Problem ze swiftem
-
Witam ponownie,
pozwolę sobie nowy temat założyć bo nic w wyszukajce nie znalazłem.Problem polega na tym ze żeby jechać prosto muszę mieć kierownicę skręconą w prawo o ok 10st. niby mało ale mnie, pedanta, wpienia. Poza tym przy większej prędkości ewidentnie czuć myszkowanie samochodu i trzeba ciągle go w ryzach trzymać.
Koła są dobrze dokręcone, ciśnienie w oponach sprawdzałem wielokrotnie (2,0-2,2bar). Pod spodem nic nie widać i buda raczej prosta.Na stacji diagnostycznej stwierdzili "ten typ tak ma".
Mowa o 3D 1.0 GL mk5
Wielkie dzięki za pomoc.
-
Jak to ten typ tak ma!?
Sprawdź czy Ci się nie oberwał wahacz jak to u paru stąd chłopaków było. Musisz wejść pod auto i dokładnie zobaczyć mocowania wahaczy. I sprawdź zbieżność tylko na porządnej stacji diagnostycznej. Ja obstawiam zbieżność bo autko w miarę młode, poza tym nic innego mi nie przychodzi narazie do głowy. -
Może kierownica przestawiona na wieloklinie? : )
Albo zbieżność. -
Ewentualnie wybite gumy na wahaczach.
-
Wahacze da sie jakoś samemu sprawdzić?
Zbieżność czy lepiej od razu geometrie sprawdzić ?
Kiera niebyła nigdy zdejmowana, poza tym z tego co pamiętam to tam jest za mało ząbków żeby o tak mały kat przestawić.
-
Któraś końcówka może już się kończyć... Podnieś sobie auto na lewarku i spróbuj szarpnąć koło lewo prawo... Jeżeli wyczujesz luz to jest znak wybitej końcówki lub drążka... A jak bujasz delikatnie kierownicą na postoju (na zgaszonym aucie) lewo prawo tak do początku oporu nie słychać stukania? U mnie w sedanie mam wybitą końcówkę i słychać charakterystyczne trzaski:D Przegląd miałeś porządny? Czy taki z przymrużeniem oka?
-
Problem polega na
tym ze żeby jechać prosto muszę mieć kierownicę skręconą w prawo o ok 10st. niby
mało ale mnie, pedanta, wpienia. Poza tym przy większej prędkości ewidentnie czuć
myszkowanie samochodu i trzeba ciągle go w ryzach trzymać.na bank końcówki drążka ...
Na stacji
diagnostycznej stwierdzili "ten typ tak ma".zmień stację ... dobra rada ...
-
na bank końcówki drążka ...
Niekoniecznie, u mnie takie objawy dawał luz w przekładni kierowniczej
zmień stację ...
dobra rada ...Nawet bardzo dobra
-
Niekoniecznie, u
mnie takie objawy dawał luz w przekładni kierowniczejhehe, u mnie końcówki
Znów mam to samo, ale nie chce mi się wymieniaćNawet bardzo dobra
się wie
-
sprawdz wachacz ja mialem podobnie i myslalem ze koncowki drazkow a to byl uz na wachaczu
-
Mistery solved !!
Pojechałem na porządna stacje diagnostyki... zbieżność uciekła a to za sprawą wytłuczonych tulei (wszystkich 4) w wahaczach przednich.
Viva la wrocławskie dziury :]
-
mowilem ze wachacze xD
-
To auto nigdy nie słynęło z zawieszenia Mnie czeka też wahacz i końcówka...
-
To auto nigdy nie
słynęło z zawieszenia Mnie czeka też wahacz i końcówka...Rozumiem, że mówisz o swoim Wg. mnie zawiecha jest dobrze pomyślana, ale na naszych drogach to John Deere nie wiem czy podołałby hehe
Moje oba zawiechy mają ok a trochę się już olatały po krakowskich dziurach tj. drogach -
Rozumiem, że mówisz
o swoim
Moje oba zawiechy
mają ok a trochę się już olatały po krakowskich dziurach tj. drogachPrzy moim rocznym przebiegu (25kkm) co roku kłania się jeden czyli liczę 50kkm więc w sumie nie jest źle kolega w Pasku b5 ma gorzej bo ma tak co 60kkm do wymiany całe zawieszenie z przodu (a tam tanio już nie jest)
-
Wracając do tematu tulei,
zamierzam wymienić od razu wsie 4 i nie kombinerkować czy jakaś sie jeszcze nada czy niet.Tylko takie małe pytanie:
jakiej firmy wziąć co by posłużyły czas jakiś?
Powiem tyle że na Wrocław i na utwardzone sprężyny apexa trza brać poprawkę.
Poliuretanów nie zdążę dorobić bo czas mnie nagli...Fenk ju from małtajns (ang: z góry dzięki)
-
Ja mogę polecić Yamato i Nipparts... Teraz jeżdże na Yamato... cena około 100-110zł za wahacz przód
-
nip albo nkn
ja mam nkn teraz i jestem zadowolony od wymiany juz 15kk i cacy jest
-
Przy moim rocznym
przebiegu (25kkm) co roku kłania się jeden czyli liczę 50kkm więc w sumie nie jest
źle kolega w Pasku b5 ma gorzej bo ma tak co 60kkm do wymiany całe zawieszenie z
przodu (a tam tanio już nie jest)8 wahaczy do Paska/Audi nie chinole to okolo 6 stow (InterCars ze znizkami), do Swifta GTi Przemek ostatnio kupowal za 120zł, wiec wychodzi bardzo podobnie za jeden wahacz Do Colta jest jeszcze drozej (dziwne), wiec wcale nie jest tak zle przy wielowahaczu Za to wymiana wahacza w Swifcie to 15 minut jeden z przerwa na dlubanie w nosie Wedlug mnie zawias w SS jest raczej mocny, a na pewno tani w wymianie, bo jest jeden wahacz i to wszystko. I calkiem fajnie to dziala.
-
Wedlug mnie zawias w SS jest raczej mocny, a na pewno tani w wymianie, bo jest
jeden wahacz i to wszystko. I calkiem fajnie to dziala.Zawias w porządku, tylko mocowania wahaczy do kitu