Jaki samochód możecie polecić - ma ktoś doświadczenie?
-
1. Samochód może być średniej wielkości (suv- kombi)
2. Cena to 10-20tyś w zależności co się upoluje
3. Może być diesel, albo benzyna co lpg toleruje
4. Musi mieć solidne zawieszenie - jazda po dziurawym Krakowie i parkowanie na metrowych krawężnikach
5. Wyższy niż standardowy prześwit (choćby jak w iginsie), raczej nie 4x4 choć do zaakceptowania w rozsądnej cenie
6. Najważniejsze, by łatwo było go naprawić (dostępność i ceny części) i by się nie psuł często. części -właśnie dlatego nie wybiorę iginsa.
7. dotychczasowe 2 i 3 auto w rodzinie (sunny i tico) bezawaryjne, trzeba je na większe jedno zamienić (sprzedać) i tutaj jest największa obawa, by nowe nie zmusiło do odwiedzania serwisów jak miałem w przypadku łopla astry IIIZ góry dzięki za podpowiedzi, bo w tym segmencie autek jestem zupełnie zielony....
-
6. Najważniejsze,
by łatwo było go naprawić (dostępność i ceny części) i by się nie psuł często.
części -właśnie dlatego nie wybiorę iginsa.dziwne, bo Ignis się nie psuje za bardzo
Jak ma być coś w miarę rozsądnego za te pieniądze to może Grand Vitara ?
-
no właśnie igins się nie psuje, ale spróbuj dokupić części które się psują na naszych drogach, elementy zawieszenia... brak zamienników, a oryginały ...brrrrr
-
Sandero lub Logan MCV?(155mm prześwitu)
No ale w widełkach cenowych się nie zmieści -
no właśnie igins
się nie psuje, ale spróbuj dokupić części które się psują na naszych drogach,
elementy zawieszenia... brak zamienników, a oryginały ...brrrrrmam Swifta i jakoś nie narzekam
Do Ignis-a też się da kupić części, trzeba tylko wiedzieć gdzie -
Fiat doblo , udana konstrukcja , zaparkujesz wszedzie
-
Sandero lub Logan MCV?(155mm prześwitu)
Fiat doblo , udana konstrukcja , zaparkujesz wszędzie
dobre