Zmiana gaźnika z 1,0 na 1,3 czy się da?


  • Użytkownik archiwalny

    Witam
    jest to mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość.

    Mam pytanie chcę zmienić silnik w moim świstaku ("98"r) z 1,0 na 1,3 i już taki nabyłem ale okazuje się ze ten w silniku 1,3 ma jakiś dziwny gaźnik (silnik z "94"r) wygląda zupełnie inaczej niż wszystkie na allegro i niż w moim 1,0.
    Pytanie brzmi czy w razie czego można zastąpić ten gaźnik w 1,3 na mój 1,0???
    Wiem że pewnie różnica jakaś jest ale czy ktoś tak kombinował już?


  • Użytkownik archiwalny

    Witam
    jest to mój pierwszy post na
    tym forum więc proszę o wyrozumiałość.
    Mam pytanie chcę zmienić
    silnik w moim świstaku ("98"r) z 1,0 na 1,3 i już taki nabyłem ale okazuje się ze ten w
    silniku 1,3 ma jakiś dziwny gaźnik (silnik z "94"r) wygląda zupełnie inaczej niż wszystkie na
    allegro i niż w moim 1,0.
    Pytanie brzmi czy w razie
    czego można zastąpić ten gaźnik w 1,3 na mój 1,0???
    Wiem że pewnie różnica jakaś
    jest ale czy ktoś tak kombinował już?

    Zacznijmy może od tego, że nie masz gaźnika...


  • Użytkownik archiwalny

    Pewnie to co napisze zburzy Twoj swiatopoglad, ale zarowno 1.0 jak i 1.3 nie maja gaznika tylko monopunkt.

    edit:
    Erde szybszy


  • Użytkownik archiwalny

    Wiem wiem tak czy inaczej wiadomo o czym mowa


  • Użytkownik archiwalny

    Ja zaburzę wasz światopogląd, gdyż nazywanie monowtrysku gaźnikiem nie jest błędem i w literaturze stosuje się czasem takie określenie.


  • Użytkownik archiwalny

    nie wymądrzajcie sie tylko odpowiedzcie na pytanie...bo te glupawe odpowiedzi do niczego nieprowadza.


  • Użytkownik archiwalny

    Ja zaburzę wasz światopogląd,
    gdyż nazywanie monowtrysku gaźnikiem nie jest błędem i w literaturze stosuje się czasem takie
    określenie.

    gaznik owszem, ale elektroniczny gdyz funkcje dysz i rozpylaczy zastapila elektronika.

    moze wegrzyny mialy inny uklad wtryskowy... tak czy siak watpie zeby wtrysk z 1,0 chodzil w 1,3 poprawnie


  • Użytkownik archiwalny

    Urządzenie zasilające silnik w paliwo (to określenie zaakceptuje każdy) w 1.0 i 1.3 jest takie same (niedowiarków odsyłam do EPC).
    Różnice jakie zauważyłeś wynikają ze zmian konstrukcyjnych do jakich doszło w 1997r.
    W Twoim aucie jest inny silnik krokowy oraz dodana grzała (takie czarne ustrojstwo)które śmiało można wywalić. Jak już będziesz chciał zmienić monowtrysk to zaopatrz się w nowe uszczelki


  • Użytkownik archiwalny

    Dzięki właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem a nie wymądrzania się co jak się nazywa.
    Czyli bez obaw mogę przełożyć cały silnik z 1,3 do mojej 1,0 (98r) i wstawić mój mono wtrysk z 1,0 bo on ma podpiętą elektronikę a tamten z 1,3 nie ma (94r)


Log in to reply