[GTi] kompresor
-
tak jak napiasałeś kompresor od merca, wsadzaja do hond teraz po kolei, ma łatwą budowe i rzeźbienia dużo by nie było. Troche przeszkadza poduszka silnika, bo by podszedł na koło od klimy.
-
http://www.teamswift.net/viewtopic.php?f=6&t=34155&hilit=supercharger
Tu jest swift gti turbocharger i supercharger w jednym, mnie interesuje wersja bez turbo:D -
tak wiem G-lader'y sa wadliwe bo je rancuzi wymyslili a oni to nawet posilku dobrego nie zrobia:D
Ale fakt taki ze takiego gladera moge za grosze miec:D, choc wole chyba juz dac 1k i wsadzic kompresor z meska;] Co ogolnie myslicie o takim pomysle kompresor meśka + strojenie silnika na hamowni wstepnie na seryjnych walkach i bez regulacji kolek(all pokolei trzeba robic). -
tak wiem G-lader'y
sa wadliwe bo je rancuzi wymyslili a oni to nawet posilku dobrego nie zrobia:D
Ale fakt taki ze
takiego gladera moge za grosze miec:D, choc wole chyba juz dac 1k i wsadzic
kompresor z meska;] Co ogolnie myslicie o takim pomysle kompresor meśka + strojenie
silnika na hamowni wstepnie na seryjnych walkach i bez regulacji kolek(all pokolei
trzeba robic).najpierw wsadz ten kompresor do budy, potem sie martw o strojenie
-
zastanawia mnie efekt zamontowania takiej zabawki.
-
Mnie ostatnio też zainteresował temat kompresora w Swifcie...była ostatnio gadka na ten temat ale się urwała(bo nie była tam gdzie trzeba) opcja z kompresorem wydaje się być tańsza niż Turbo. Interesuje mnie jaką można uzyskać moc po montażu kompresora.
Ewentualnie jeszcze jedna opcja (chyba najtańsza)...NITRO...
-
siemka, Ktos ma
moze jakis informacje na temat dorzucenia kompresora do ss gti? Ciekawy temat ale
widze ze malo kto realizuje takie cos.Żaden problem... Dla ogarniętej osoby montaż w swifcie to jeden-dwa dni. Miejsca jest dużo... Do silnika GTI wystarczy Eaton M45 można go wyrwać za 500-900zł. Do tego intercooler 100-200zł, zawór upustowy lub dv - 100-300zł i przydałyby się większe wtryskiwacze ale to też koszt max 150zł i trochę rurek z nierdzewki na dolot i złączek silikonowych. Strojenie np ecu masterem i ganiasz www.supercharger.pl mój znajomy się tym zajmuje.
Jak coś to w tej chwili mam do sprzedania kompresor Eaton M62 ze sprzęgłem elektromagnetycznym potrafiący napompować nawet 1 bara w silniku 1,6 Cenię 1500zł
-
1 bar hm czy to niezaduzo niby dla Gtika? myslalem o mnieszym dowaleniu mu.
Moim zdaniem temat ciekawy, Ciekawi mnie tez ile mozna z czegos takiego wykrzesac. -
Na seryjnym dole można dmuchać do 0,5 bara.
-
1 bar hm czy to
niezaduzo niby dla Gtika? myslalem o mnieszym dowaleniu mu.
Moim zdaniem temat
ciekawy, Ciekawi mnie tez ile mozna z czegos takiego wykrzesac.Po zimie zobaczycie ile można osiągnąć montażem kompresora w GTi
-
Po zimie zobaczycie
ile można osiągnąć montażem kompresora w GTiA co masz zamiar montować??
-
Mnie ostatnio też
zainteresował temat kompresora w Swifcie...była ostatnio gadka na ten temat ale się
urwała(bo nie była tam gdzie trzeba) opcja z kompresorem wydaje się być tańsza
niż Turbo. Interesuje mnie jaką można uzyskać moc po montażu kompresora.
