Biegi wchodza dziwnie co wyregulowac?
-
Rozpylacz Użytkownik archiwalnynapisał 7 lut 2011, 16:28 ostatnio edytowany przez Rozpylacz 11 paź 2016, 23:46
Biegi wchodza mi dziwnie tzn. jakby cos chaczy na zimnym 1-nka 2jka albo wsteczny nawet szarpnie ostatnio nawet jak 2 razy pod rzad wsteczny wrzucam. Czasem wsteczny niby wszedl puszcze sprzeglo i czuc jak tyka zgrzyta i po zebach jedzie. Cos moze podregulowac naciagnac w mechanizmie zmiany biegow przy skrzyni albo przy lewarku zmiany biegów w kabinie czy linka sprzegla rozlegulowana? Sprzęgło całe nowe.
Po jakims czasie jazdy dłuższym jest lepiej. -
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 7 lut 2011, 16:54 ostatnio edytowany przez none7 11 paź 2016, 23:46
lewarka niewyregulujesz. na sztywno jest. jesli sprzeglo sie nie slizga to znaczy ze dobrze wysprzęgla wiec linka nie ma co krecic. jak wysoko sprzęgło zaczyna łapać ?. moze najwyższy czas zmienic olej w skrzyni ?
u mnie niestety skrzynka sie rozpadła. a lubiła sobie już chrobotać itp. co dziwne rozleciał sie synchronizator 5 biegu gdzie niby on najrzadziej jest używany...
-
nanbu Użytkownik archiwalnynapisał 7 lut 2011, 17:16 ostatnio edytowany przez nanbu 11 paź 2016, 23:46
Biegi wchodza mi
dziwnie tzn. jakby cos chaczy na zimnym 1-nka 2jka albo wsteczny nawet szarpnie
ostatnio nawet jak 2 razy pod rzad wsteczny wrzucam. Czasem wsteczny niby wszedl
puszcze sprzeglo i czuc jak tyka zgrzyta i po zebach jedzie. Cos moze podregulowac
naciagnac w mechanizmie zmiany biegow przy skrzyni albo przy lewarku zmiany biegów w
kabinie czy linka sprzegla rozlegulowana? Sprzęgło całe nowe.
Po jakims czasie
jazdy dłuższym jest lepiej.Przyczyn może być wiele, więc pozostaje metoda eliminacji:
- Sprawdzić poziom oleju w skrzyni (ewentualnie wymienić)
- Sprawdzić połączenia pod autem lewarka od zmiany biegów (tuleje z plastiku nie są wieczne - do kupienia w ASO)
- Sprawdzić naciąg linki sprzęgła (może po wymianie sprzęgła źle wyregulowana.
Podsumowując: Trzeba szukać
-
Rozpylacz Użytkownik archiwalnynapisał 7 lut 2011, 17:33 ostatnio edytowany przez Rozpylacz 11 paź 2016, 23:46
Oleju nie bylo wcale albo malo;] Dolalem 2 litry i sie nie przelalo a dolewalem przez srube tam przy lince zmiany biegow. To potem regulowalem ja tylko na oko bo opisu regulacji nie zrozumialem
Co trzeba rozebrac i gdzie by sie dostac do tych tuleji plastikowych? ASO tzn w serwisie firmowym suzuki? -
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 7 lut 2011, 17:59 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 paź 2016, 23:46
Oleju nie bylo
wcale albo malo;] Dolalem 2 litry i sie nie przelalo a dolewalem przez srube tam
przy lince zmiany biegow. To potem regulowalem ja tylko na oko bo opisu regulacji
nie zrozumialema stary zlałeś ? dodatkowo 2l ? z tego co pamiętam to do skrzyni wchodzi 2,4l.
Co trzeba rozebrac
i gdzie by sie dostac do tych tuleji plastikowych?wejdziesz pod auto to zobaczysz o co chodzi
ASO tzn w serwisie firmowym
suzuki?Autoryzowana stacja obsługi - tak serwis Suzuki ...
-
nanbu Użytkownik archiwalnynapisał 7 lut 2011, 18:04 ostatnio edytowany przez nanbu 11 paź 2016, 23:46
Oleju nie bylo
wcale albo malo;] Dolalem 2 litry i sie nie przelalo a dolewalem przez srube tam
przy lince zmiany biegow. To potem regulowalem ja tylko na oko bo opisu regulacji
nie zrozumialem
Co trzeba rozebrac
i gdzie by sie dostac do tych tuleji plastikowych? ASO tzn w serwisie firmowym
suzuki?Sugeruję poczytać TUTAJ
Oleju lejemy tylko do wysokości wlewu.
Teraz masz go za dużo.Tuleje (foto + numery) są na forum.
Trzeba wejść pod auto, wszystko jest na widoku. -
Rozpylacz Użytkownik archiwalnynapisał 7 lut 2011, 18:41 ostatnio edytowany przez Rozpylacz 11 paź 2016, 23:46
Wlew mialem odkrecony ale zlewu nie moglem odkrecic ;[ ok dzieki dam rade juz
-
nanbu Użytkownik archiwalnynapisał 8 lut 2011, 11:49 ostatnio edytowany przez nanbu 11 paź 2016, 23:46
Wlew mialem
odkrecony ale zlewu nie moglem odkrecic ;[ ok dzieki dam rade juzJak mi nie wchodziły biegi to dopiero wymiana tulejek od lewarka zmiany biegów pomogła.
KLIK
4/8