"motorówka" po obniżeniu zawiechy


  • Użytkownik archiwalny

    Wrzuciłem -40 do swifta, tył siedzi lekko niżej niż przód. Jak temu zaradzić? Przede wszystkim myślałem wymodzić coś z amorami, bo jak wrzucę jeszcze LPG, to będą dobijać. Zastanawiam się czy nie przerobić amorków tak, żeby weszły głębiej w dolne mocowania. Co o tym myślicie? Auto ogólnie prowadzi się teraz fajnie, fajnie siedzi, ale biedne amorki z tyłu cierpią, no i ta motorówka... Od razu mówię, że gumy w sprężyny nie wchodzą w grę


  • Użytkownik archiwalny

    Jest pewne rozwiązanie, ale generalnie nie polecam. Mowa o tulejkach. Zobacz tutaj, mniej więcej w połowie strony.


  • Użytkownik archiwalny

    Wrzuciłem -40 do
    swifta, tył siedzi lekko niżej niż przód. Jak temu zaradzić? Przede wszystkim
    myślałem wymodzić coś z amorami, bo jak wrzucę jeszcze LPG, to będą dobijać.
    Zastanawiam się czy nie przerobić amorków tak, żeby weszły głębiej w dolne
    mocowania. Co o tym myślicie? Auto ogólnie prowadzi się teraz fajnie, fajnie siedzi,
    ale biedne amorki z tyłu cierpią, no i ta motorówka... Od razu mówię, że gumy w
    sprężyny nie wchodzą w grę

    Ja mam LPG i Vogtlandy -40mm oraz amorki KONI Sport o regulowanej twardości (ustawione na 3/4 twardości) i nic mi nie dobija ani nie trze
    Opony to 195/5R15 tak dla dokładności...
    Jedyne co robiłem przy okazji u blacharza to mam podgięte ranty błotników aby o oponę właśnie nie tarły.


  • Użytkownik archiwalny

    Koni sport są przystosowane do niższej sprężyny. Seryjne amory lub ich zamienniki nie.


Log in to reply