Porady przed kupnem swifta
-
szczególnie w mk3 z tą blendą jak idą przez całą szerokość auta
Jak się ją właczy we mgle to już wogóle bajka, jak świeci cała szerokością , no ale co kto lubi...
-
Jak na razie z autka jestem zadowolony, do bagażnika mieści
się też mój rower co było również jednym z ważniejszych kryteriów. I jeszcze jak go tam
schowam to nie widać że on tam jest, w hatchu musiałbym składać kanape i jak czasem bike
zostaje na noc w aucie to go po prostu nie widać.To jaki ty rower masz że mieści się w bagażniku sedana bez składania kanapy?
-
Jak się ją właczy
we mgle to już wogóle bajka, jak świeci cała szerokością , no ale co kto lubi...W sedanie też jest blenda na całej szerokości - tylko, że jest w niej nisza na rejestrację
I też są w niej przeciwmgielne -
W sedanie też jest blenda na
całej szerokości - tylko, że jest w niej nisza na rejestrację
I też są w niej
przeciwmgielneNo jest i blenda i migielne, ale nie świeci całą szerokością bo po środku jest rejestracja
dobra, koniec OT bo moderator M@rek da nam popalić
-
dobra, koniec OT bo moderator
M@rek da nam popalićCelne spostrzeżenie
-
A pewnie takim trójkołowcem pomiata, jak ma moja córka
-
Koniec już spamienia
-
To jaki ty rower masz że
mieści się w bagażniku sedana bez składania kanapy?Trek elite 9.9 ssl, oczywiście trzeba zdjąć koła i sztycę podsiodłową, ale ta operacja trwa poniżej minuty
-
Koledzy zapomnieli napisać ze sedan ma z tyłu sporo z Baleno (piastołożyska, inne zaciski hamulcowe itd) i są to dużo większe wydatki jak coś poleci.
-
Koledzy zapomnieli napisać ze
sedan ma z tyłu sporo z Baleno (piastołożyska, inne zaciski hamulcowe itd) i są to dużo
większe wydatki jak coś poleci.Zaciski z tyłu???
-
Z tego co mi wiadomo z tyłu są bębny.
Tak zapytam troche OT, mam central fabryczny, nie ma pilota, idzie taki pilot dorobić gdzieś u elektryka zajmującego się alarmami czy trzeba w aso ? Na pewno sam kluczyk musze dorabiać w aso, jest z immobilaiserem. Pytam, bo zamek kierowcy troche wyrobiony, kluczyk już lekko wytarty i szkoda by go dobić do końca. -
Z tego co mi wiadomo z tyłu
są bębny.
Tak zapytam troche OT, mam
central fabryczny, nie ma pilota, idzie taki pilot dorobić gdzieś u elektryka zajmującego się
alarmami czy trzeba w aso ? Na pewno sam kluczyk musze dorabiać w aso, jest z immobilaiserem.
Pytam, bo zamek kierowcy troche wyrobiony, kluczyk już lekko wytarty i szkoda by go dobić do
końca.Z tyłu są bębny i to 200 mm - zamienniki praktycznie nie występują i na allegro można kupić tylko bębny TRW za 300 pln + wysyłka...
A co do centrala to kup sobie jakiś tani alarm z pilotem na allegro ze sterowaniem centralem i gitara - polecam gościa o nicku allegro - stig
-
kupowałem kiedyś u stiga, wszystko było ok, takie cudo u mnie założe ? sterownik zamka
Wydaje mi się że to powinno być ok. Muszę tylko zlokalizować starą centralkę alarmu, gdzie zacząć szukać ?
-
Na pewno sam kluczyk musze dorabiać w aso, jest z immobilaiserem.
niekoniecznie ja dorabiałem w puncie zajmującym się zamkami w autach. Po prostu gość przeciął plastik oryginalnego kluczyka , wydłubał coś z niego i włożył do kluczyka akcesoryjnego.. Koszt operacji, 8 dych czy cóś w okolicy.
-
sorki pomylka chodzilo o cylinderek , teraz walczę z hamulcami w aucie swojej lubej i mi się pomyliło