[Swift -GTI ] amory na tył


  • Użytkownik archiwalny

    Witam , na przeglądzie wyszło mi że mam magiczne 30% sprawności amorów na tyle . W te 30% to nie wierze bo auto zachowuje się całkiem sprytnie i normalnie , ale pierwszej swieżości to one nie są

    Mam do kupna olejowe toxico - 90zł sztuka
    Monroe gazowe - 100zl
    kayaba olejowa - 100zł
    kayaba gazowa - 135zł

    Co brać? Myśle nad kyb gazowymi bo są w promocji - w moim sklepie kosztuaj po 200zł sztuka , na internecie 185 , a jest promocja po 135zł.. Oryginalnie mam KYB.

    Chyba że nie ma co przepłacać i wkładam toxico , auto będzie u mnie max dwa lata.

    dodam że jeżdze na progresywnych sprężynach vogtland -40mm


  • Użytkownik archiwalny

    Różnica w cenie żadna, brałbym gazową kayabę z tego


  • Użytkownik archiwalny

    Mam do kupna
    olejowe toxico - 90zł sztuka
    Monroe gazowe -
    100zl
    kayaba olejowa -
    100zł
    kayaba gazowa -
    135zł

    jak masz KYB to bierz KYB.
    Dodatkowo amorki gazowe też mają olej, to tak nawiasem mówiąc

    Chyba że nie ma co
    przepłacać i wkładam toxico , auto będzie u mnie max dwa lata.

    zmiana planów ?



  • Ja u siebie też mam Kayaby tylko, że moje kosztowały po 220 zł szt.


  • Użytkownik archiwalny

    Tylne amory w swifcie często są na ścieżce diagnostycznej niedowartościowane, bo swift ma lekki tyłek i podskakuje. Wsadź jakiś worek ziemniaków do bagażnika i sprawdź ponownie- wynik może być nawet 2x lepszy



  • Tylne amory w
    swifcie często są na ścieżce diagnostycznej niedowartościowane, bo swift ma lekki
    tyłek i podskakuje. Wsadź jakiś worek ziemniaków do bagażnika i sprawdź ponownie-
    wynik może być nawet 2x lepszy

    tak samo jest z tylnymi hamulcami na przeglądzie


  • Użytkownik archiwalny

    za taka kase to by sie nie zastanawiał KYB gazowe napewno



  • Amortyzatory jakie by nie były to i tak dupa będzie latać na lewo i prawo

    Ale bierz KYB bo okazja

    tak samo jest z
    tylnymi hamulcami na przeglądzie

    Zwłaszcza jak potrafią się czepnąć, że tylnych kół nie zblokowało


Log in to reply