-
Litr nie poleci licznikowych
180 bez odwiedzin Alp i porzadnego zjazdu w okolicach kilku %.Krzysiu mój szedł licznikowe 170 z górki na A4 w okolicach Tyńca Ale teraz człowiek mądrzejszy i już tyle nie lata
-
1.3 8v niezaleznie od wiatru jezdzi mniej wiecej ~160-165 km/h, zeby wykrzesac wiecej musi byc wiatr w plecy i z gorki. W kazdym razie na czworce 180 idzie, nawet mam fotke tylko oczywiscie nie po plaskim
nie zgodzę się ... ja górki nie miałem i poszedł
sprawdzałem po 10 latach, czy jeszcze idzie tyle ile kiedyś i się udało
Odczyt był navi/licznik, więc było okLitr nie poleci licznikowych
180 bez odwiedzin Alp i porzadnego zjazdu w okolicach kilku %. Zreszta o v-maxie bylo juz wiele razy.z tym się zgodzę
-
ale przyznam sie ze jazda wiecej niz 120 swiftem to glupota bo to auto wtedy leci zamiast jechac
nie no 120 to taka prędkość podróżna
jeszcze jedno pytanie czy myslal ktos zeby obic swoje kubelki skorka ?? ;>:D
MKV ma obite chyba skórą
-
MKV ma obite chyba skórą
watpie bo ja nigdy nie slyszalem o swiftach mk1-mk5 zeby byly w nich seryjnie skorki .... ale widzialem pare razy takie bajery po wyjazdach od tapicera i musze przyznac ze jak sie dowiem tylko jaka jest cena takiego bajeru to odrazu zaczne swoje swinki rozbijac xD
-
Krzysiu mój szedł licznikowe 170 z górki na A4 w okolicach Tyńca
Miedzy 170 i 180 jest TAAAAAAAKAAAAA roznica majac 53HP
nie zgodzę się ... ja górki nie miałem i poszedł
Sprawdz sobie lepiej nachylenie terenu, bo 2% moze byc nie czuc, a juz robi roznice W kazdym razie do 160 8v idzie w miare jako tako, pozniej to juz mordega zeby wykrzesac kazdy dodatkowy km/h.
-
watpie bo ja nigdy nie slyszalem o swiftach mk1-mk5 zeby byly w nich seryjnie skorki ....
A kto Ci powiedział,że ma seryjną skórę? Kupił obite skórą
-
A kto Ci powiedział,że ma seryjną skórę? Kupił obite skórą
znajomi fanatycy swifta ze nie bylo w swiftach skory chybe ze w najowszych 6
pytanie do tych co posiadaja GTI i 1.6 patrzylem w statystyki jednego i drugiego modelu maja 100 koni wiec pytanie ktory lepszy wiadomo sedan dluzszy wygodniejszy ale ktory szybszy ?? ;> moce zblizone ... wiec ... ? :>
-
znajomi fanatycy swifta ze nie bylo w swiftach skory chybe ze w najowszych 6
Bo nie byłoo,ja Ci powiedziałem,że MKV ma obite ale nic nie mówiłem,że tak wyjechał z fabryki Czytanie ze zrozumieniem
A tak to wygląda proszz
-
GTi jest DUZO szybsze od sedana 1.6 16v i oba nie maja 100HP tylko GTi 101, a sedan 92 lub 95 w zaleznosci od silnika to raz. Dwa sedan jest ciezszy 50kg, a samo 1.6 16v dziela lata swietlne w stosunku do 1.3 16v z GTi jesli chodzi o zastosowana technologie. Zreszta 8.9s do 100 vs 10.8s to nie ma co porownywac, tak samo jak GS`a z litrowka.
-
Bo nie byłoo,ja Ci powiedziałem,że MKV ma obite ale nic nie mówiłem,że tak wyjechał z fabryki Czytanie ze zrozumieniem
ahaaa sporki zle zrozumialem xD
A tak to wygląda proszz
nie ma co LANS NA MAX
-
GTi jest DUZO szybsze od sedana 1.6 16v i oba nie maja 100HP tylko GTi 101, a sedan 92 lub 95 w zaleznosci od silnika to raz. Dwa sedan jest ciezszy 50kg, a samo 1.6 16v dziela lata swietlne w stosunku do 1.3 16v z GTi jesli chodzi o
zastosowana technologie. Zreszta 8.9s do 100 vs 10.8s to nie ma co porownywac, tak samo jak GS`a z litrowka.jaka jest zywotnosc silnika w GTI ?? ;> bo wiadomo co ma wycisniete 100 KM z silnika 1.3 to nie oszukujmy sie jest to dosc wyzylowany silnik
A i czy mocowania silnika ( silnika i skrzyni )z GTI i zwyklej 8v roznia sie duzo mocowaniem ?? ;> pytam bo moze z czasem jak bym zajezdzil swoja 8v to probowalbym wsadzic tam 16v i teraz nastepne pytanie lepiej wsadzac czy moze bardziej oplacalny bylo by kupno GTI i nie pchanie sie w zabawe ze zmiana silnika ??
-
Zywotnosc silnika jest bardzo duza, z reguly w tanich i dojezdzonych GTi buda jest pordzewiala, poszpachlowana, ulepiona z dwoch, a silnik nie kopci, nie wcina oleju i trzyma moc. Zreszta 80HP/litr to nie jest jeszcze mocno wysilony silnik To w 8v czasami pekaja tloki
Jezeli masz swietna bude to rob SWAP`a, w kazdym innym przypadku to sie nie oplaca, chyba ze zadowlisz sie 1.6 16v w budzie 3d, bedzie robilo ~9.7s do 100 (wedlug cartestu) czyli juz tez bardzo przyjemnie.
