zlosniki.pl
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Szukaj

    Przerywacz od kierunków

    Kącik VAG
    4
    11
    183
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • M
      maciekt8 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez maciekt8

      Witam.
      Moje pytanie brzmi jak zaadaptować przerywacz z innego samochodu do favki. Mam takowy jak na zdjęciu. Ten ma wiecej cykli na minutę i ładniej cyka. Ma trzy wyprowadzenia -,+,L natomiast w skodzie są P,Z,+. Jak to pogodzić macie może jakieś pomysły?

      Pozdrawiam

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • M
        misiek775 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez misiek775

        Nie wiem jak w skodzinkach ale w niektórych samochodach i we znacznej czesci motocykli wystarczy wpiąc sie w + i - a trzeci kabel to przeważnie masa.
        Pozdro

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
        • S
          sebaM25 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez sebaM25

          Witam.
          Moje pytanie brzmi jak zaadaptować przerywacz z innego samochodu do favki. Mam takowy jak na
          zdjęciu. Ten ma wiecej cykli na minutę i ładniej cyka. Ma trzy wyprowadzenia -,+,L
          natomiast w skodzie są P,Z,+. Jak to pogodzić macie może jakieś pomysły?
          Pozdrawiam

          Ja tez wziąłem jakis inny. Miał P,L,+ wiec podpiąłem P do P, Z do L, + do + i działa.
          Wiec u Ciebie bym wpiął + do +, Z do L, P do -, ale nie gwarantuje ze to dobrze bedzie.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
          • G
            gradek Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez gradek

            Witam.
            Moje pytanie brzmi jak zaadaptować przerywacz z innego samochodu do favki. Mam takowy jak na zdjęciu. Ten ma wiecej
            cykli na minutę i ładniej cyka. Ma trzy wyprowadzenia -,+,L natomiast w skodzie są P,Z,+. Jak to pogodzić macie
            może jakieś pomysły?
            Pozdrawiam

            • to z reguły napięcie 12V
              L to żarówki kierunków
              -możesz spróbować kontrolkę w liczniku.
              Jeszcze pytanie: Czy taki jest układ styków w przerywaczu:

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
            • M
              maciekt8 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez maciekt8

              • to z reguły napięcie 12V

              L to żarówki kierunków

              -możesz spróbować kontrolkę w liczniku.

              Jeszcze pytanie: Czy taki jest układ styków w
              przerywaczu:

              Oznaczenia są dokładnie takie same tyle że inaczej umiejscowione.

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
              • G
                gradek Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez gradek

                Oznaczenia są dokładnie takie same tyle że inaczej umiejscowione.

                Może narysujesz, albo podaj jakiś numer tego przerywacza

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                • M
                  maciekt8 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez maciekt8

                  Może narysujesz, albo podaj jakiś numer tego przerywacza

                  Jest na nim napisane FORD Flasher 12V. Styki maja taki układ jak na zdjęciu.

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                  • G
                    gradek Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez gradek

                    Jest na nim napisane FORD Flasher 12V. Styki maja taki układ jak na zdjęciu.

                    Według mnie + to napięcie 12V, - do kierunkowskazów, a L do kontrolki

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                    • M
                      maciekt8 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez maciekt8

                      Według mnie + to napięcie 12V, - do kierunkowskazów, a L
                      do kontrolki

                      Dzięki sprawdzę to przy okazji. O efektach napiszę. Pozdrawiam

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                      • M
                        maciekt8 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez maciekt8

                        Dzięki sprawdzę to przy okazji. O efektach napiszę.
                        Pozdrawiam

                        No niestety nie udało się zrobić. Albo chodzi jedna strona a druga wcale. Co do awaryjnych to albo działają albo też jedna strona tylko pracuje. Widocznie ten przerywacz się nie nadaje. Musi też powodować jakieś zwarcie bo po kilkunastu minutach prób akumulator się rozładował drugi raz. Może spróbuję jakiś inny.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                        • G
                          gradek Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez gradek

                          No niestety nie udało się zrobić. Albo chodzi jedna strona a druga wcale. Co do awaryjnych to albo działają albo też
                          jedna strona tylko pracuje. Widocznie ten przerywacz się nie nadaje. Musi też powodować jakieś zwarcie bo po
                          kilkunastu minutach prób akumulator się rozładował drugi raz. Może spróbuję jakiś inny.

                          Spróbuj zrobić instalację przy pomocy kabelka, żarówek i akumulatora poza samochodem

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
                          • 1 / 1
                          • Pierwszy post
                            Ostatni post