziło mnie... -
jeszcze zrozumiałbym gdybyś napisał o wytoczeniu dystansów i wstawieniu dłuższych szpilek w piastę lub że w tulejach dystansowych dodatkowo były by szpilki lub gwint. wtedy koło miało by wytoczone oparcie (otwór centrujący) oraz dociśnięte było by na szpilkach. ale nie ma sensu tego robić
-
Możesz zrobić prościej; przykręć felgę do piasty drugą stroną. Zacisk się zmieści, będziesz miał szerzej koła i lepszą trakcję dzięki temu. Od zewnątrz, jednak załóż na felgi kołpaki aby nie było widać, co jest grane:)
-
Śruby
są luźne więc pracują na rozciąganie, nie są, przypuszczam, liczone na ścinanie.Na ścinanie też są liczone.
-
każdą się powinno liczyć na ścinanie, ale ze względu ze mamy otwór centrujący (nie to co w tico) nie ma aż dużego nacisku na ścinanie śrub
-
Możesz zrobić
prościej; przykręć felgę do piasty drugą stroną. Zacisk się zmieści, będziesz miał
szerzej koła i lepszą trakcję dzięki temu. Od zewnątrz, jednak załóż na felgi
kołpaki aby nie było widać, co jest grane:)Tylko wtedy musisz do kompletu trociny do skrzyni nasypać, bo inaczej swift nie zapali
-
Tylko wtedy musisz
do kompletu trociny do skrzyni nasypać, bo inaczej swift nie zapaliUprzedziłeś mnie
-
Widzę, że nauka z mojej szkoły nie poszła w las:). Jeszcze trochę i coraz więcej swiftów będzie działało jak szwajcarskie zegarki dzięki mieszance trocinowo - olejowej. Ja ubolewam tylko, że teraz do mojego diesla nie sypnę trocin..pewnie by się ładnie wyciszył. Może to tylko kwestia doboru odpowiedniego gatunku drewna?
-
No! Bo zaraz z tymi trocinami do lasu pójdziecie