"motorówka" po obniżeniu zawiechy
-
Wrzuciłem -40 do swifta, tył siedzi lekko niżej niż przód. Jak temu zaradzić? Przede wszystkim myślałem wymodzić coś z amorami, bo jak wrzucę jeszcze LPG, to będą dobijać. Zastanawiam się czy nie przerobić amorków tak, żeby weszły głębiej w dolne mocowania. Co o tym myślicie? Auto ogólnie prowadzi się teraz fajnie, fajnie siedzi, ale biedne amorki z tyłu cierpią, no i ta motorówka... Od razu mówię, że gumy w sprężyny nie wchodzą w grę
-
Jest pewne rozwiązanie, ale generalnie nie polecam. Mowa o tulejkach. Zobacz tutaj, mniej więcej w połowie strony.
-
Wrzuciłem -40 do
swifta, tył siedzi lekko niżej niż przód. Jak temu zaradzić? Przede wszystkim
myślałem wymodzić coś z amorami, bo jak wrzucę jeszcze LPG, to będą dobijać.
Zastanawiam się czy nie przerobić amorków tak, żeby weszły głębiej w dolne
mocowania. Co o tym myślicie? Auto ogólnie prowadzi się teraz fajnie, fajnie siedzi,
ale biedne amorki z tyłu cierpią, no i ta motorówka... Od razu mówię, że gumy w
sprężyny nie wchodzą w gręJa mam LPG i Vogtlandy -40mm oraz amorki KONI Sport o regulowanej twardości (ustawione na 3/4 twardości) i nic mi nie dobija ani nie trze
Opony to 195/5R15 tak dla dokładności...
Jedyne co robiłem przy okazji u blacharza to mam podgięte ranty błotników aby o oponę właśnie nie tarły. -
Koni sport są przystosowane do niższej sprężyny. Seryjne amory lub ich zamienniki nie.