Drgania, gorąca felga- co się dzieje?
-
Na pewno masz coś z hamulcami musisz rozebrać i posprawdzać wszystko:)
-
Hamulce przeczyściłem, spryskałem WD40, niby lepiej odbijają, chciałem odkręcić odpowietrzniki i od razu sprawdzić zapowietrzenie, ale śruby są tak zapieczone, że boję się ich ruszać. Auto jedzie teraz nieco lepiej , ale dalej wyczuwa się lekkie drgania. Zauważyłem, że podczas ostrzejszego ruszania wibracje chwilowo się wzmagają. Ostatnio miałem poprawiane mocowanie wahacza, nie byłem na zbieżności- może to wina tego? Choć z drugiej strony gdyby to była zbieżność, to przecież auto by się źle prowadziło, ściągałoby w jedną stronę, a w moim przypadku auto jedzie prosto.
-
Z odpowietrznikami jest tak... Jak teraz tego nie zrobisz to potem jak będziesz tego bardzo potrzebował będziesz zły na siebie... Miałem tak w VW... A nie bije ci po kierownicy przy hamowaniu? Może masz przy okazji tarcze powyginane?
-
A nie bije ci po kierownicy przy
hamowaniu? Może masz przy okazji tarcze powyginane?Podepnę się, zauważyłem u siebie leciutkie bicie podczas hamowania, ale wyczuwalne pod pedałem hamulca, krzywe tarcze?
-
Podepnę się,
zauważyłem u siebie leciutkie bicie podczas hamowania, ale wyczuwalne pod pedałem
hamulca, krzywe tarcze?Jak miałem krzywe tarcze to właśnie tak się działo , tylko wyczuwalne było jak hamowałem z większych prędkości
-
Jak miałem krzywe
tarcze to właśnie tak się działo , tylko wyczuwalne było jak hamowałem z większych
prędkościDokładnie, dzieje się przy większych prędkościach. Czyli wiem, co zrobię tej jesieni
dzięki -
(im
mniejsze obroty tym bardziej drga, przy 50 km/h na trzecim biegu prawie nie czuć,
ale już przy 60km/h na czwartym już tak)W 1.0 Drgania są w sumie rzeczą normalną, wina 3 cylindrowego motoru
ale jak czujesz je na karoserii to może poduszka jakaś?Podczas wstępnych oględzin okazało się, że felga od strony kierowcy jest gorąca >(przejechane z 10 km, bez zbytniego używania hamulca). Czy w takim razie oznacza to >łożysko, czy też może szczęki trzymają?
Jak mnie się tak robiło to wymieniłem tarcze, oczyściłem i spryskałem WD40 zaciski i było cacy :]
-
Jak mnie się tak
robiło to wymieniłem tarcze, oczyściłem i spryskałem WD40 zaciski i było cacy :]
Nie ma jak magia WD40 - dobry na wszystko. A wysokotemperaturowego smaru miedziowego nie łaska używać ? -
Nie ma jak magia
WD40 - dobry na wszystko. A wysokotemperaturowego smaru miedziowego nie łaska używać
? -
Nie ma jak magia
WD40 - dobry na wszystko. A wysokotemperaturowego smaru miedziowego nie łaska używać
?Może i łaska, ale użyłem tego co miałem pod ręką i też jakoś wyszło
Zresztą wiadomo jak jest, w końcu tu jest Polska
MacGyver mógłby się u nas wiele nauczyć