[GTi] kompresor
-
no natrafilem na zielonego z kompresorem i turbawka w jednym ale tylko fotki po zlozeniu, ciekawi mnie co mozna tym osiagnac itp. interesowaly by mnie glownie 2 typy kompresorow: G-lader oraz odśrodkowy. Obie z tego co widze maja ch-ke nieliniową i przy wyzszych obrotach daja lepszego kopa. G-lader z vw poncodosc awaryjny ale ogolnie dostepny i tani;]
-
na TSie jest z kompresorem od merca.
-
siemka, Ktos ma
moze jakis informacje na temat dorzucenia kompresora do ss gti? Ciekawy temat ale
widze ze malo kto realizuje takie cos.kedzior_20 może będzie wiedział - miał kompresor w litrówce
-
kedzior_20 może
będzie wiedział - miał kompresor w litrówcei jeszcze Reno ma turbolota mk1
-
sebas ma w crx-e kompresor od mietka, chyba eaton m62. g-cos tam se odpusc bo to sie psuje
-
tak jak napiasałeś kompresor od merca, wsadzaja do hond teraz po kolei, ma łatwą budowe i rzeźbienia dużo by nie było. Troche przeszkadza poduszka silnika, bo by podszedł na koło od klimy.
-
http://www.teamswift.net/viewtopic.php?f=6&t=34155&hilit=supercharger
Tu jest swift gti turbocharger i supercharger w jednym, mnie interesuje wersja bez turbo:D -
tak wiem G-lader'y sa wadliwe bo je rancuzi wymyslili a oni to nawet posilku dobrego nie zrobia:D
Ale fakt taki ze takiego gladera moge za grosze miec:D, choc wole chyba juz dac 1k i wsadzic kompresor z meska;] Co ogolnie myslicie o takim pomysle kompresor meśka + strojenie silnika na hamowni wstepnie na seryjnych walkach i bez regulacji kolek(all pokolei trzeba robic). -
tak wiem G-lader'y
sa wadliwe bo je rancuzi wymyslili a oni to nawet posilku dobrego nie zrobia:D
Ale fakt taki ze
takiego gladera moge za grosze miec:D, choc wole chyba juz dac 1k i wsadzic
kompresor z meska;] Co ogolnie myslicie o takim pomysle kompresor meśka + strojenie
silnika na hamowni wstepnie na seryjnych walkach i bez regulacji kolek(all pokolei
trzeba robic).najpierw wsadz ten kompresor do budy, potem sie martw o strojenie
-
zastanawia mnie efekt zamontowania takiej zabawki.
-
Mnie ostatnio też zainteresował temat kompresora w Swifcie...była ostatnio gadka na ten temat ale się urwała(bo nie była tam gdzie trzeba) opcja z kompresorem wydaje się być tańsza niż Turbo. Interesuje mnie jaką można uzyskać moc po montażu kompresora.
Ewentualnie jeszcze jedna opcja (chyba najtańsza)...NITRO...
-
siemka, Ktos ma
moze jakis informacje na temat dorzucenia kompresora do ss gti? Ciekawy temat ale
widze ze malo kto realizuje takie cos.Żaden problem... Dla ogarniętej osoby montaż w swifcie to jeden-dwa dni. Miejsca jest dużo... Do silnika GTI wystarczy Eaton M45 można go wyrwać za 500-900zł. Do tego intercooler 100-200zł, zawór upustowy lub dv - 100-300zł i przydałyby się większe wtryskiwacze ale to też koszt max 150zł i trochę rurek z nierdzewki na dolot i złączek silikonowych. Strojenie np ecu masterem i ganiasz www.supercharger.pl mój znajomy się tym zajmuje.
Jak coś to w tej chwili mam do sprzedania kompresor Eaton M62 ze sprzęgłem elektromagnetycznym potrafiący napompować nawet 1 bara w silniku 1,6 Cenię 1500zł
-
1 bar hm czy to niezaduzo niby dla Gtika? myslalem o mnieszym dowaleniu mu.
Moim zdaniem temat ciekawy, Ciekawi mnie tez ile mozna z czegos takiego wykrzesac. -
Na seryjnym dole można dmuchać do 0,5 bara.
-
1 bar hm czy to
niezaduzo niby dla Gtika? myslalem o mnieszym dowaleniu mu.
Moim zdaniem temat
ciekawy, Ciekawi mnie tez ile mozna z czegos takiego wykrzesac.Po zimie zobaczycie ile można osiągnąć montażem kompresora w GTi
-
Po zimie zobaczycie
ile można osiągnąć montażem kompresora w GTiA co masz zamiar montować??
-
Mnie ostatnio też
zainteresował temat kompresora w Swifcie...była ostatnio gadka na ten temat ale się
urwała(bo nie była tam gdzie trzeba) opcja z kompresorem wydaje się być tańsza
niż Turbo. Interesuje mnie jaką można uzyskać moc po montażu kompresora.
Ewentualnie jeszcze
jedna opcja (chyba najtańsza)...NITRO...Już niektórzy z forum przerabiali temat Nitro i dobrze się to nie skończyło
-
Żaden problem...
Dla ogarniętej osoby montaż w swifcie to jeden-dwa dni. Miejsca jest dużo... Do
silnika GTI wystarczy Eaton M45 można go wyrwać za 500-900zł. Do tego intercooler
100-200zł, zawór upustowy lub dv - 100-300zł i przydałyby się większe wtryskiwacze
ale to też koszt max 150zł i trochę rurek z nierdzewki na dolot i złączek
silikonowych. Strojenie np ecu masterem i ganiasz www.supercharger.pl mój znajomy
się tym zajmuje.
Jak coś to w tej
chwili mam do sprzedania kompresor Eaton M62 ze sprzęgłem elektromagnetycznym
potrafiący napompować nawet 1 bara w silniku 1,6 Cenię 1500złPowiedzmy że części do montażu kompresora wyniosą 3 tyś, ale trzeba to komuś zlecić(ile to może kosztować) seryjne sprzęgło przydałoby się wzmocnić i dojdzie jeszcze po drodze kilka kosztów i wyjdzie 5 tyś jak nic...chyba że się mylę
-
Widze ze nie tylko mnie ciekawi temat, moim zdaniem 3k zl mozna sie bez problemów zmiescic jesli ktos montuje samemu i oddaje na koniec na strojenie z hamownia, Tylko pytanie jak sie ma do tego silnik, sprzeglo, co mozna tym osiagnac i ciekawe jakie spalanie wtedy jest:D
-
Hmmm, a czemu kompressor lepszy niz turbo? Pompuje od dolu to fakt, ale straty jednak wieksze niz T. Latwiej wystroic?