Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Popularne
  • Użytkownicy
  • Grupy
  • Szukaj
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
zlosniki.pl
  1. Start
  2. SUZUKI SWIFT / ALTO / IGNIS - forum
  3. Kącik techniczny - Swift do 2003 r.
  4. Kierownica nie wraca z powrotem do neutralnej pozycji.

Kierownica nie wraca z powrotem do neutralnej pozycji.

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Kącik techniczny - Swift do 2003 r.
9 Posty 7 Uczestników 124 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Odpowiedz
  • Odpowiedz, zakładając nowy temat
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • M Niedostępny
    M Niedostępny
    macgregor
    Użytkownik archiwalny
    napisał ostatnio edytowany przez macgregor
    #1

    Witam.
    Jestem tu nowy, chociaż czasem tu zaglądam.
    Mam zagadkę w moim Swifcie 1.0 MK V bez wspomagania. Od momentu zakupu (tj od blisko dwóch lat) gdy lekko skręcam kierownicą np na zakręcie, to potem kierownica sama nie wraca do neutralnego położenia. Mógłbym puścić kierownicę a ona nadal byłaby w tej samej pozycji. Nie wiem czy to normalne czy coś jednak jest nie tak?

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    0
    • K Niedostępny
      K Niedostępny
      kaprys1988
      Użytkownik archiwalny
      napisał ostatnio edytowany przez kaprys1988
      #2

      Witam.Kierownica kreci sie lekko w miare i płynnie? Jeśli tak to pozostaje wg. mnie sprawdzic geometrie zawieszenia a dokladnie o ile dobrze pamietam kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      0
      • H Niedostępny
        H Niedostępny
        harnas74
        Użytkownik archiwalny
        napisał ostatnio edytowany przez harnas74
        #3

        Witam.
        Jestem tu nowy, chociaż czasem tu zaglądam.
        Mam zagadkę w moim Swifcie 1.0 MK V bez wspomagania. Od momentu zakupu (tj od blisko dwóch lat)
        gdy lekko skręcam kierownicą np na zakręcie, to potem kierownica sama nie wraca do
        neutralnego położenia. Mógłbym puścić kierownicę a ona nadal byłaby w tej samej pozycji.
        Nie wiem czy to normalne czy coś jednak jest nie tak?
        jak zbieznosc masz dobra ,to moze byc to przekladnia kierownicza ale nie wiem na pewno

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        0
        • M Niedostępny
          M Niedostępny
          macgregor
          Użytkownik archiwalny
          napisał ostatnio edytowany przez macgregor
          #4

          Kierownica kreci sie lekko w miare i płynnie?

          Jak na kierownicę bez wspomagania to raczej lekko się kręci i płynnie, muszę jednak użyć pewnej (co prawda niewielkiej) siły aby ruszyć kierownicą z pozycji bieżącej.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          0
          • P Niedostępny
            P Niedostępny
            Pietya
            Użytkownik archiwalny
            napisał ostatnio edytowany przez Pietya
            #5

            Witam.
            Jestem tu nowy, chociaż czasem tu zaglądam.
            Mam zagadkę w moim Swifcie 1.0 MK V bez wspomagania. Od momentu zakupu (tj od blisko dwóch lat)
            gdy lekko skręcam kierownicą np na zakręcie, to potem kierownica sama nie wraca do
            neutralnego położenia. Mógłbym puścić kierownicę a ona nadal byłaby w tej samej pozycji.
            Nie wiem czy to normalne czy coś jednak jest nie tak?

            łożyska amortyzatorów zapieczone. Zbieżność, geometria, maglownica, zimowe opony, powodów mnóstwo.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            0
            • M Niedostępny
              M Niedostępny
              macgregor
              Użytkownik archiwalny
              napisał ostatnio edytowany przez macgregor
              #6

              łożyska amortyzatorów zapieczone. Zbieżność, geometria, maglownica, zimowe opony, powodów
              mnóstwo.

              opony odpadają - tak samo jest na letnich i zimowych, zbieżność chyba też nie - nie ściąga, nie ścina opon
              mi chodzi po głowie maglownica

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              0
              • M Niedostępny
                M Niedostępny
                Mickey
                Użytkownik archiwalny
                napisał ostatnio edytowany przez Mickey
                #7

                Witam.
                Jestem tu nowy, chociaż czasem tu zaglądam.
                Mam zagadkę w moim Swifcie 1.0 MK V bez wspomagania. Od
                momentu zakupu (tj od blisko dwóch lat) gdy lekko
                skręcam kierownicą np na zakręcie, to potem
                kierownica sama nie wraca do neutralnego położenia.
                Mógłbym puścić kierownicę a ona nadal byłaby w tej
                samej pozycji. Nie wiem czy to normalne czy coś
                jednak jest nie tak?

                Nie wiem jak w Swifcie bo nie rozbierałem ale w Renault5 miałem to samo i do wymiany był krzyżak ślimakowy czy jakoś tak się zwało to ustrojstwo na końcu kolumny kierowniczej.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                0
                • W Niedostępny
                  W Niedostępny
                  wieczny2002
                  Użytkownik archiwalny
                  napisał ostatnio edytowany przez wieczny2002
                  #8

                  Witam.Kierownica kreci sie lekko w miare i płynnie? Jeśli tak to pozostaje wg. mnie sprawdzic
                  geometrie zawieszenia a dokladnie o ile dobrze pamietam kąt wyprzedzenia sworznia
                  zwrotnicy.

                  i tu tez mi sie wydaje, ze moglo byc cos nie tak wczesniej z autkiem i zanizyl sie kat wyprzedzenie, z tego co pamietam ze szkoly, to on jest odpowiedzialny, za to

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  0
                  • V Niedostępny
                    V Niedostępny
                    Veerapan
                    Użytkownik archiwalny
                    napisał ostatnio edytowany przez Veerapan
                    #9

                    Generalnie za prostowanie sie kol odpowiada kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy. Od tego bym zaczal.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    0
                    Odpowiedz
                    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
                    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
                    • Najpierw najstarsze
                    • Najpierw najnowsze
                    • Najwięcej głosów


                    • Zaloguj się

                    • Nie masz konta? Zarejestruj się

                    • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                    • Pierwszy post
                      Ostatni post
                    0
                    • Kategorie
                    • Ostatnie
                    • Tagi
                    • Popularne
                    • Użytkownicy
                    • Grupy
                    • Szukaj