Przerywacz od kierunków
-
Witam.
Moje pytanie brzmi jak zaadaptować przerywacz z innego samochodu do favki. Mam takowy jak na zdjęciu. Ten ma wiecej cykli na minutę i ładniej cyka. Ma trzy wyprowadzenia -,+,L natomiast w skodzie są P,Z,+. Jak to pogodzić macie może jakieś pomysły?Pozdrawiam
-
Nie wiem jak w skodzinkach ale w niektórych samochodach i we znacznej czesci motocykli wystarczy wpiąc sie w + i - a trzeci kabel to przeważnie masa.
Pozdro -
Witam.
Moje pytanie brzmi jak zaadaptować przerywacz z innego samochodu do favki. Mam takowy jak na
zdjęciu. Ten ma wiecej cykli na minutę i ładniej cyka. Ma trzy wyprowadzenia -,+,L
natomiast w skodzie są P,Z,+. Jak to pogodzić macie może jakieś pomysły?
PozdrawiamJa tez wziąłem jakis inny. Miał P,L,+ wiec podpiąłem P do P, Z do L, + do + i działa.
Wiec u Ciebie bym wpiął + do +, Z do L, P do -, ale nie gwarantuje ze to dobrze bedzie. -
Witam.
Moje pytanie brzmi jak zaadaptować przerywacz z innego samochodu do favki. Mam takowy jak na zdjęciu. Ten ma wiecej
cykli na minutę i ładniej cyka. Ma trzy wyprowadzenia -,+,L natomiast w skodzie są P,Z,+. Jak to pogodzić macie
może jakieś pomysły?
Pozdrawiam- to z reguły napięcie 12V
L to żarówki kierunków
-możesz spróbować kontrolkę w liczniku.
Jeszcze pytanie: Czy taki jest układ styków w przerywaczu:
- to z reguły napięcie 12V
-
- to z reguły napięcie 12V
L to żarówki kierunków
-możesz spróbować kontrolkę w liczniku.
Jeszcze pytanie: Czy taki jest układ styków w
przerywaczu:Oznaczenia są dokładnie takie same tyle że inaczej umiejscowione.
-
Oznaczenia są dokładnie takie same tyle że inaczej umiejscowione.
Może narysujesz, albo podaj jakiś numer tego przerywacza
-
Może narysujesz, albo podaj jakiś numer tego przerywacza
Jest na nim napisane FORD Flasher 12V. Styki maja taki układ jak na zdjęciu.
-
Jest na nim napisane FORD Flasher 12V. Styki maja taki układ jak na zdjęciu.
Według mnie + to napięcie 12V, - do kierunkowskazów, a L do kontrolki
-
Według mnie + to napięcie 12V, - do kierunkowskazów, a L
do kontrolkiDzięki sprawdzę to przy okazji. O efektach napiszę. Pozdrawiam
-
Dzięki sprawdzę to przy okazji. O efektach napiszę.
PozdrawiamNo niestety nie udało się zrobić. Albo chodzi jedna strona a druga wcale. Co do awaryjnych to albo działają albo też jedna strona tylko pracuje. Widocznie ten przerywacz się nie nadaje. Musi też powodować jakieś zwarcie bo po kilkunastu minutach prób akumulator się rozładował drugi raz. Może spróbuję jakiś inny.
-
No niestety nie udało się zrobić. Albo chodzi jedna strona a druga wcale. Co do awaryjnych to albo działają albo też
jedna strona tylko pracuje. Widocznie ten przerywacz się nie nadaje. Musi też powodować jakieś zwarcie bo po
kilkunastu minutach prób akumulator się rozładował drugi raz. Może spróbuję jakiś inny.Spróbuj zrobić instalację przy pomocy kabelka, żarówek i akumulatora poza samochodem