sportowy regulator ciśnienia...


  • Użytkownik archiwalny

    Czy ktoś kiedys montował? Czy po takich modach jak cały dolot, przepustnica 60mm i cały przelot jest sens go montować i podnosić ciśnienie?? Jak go zamontować? Czy wyda taki z allegro za 150 pln?? Szukałem po forum ale kompletnie nic nie znalazlem. Wesołych świąt:)


  • Użytkownik archiwalny

    Moim zdaniem szkoda pieniedzy.
    Jakbys mial agresywne walki to byc moze bylby sens ale...
    Przy duzych przerobkach i tak przyda sie ecumaster lub strojenie kompa org., a wtedy mozna przekrecic kopulke i masz wczesniej sygnal z walkow a tym samym wtrysk(komp chyba nie ma zadnej kompensacji tego). Potem mozna wydluzyc wtrysk i efekt podobny jak przy wiekszym cisnieniu tylko duzo bardziej sterowalny.


  • Użytkownik archiwalny

    fetor ma musi sie ujawnic regulator ma sens jesli masz zamiar dalej grzebac, ale jesli nie, to taniej wyjdzie listwa wtryskowa od mk1 gti, ustawiona jest na wyzsze cisnienie, i jest dobrym rozwiazaniem poki nie bedziesz stroil, teraz u mnie bedzie taka zamontowana poki nie bede mial swini na forach pisza ze po przepustnicy mozna jezdzic bez grzebania z paliwem jednak z doswiadczenia, silnik na za ubogo przy srednich wychyleniach przepustnicy. masz rozwierconego maf-a, czy seryjny rozmiar?


  • Użytkownik archiwalny

    maf narazie seria, ale bedzie rozwiercony po nowym roku. wydaje mi sie że szybciej i łatwiej będzie założyć regulator niż szukać listwy od mk1... chyba że ktoś ma do sprzedania:D regulator poradził mi kiedyś rossi, niby nie jest to duzy koszt a może dołożyć troszkę mocy:) pozdro i chetnie wysłucham waszych wypowiedzi.


  • Użytkownik archiwalny

    Najpierw robisz TO , a potem zakladasz regulator cisnienia.

    jezdzilem tak przez ponad rok, nic sie nie dzialo.


  • Użytkownik archiwalny

    kolego mam już to zrobione:) Jaki miałeś ten regulator? Jakieś problemy przy montażu?


  • Użytkownik archiwalny

    Najpierw robisz
    TO , a potem zakladasz
    regulator cisnienia.
    jezdzilem tak przez ponad
    rok, nic sie nie dzialo.

    A jak tam subiektywne odczucia (czy też może masz jakiś pomiar?) po zmianie przepustnicy i zwiększeniu ciśnienia paliwa?

    Myślę o małych modach mojego Swifta na wiosnę - właśnie przepustnica + regulator, do tego jakaś obróbka głowicy. No i chciałbym wiedzieć, jakich efektów się spodziewać Lub też czy nie zacząć lepiej myśleć o Isuzu Gemini GTi (wiem, wiem - wariactwo ze względu na dostęp do części, ale... )/CRX'ie ED9.

    Pozdr.


  • Użytkownik archiwalny

    za te pieniądze nie kupisz nic co będzie chodziło tak jak swift gti... jak zamontuje regulator to pojadę na hamownie i wkleje.
    Dobra mam jeszcze takie pytanie jakie jest seryjne ciśnienie na listwie? Z tego co pamiętam rossi mówi, żeby zwiekszyć aż o 1.0??


Log in to reply