Ewentualnie jeszcze
jedna opcja (chyba najtańsza)...NITRO...Już niektórzy z forum przerabiali temat Nitro i dobrze się to nie skończyło
-
Żaden problem...
Dla ogarniętej osoby montaż w swifcie to jeden-dwa dni. Miejsca jest dużo... Do
silnika GTI wystarczy Eaton M45 można go wyrwać za 500-900zł. Do tego intercooler
100-200zł, zawór upustowy lub dv - 100-300zł i przydałyby się większe wtryskiwacze
ale to też koszt max 150zł i trochę rurek z nierdzewki na dolot i złączek
silikonowych. Strojenie np ecu masterem i ganiasz www.supercharger.pl mój znajomy
się tym zajmuje.
Jak coś to w tej
chwili mam do sprzedania kompresor Eaton M62 ze sprzęgłem elektromagnetycznym
potrafiący napompować nawet 1 bara w silniku 1,6 Cenię 1500złPowiedzmy że części do montażu kompresora wyniosą 3 tyś, ale trzeba to komuś zlecić(ile to może kosztować) seryjne sprzęgło przydałoby się wzmocnić i dojdzie jeszcze po drodze kilka kosztów i wyjdzie 5 tyś jak nic...chyba że się mylę
-
Widze ze nie tylko mnie ciekawi temat, moim zdaniem 3k zl mozna sie bez problemów zmiescic jesli ktos montuje samemu i oddaje na koniec na strojenie z hamownia, Tylko pytanie jak sie ma do tego silnik, sprzeglo, co mozna tym osiagnac i ciekawe jakie spalanie wtedy jest:D
-
Hmmm, a czemu kompressor lepszy niz turbo? Pompuje od dolu to fakt, ale straty jednak wieksze niz T. Latwiej wystroic?
-
wada kompresora jest to ze obciaza silnik. wystroic to czy to praktycznie tak samo sie stroi, Jesli chodzi o montaz jest mniej problematyczny.
-
Hmmm, a czemu
kompressor lepszy niz turbo? Pompuje od dolu to fakt, ale straty jednak wieksze niz
T. Latwiej wystroic?Turbo nie jest złe jeśli mówimy o Sofcie, w 6-8 tyś można się zmieszcić. Jak ktoś ma kasę to może dmuchać coś więcej ale koszty pójdą w górę
To jest dość ciekawy temat...ale mało kto w Polsce bawi się z tym w Swifcie...
-
Hmmm, a czemu
kompressor lepszy niz turbo? Pompuje od dolu to fakt, ale straty jednak wieksze niz
T. Latwiej wystroic?bo pompuje rowno na calym zakresie
turbo daje kopa i ten kop wlasnie jest najbardziej szkodliwy dla calego dolu silnika.
z dwojga zlego kompresor lepsiejszy
-
Dobra nitro odpada ale ten kompresor mnie interesuje...zastanawiam się czy modyfikować wolnossaka czy może uzbierać trochę kasy i wziąć się kiedyś za montaż kompresora. Indii coś wspominał o kompresorze, może się dowiemy co to jest warte.
-
gdzies napotkalem na info ze silnika nie trzeba odprezac pod kompresor, lecz wg mnie taki zabieg bedzie tez potrzebny, pytanie jakie cisnienie wytrzyma seryjny dol mimo tego ze jak Indii wspomnial ze niebedzie takiego walniecia jak przy turbinie. Więc :
- zmiana kolektora(zrobienie indywidualnego dolotu)
- wsadzenia kompresora,
- dowalic Blow Off Valve,
- dodanie chlodzenie (jesli nie ma swojego) badz pociagniecie przewodow na smarowanie,
- no i na koncu wystrojenie
cos jeszcze by doszlo?
tak sie przyglada miedzy kielichem a kolkiem kompresora duzo miejsca nie pozostanie wiec silnik raczej na sztywnieszych poduszkach instalowac by sie zdalo;]