AUTA Z HYDRAULICZNYM STEROWANIEM ZAWORÓW
-
W tym wątku proszę wypisywać wszystkie znane Wam nowe i używane auta z ww. systemem sterowania zaworami. Diesel/benzyna bez różnicy (choć preferuję benzyny)
Ponoć takie silniki są bardziej długowieczne od tych z regulowanymi (śruby, płytki) zaworami
-
daleko szukać ...
Swift 1.3 16V DOHC i 1.0 -
Kazdy nowozytny silnik z ostatnich 20 lat ma hydraulike oprocz jakis rzadkich wyjatkow, wiec bez sensu pytanie.
-
Kazdy nowozytny
silnik z ostatnich 20 lat ma hydraulike oprocz jakis rzadkich wyjatkow, wiec bez
sensu pytanie.Z tymi dwudziestoma to nie przesadzajmy
Ale ten sposób sterowania zaworami jest juz coraz popularniejszyPunto II 1.2 8V ma płytki, a 1.2 16v ma już hydraulike
BTW. Tylko patrzeć jak temat przerodzi sie w "miasta i wsie"
-
Z tymi dwudziestoma
to nie przesadzajmyPomijajac jakies budzetowe wynalazki to kazdy ma Przynajmniej patrzac na Audi/VW/BMW/Mercedesa/Mitsubishi/Nissana itp.
Punto II 1.2 8V ma
płytki, a 1.2 16v ma już hydraulike1.3 8v w SS tez nie ma, a jego nastepca 16v ma
-
Subaru Impreza 2,0 N/A 16V nie ma hydrauliki.
-
W tym wątku proszę
wypisywać wszystkie znane Wam nowe i używane auta z ww. systemem sterowania
zaworami. Diesel/benzyna bez różnicy (choć preferuję benzyny)Polonez Caro Plus 1,6 8V
Ponoć takie silniki
są bardziej długowieczne od tych z regulowanymi (śruby, płytki) zaworamiRegulacja "płytkowa" jest znacznie trwalsza niż "śrubkowa".
-
1.3 8v w SS tez nie
ma, a jego nastepca 16v maco SOHC 16V ma hyrdro ... gdzie ?
-
Kazdy nowozytny
z ostatnich 20 lat ma hydraulike oprocz jakis rzadkich wyjatkow, wiec bez
sensu .Tylko widzę wiele niezgodności między userami, więc jakiś sens jest
Wiem że mondeo mkI miały hydraulikę. Punto 1.2 16V też
Na tym moja wiedza sie konczy -
RX-7, RX-8 wogóle nie ma regulacji zaworów i jakoś jeżdżą.
Z ciekawostek Mondeo mk.1 zetec blacktop ma hydro, silvertop nie ma, albo na odwrót.
Moja 626 2.0 16V DOHC SFI ma hydro i jest to jej bolączka, wyrabia się zaworek w pompie oleju i trzeba wymienić inaczej na rozgrzanym oleju klepią wszystkie popychacze i mamy diesla. W Fordzie Sierra 2.0 8V DOHC EFI miałem hydro i nie klepało, ale tam wystarczy wkręcić zaworek w pompie oleju. W SS 8V miałem płytki, nie ruszałem nigdy jeden z cichszych i równiej pracujacych Swiftów na spotach warszawskich ;P -
RX-7, RX-8 wogóle
nie ma regulacji zaworów i jakoś jeżdżą.One maja zawory w ogole? Cos mi sie zdaje, ze tam jest jak w dwusuwie - tlok kanaly otwiera.
-
Nie mają, silnik się składa z 10 ruchomych części chyba.
-
W SS 8V miałem , nie ruszałem nigdy
jeden z cichszych i równiej pracujacych Swiftów na spotach warszawskich ;PNo to ładnie, bo tam regulacja na śrubkę jest
-
No cóż nie zaglądałem to nie wiem, w każdym razie nie ruszane było.
-
Ale Panowie. Nie offtopujemy, tylko jakies konkretne przyklady bym prosil
-
Polonez Caro Plus
1,6 8VCaro plus ma hydraulikę.
-
Polonez Caro Plus
1,6 8VCaro plus ma hydraulikę.
pierdu pierdu
wałek w bloku i hydraulika??? weź sie chwile zastanów -
pierdu pierdu
wałek w bloku i
hydraulika??? weź sie chwile zastanówZałożysz się?