-
Zywotnosc silnika jest bardzo duza, z reguly w tanich i dojezdzonych GTi buda jest pordzewiala, poszpachlowana, ulepiona z dwoch, a silnik nie kopci, nie wcina oleju i trzyma moc. Zreszta 80HP/litr to nie jest jeszcze mocno wysilony
silnik To w 8v czasami pekaja tloki
Jezeli masz swietna bude to rob SWAP`a, w kazdym innym przypadku to sie nie oplaca, chyba ze zadowlisz sie 1.6 16v w budzie 3d, bedzie robilo ~9.7s do 100 (wedlug cartestu) czyli juz tez bardzo przyjemnie.czy jest sens pakowac sie w 1.6 ktore z zalozenia bedzie palic tyle samo co 1.3 16v i miec mniejszego buta xD
ahaaa i silowal sie ktos z hondami i z jaka honda poradzi sobie GTI bo z 1.3 to poradzi sobie moje 68 koni xD
-
Jak wsadzisz 1.6 do budy swifta 3D to jest sens, bo calość mniej waży od sedana, a silnik ma wiekszy moment obrotowy od 1.3 16v z GTi i pewnie takich osiągów jak w GTi nie będzie, ale myśle że koło 9s- 9,5s do setki powinno być, za to z elastycznością będzie troche lepiej (nie trzeba będzie tyle biegami wachlować- co akurat mnie wogóle nie przeszkadza), no ale wiadomo, 1.6 juz nie robi takiego wrażania jak 1.3, co nie zmienia faktu ze chyba warto poeksperymentować jak sie ma odpowiednie zaplecze warsztatowo-finansowe. Pozdrawiam
-
czy jest sens pakowac sie w 1.6 ktore z zalozenia bedzie palic tyle samo co 1.3 16v i miec mniejszego buta xD
Sedana 1.6 kupisz za 500 euro, robisz przekladke silnika, skrzyni i wszystkiego co potrzeba, a reszte sprzedajesz na czesci, jak dobrze pojdzie to wyjdziesz prawe na zero + koszt swapa o ile sam tego nie robisz. Natomiast kupowac silnik do GTi za 1000 zł bez osprzetu i bez sprawdzenia go w aucie to... jak randka w ciemno, moze sie uda, a moze trafisz na paszteta Ale opcja kupic GTi za ~3 tys zł ze zjedzona buda ale zdrowym silnikiem tez jest warta zastanowienia, bo masz od razu np. hamulce
ahaaa i silowal sie ktos z hondami i z jaka honda poradzi sobie GTI bo z 1.3 to poradzi sobie moje 68 koni xD
Zalezy jaka Honda, teraz ciezko o seryjna jak kolektor 4-2-1 mozna kupic nowy na 299 zł, zestawy mini-me po 800 zł z glowica, doloty tez za jakies grosze. Sprecyzuj wiec pytanie
-
Zalezy jaka Honda, teraz ciezko o seryjna jak kolektor 4-2-1 mozna kupic nowy na 299 zł, zestawy mini-me po 800 zł z glowica, doloty tez za jakies grosze. Sprecyzuj wiec pytanie
kumpel mi powiedzial ze gti zawija sie tak samo jak ta mydelniczka 5 z silnikiem 1.5 xD
-
Sedana 1.6 kupisz za 500 euro, robisz przekladke silnika, skrzyni i wszystkiego co potrzeba, a reszte sprzedajesz na czesci, jak dobrze pojdzie to wyjdziesz prawe na zero + koszt swapa o ile sam tego nie robisz. Natomiast kupowac silnik
do GTi za 1000 zł bez osprzetu i bez sprawdzenia go w aucie to... jak randka w ciemno, moze sie uda, a moze trafisz na paszteta Ale opcja kupic GTi za ~3 tys zł ze zjedzona buda ale zdrowym silnikiem tez jest warta
zastanowienia, bo masz od razu np. hamulceno dobra ale buda GTI a GS niczym sie nie roznia bo nie mailem przyjemnosci widziec w realu GTI u mnie w Przemyslu same GS'y i GL'ki xD
-
kumpel mi powiedzial ze gti zawija sie tak samo jak ta mydelniczka 5 z silnikiem 1.5 xD
Taaaa, nie jeden raz znecalismy sie nad d15 A ten shit z vtec-e to zebral baty spod swiatel od mojego ex-GS`a wiec GTi to juz w ogole zmiecie to i wypluje wydechem
-
Taaaa, nie jeden raz znecalismy sie nad d15 A ten shit z vtec-e to zebral baty spod swiatel od mojego ex-GS`a wiec GTi to juz w ogole zmiecie to i wypluje wydechem
Ehhh, nie zapomnę miny kumpla, dumnego ze swegi Cifa IV 1.5 16V, gdy zrobiłem go GTI'kiem jak chciałem Nie chciał wierzyć, że 1.3 może mieć 101KM - nawet gdy pokazałem Mu dowód rejestracyjny, twierdził, że "To musi być jakiś błąd"
A i wciąz nie udaje mi się ścignąć z Celicą 1.8TS kumpla - najpierw siadł TPS, potem sprzęgło. Dziś mieliśmy się ścigać - układ paliwowy zaniemógł (syf w baku) i czeka nas zdejmowanie i czyszczenie baku...
Pozdr.
-
Twoj Swift daje Ci znac, ze nie chce sie scigac z TS`em