To ja też się pochwalę że robilem mocowania wachaczy, też wyglądało tragiicznie rózne myśli mi wtedy po głowie chodziły tzn. sprzedaż itp . W moim przypadku wprawdzie kolo jeszcze nie odpadlo, ale autko sie kiepsko prowadziło. Teraz to calkiem inne auto. Duużo blachy wspawałem potem duużo konserwacji i jest git. Szacuje, że już pewnie caly arkusz blachy 2mx1m w tego mojego swifta wspawalem (podłoga, progi,mocowania wachaczy i wiele innych) więc nie tragizuj i bierz sie do roboty.
kaprys1988
@kaprys1988
Najnowszy post utworzony przez kaprys1988
-
RE: Spawanie mocowania wachaczy
-
RE: Gaz w swift 1.3 GLS 96 gaśnie na luzie gdy wrzuce luz powyżej 80km/h
Dla pewnosci zapytam czy masz prawidlowo zamontowany reduktor?? (membrana rownolegle do osi auta)
-
RE: Gaz w swift 1.3 GLS 96 gaśnie na luzie gdy wrzuce luz powyżej 80km/h
Kolego elpis116 ty masz poprostu "doładowanie dynamiczne" tzn. powietrze wpada w uklad dolotowy z prędkoscia jazdy. Żeby sie przekonac jak nie wiele trzeba tego wpadajacego powietrza wystarczy zebyś zdjął tą karbowana elastyczna rure łączacą obudowe filtra powietrza z ta rura co idzie po blotniku i... dmuchnoł w dolot(nawet nosem z jednej dziurki ,a silnik o ile nie zgaśnie to naewno sie zatrzęsie) Tak więc raczej konieczne jest przerobienie dolotu.
-
RE: [GTI] modernizacja układu hamulcowego
a jak sie dostac do tej
sprezynki?Wystarczy zdjąć ten kapturek z góry i wtedy pokaze nam sie ta sprezeyna. Zeby zdjac ten kapturek trzeba odgiac blaszki ktore mocuja go do kurpusu korektora. Grubosc podkladki jaka zastosujesz najlepiej dobierac doswiadczalnie. Ja mam chyba 3mm.
-
RE: [GTI] modernizacja układu hamulcowego
Odazu mówie ze nie wiem jaki jest korektor siły hamowania w GTi-ku, ale jezlei jest taki jak np. w GS-ie na scianie grodziowej to dobre rezulataty tj.znaczna poprawa tylnych hamulcow i przedniego prawego daje ściśniecie sprezyny w tym korektorze np. podlozenie podkladki pod nią.
-
RE: Wpływ elektroniki na spalanie :)
Wg. mnie w sondzie chyba nawet wazniejsze od napiecia na niej jest szybkosc zmian tego napiecia. Niejednokrotnie jest tak ze niby napiecie jest ale po dodaniu gazu bardzo ospale reaguje na zmiane skladu mieszanki.
-
RE: swift hamulce
W jaki sposób obszedł
korektor?Najprostszy sposób to zamiast sprężyny która się znajduje w korektorze (mowa o korektorze na ścianie grodziowej nie wiem jak jest np. w sedanach) zastosować kawałek rurki. Aby dostac sie do tej sprężyny wystarczy zdjąć blaszany kapturek z góry korektora. Ja poki co podłożyłem tylko dwie podkladki pod tą spręzyne i hamulce z tyłu i prawy przód są wyraznie lepsze(miałem problem z przejsciem przeglądu a wszystkie klocki, szczęki, bębny itd w idealnym stanie). Aha każdy robi tą modyfikacje na swoja odpowiedzialność
-
RE: [1.3 8v Mk3] Czujnik VSS a wolne obroty.
W wielu przypadka pomaga
oczyszczenie zaworu PCV.Z zaworem PCV poradziłem sobie raz na zawsze i to już dawno poprostu go usunołem
-
[1.3 8v Mk3] Czujnik VSS a wolne obroty.
Mój problem wygląda następująco otóż jadąc na luzie obroty nie spadną poniżej 1500 obr/min, im szybciej jadę tym obroty większe (choć nie znacznie),a po zatrzymaniu spadają do normalnej wielkości. Wybłyskałem kody błędów i pokazał sie błąd wlaśnie czyjnika prędkości. Tu pojawia się moje pytanie czy awaria tego czujnika może mieć jakiś wpływ na wolne obroty??
-
RE: zmniejszenie odstepu miedzy elektrodami świecy na lpg
iskra bedzie silniejsza wiec bedzie lepszy zaplon,
Hmm czy "silniejsza" tego nie wiem, może łatwiej jej będzie przeskoczyć miedzy elektrodami,ale napewno będzie krótsza o te 0.1 mm co da nam wolniejszy, gorszy zapłon. Ale to tylko moja teoria. Pozdrawiam.